Molempien tyydyttäminen käsin

TJCG

Kuinka usein tyydytätte molemmat käsin? Meillä oli vaimon kanssa mukava kokemus, ei ensimmäistä kertaa, muttei ole toistunut kauhean usein. Ollaan oltu yhdessä 14 vuotta ja kokeiltu kaikenlaista...

Vaimo tuli baarista kotiin, olin jo nukkumassa mutta heräsin ja aloin suutelemaan häntä. Jatkoin suutelua ja siirryin alaspäin, vaimo antoi dildon ja aloin tyydyttämään häntä, samalla nuollen klitorista. Jatkoin tätä kunnes hän sai suht ison orgasmin.

Tämän jälkeen otin bokserit pois, ja vaimoni otti kaluni käteen ja loki liikuttelemaan kättään hitaasti. Hän oli koko ajan selin minuun mutta liikutti kättään todella hyvin. Vähän ajan kuluttua laukesin ja kävin siistiytymässä.

Mukava kokemus, voin suositella ja varmasti tehdään useammin....;)

10

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotkuisempaa

      Tulehan sitä aina välillä harrastettua. Ihan kivaa vaihtelua, vaikka sotkuisempaa kuin sisään laukeaminen. Mieheltäni tahtoo lentää sinne sun tänne.

    • Mukavajuttu

      Meille on tullut tavaksi silloin tällöin runkkailla yhdessä. Vaimo ottaa sauvalla useita orkkuja ja minä ammun lopuksi spermat pillulle. Kivaa sekin on ja voimme siinä välillä hieroa tai nuolla ja imeä toisiamme.

    • rakastelijaraju

      Mie sormetan naiselleni orkun joka kerta ennen ku työnnyn sisäänsä, näin molemmat saa takuuvarmasti ja seksii on useemmin.

    • Naitunainen78

      Mukavaa ajanvietettä välillä köllötellä peiton alla ja nautiskella kun isäntä laittaa käden jalkoväliin. Klitoriksen pyörittelyä ja sormetusta. Ihana laueta rakkaan sormet sisällä....

      • Anonyymi

        tätäkin,mistä kaikesta jäänkään paitsi.


    • mekaksis

      Vaimo haluu joskus tyyliin että maataan selällään ja hän käyttää dildoa ja tyydyttää minua toisella kädellä. Minun tehtävä on lypsää hänen nännejä.

    • Leatherglove

      Ja sitten väitetään,että käsityöläisammatit ovat kokonaan katoamassa😂

    • Anonyymi

      haluuuuuun

    • Anonyymi

      Meillä joskus tehdään niin että naisystävä makaa selällään jalat levällään ja runkkaa itseään, minä katselen häntä itseäni runkaten ja kun hän laukeaa niin minä samalla laukean hänen vatsalle ja rinnoille, yllättävän kiihottava kokemus.

    • Anonyymi

      Meillä yli puolet seksikerroista hoituu käsin ja suulla.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe