Täyttä pelleilyä ja kaikesta huomasi että alokkaita otetaan(pakotetaan) ruotuväkeen jotta juopoille upseereille olisi työpaikka....
Kiteytys alokasajasta: Saatanallista leikkimistä.
2
207
Vastaukset
- Totuuttaonmonelaista
Asevelvollisuus perustuu lakiin 1438/2007. Mikäli haluat lain kumottavaksi, demokratian sääntöjen mukaan äänestä sellaisia ehdokkaita, jotka haluavat muuttaa sitä.
Tuliko pikkuiselle mammanpojalle asia selväksi!- TotuusKapiaisista
Käsitit väärin....sota on aivan mahtava juttu! Ja suomeenkin saisi tulla kunnon rähinä niin voisi ampua muutaman ärsyttävän paskan pois tieltä omistakin....Mutta jos itse ollut vänrikki niin enköhän tuon ryyppäämisen ole nähnyt? Myönnä pois että suomen armeijan touhut on täyttä sontaa....Samoin yk -kalja soturit....Vain aidossa menossa on tunnelmaa eikä missään leikkimisessä! Toivottavasti suomesta sentään lähdetään sotimaan oikeaa sotaa ulkomaille kuten oli ehdotettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329