Nainen, miten helpoiten orgasmi?

miekkonen73

Arvoisa nainen, avaisitko hieman miten saavutat helpoiten orgasmin? Sooloseksissä, parin kanssa, yhdynnässä, muussa hyväilyssä, missä asennossa, millaisessa seksissä, millaisia juttuja ajattelet samalla, fantasioitko ja jos niin mistä vai keskitytkö vain tilanteeseen. Millainen liike, omien ilolihasten käyttö, rentous/hengitys, kosketustavat genitaaleille/muualle? Suutelun vaikutus,... Muuta oleellista? Kiitän vastauksistanne jo etukäteen, saatan pyytää myös tarkennuksia.

17

3184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmakeino

      Työntämällä löylykauhan perseeseen

      • miekkonen73

        Kiitos vain, mutta eikö olisi mukavampi osallistua keskusteluun tuomalla niihin omia ajatuksia hieman asiallisemmin, kuin tarjoamalla löylykauhaa takapuoleen? Olisi myös kiva lukea miksi haluat tällaista ratkaisua tarjota lähes joka keskusteluun? Millainen on oma seksielämäsi vai rajoittuuko se löylykauha kommenttien kirjoitteluun täällä? Minkä ikäinen olet ja millaista sosiaalista elämää vietät?

        Muille, olisi todella mukava lukea vastauksia avauskysymykseeni 🙂


    • Pitkiäöitä

      Itseäni enemmän mietityttää se miksi nainen orgasmin tullessa poikkeuksetta koittaa estää sitä? Kasvaako nautinnon määrä niinpaljon että sitä täytyy pidätellä mahdollisimman pitkään?

      Tämä johtaa usein siihen että nainen ja mies laukeavat eri aikaan. Miehen orgasmi kun lähtee liikkeelle niin harva pystyy sitä pidättelemään. Ja se mikä sen aktivoi on usein naisen ulina ja käytös siitä että "kohta tulee". Ja sitten ollaan tilanteessa että pidättelyn vuoksi nainen ei saanutkaan ja mies sai.

      Niin että onko mainittu toiminta tahdotonta vai onko se harkittua?

      On myös naisia jotka saavat orgasmeja normaalistikkin. Ja yhteen yöhön niitä mahtuu paljon. Silloin mieskin kestää paremmin ja keskittyä helposti orgasmeja saavien kanssa naisen nautintoon.

      • miekkonen73

        Itse olen miettinyt lähinnä, että kun naiselle tulee orgasmi, useimmat työntää käteni tai pääni klitaltaan pois. Jos he antaisivat jatkaa ehkä paljon hellemmin, saisivatko pitkitettyä, jatkettua tai voimistettua orkkuaan. Tai jopa saavuttamaan sarjaorkun? Vain yksi on päälläni ratsastaessa saanut sarjana. Klitorista hyväillessä kaikilla ollut em. esto ettei saa jatkaa. Kertokaa naiset, jotka uskaltaa mennä läpi niiden eka värinöitten, onko sen takana jotain vielä järisyttävämpää ja millaista tuon rajan ylitettyäsi on? Ja kuvailkaa tunnetta miksi ei saa jatkaa, pelottaako hallinnan menetys, sattuuko, laimentaako nautintoa?


      • Rajapyykillä
        miekkonen73 kirjoitti:

        Itse olen miettinyt lähinnä, että kun naiselle tulee orgasmi, useimmat työntää käteni tai pääni klitaltaan pois. Jos he antaisivat jatkaa ehkä paljon hellemmin, saisivatko pitkitettyä, jatkettua tai voimistettua orkkuaan. Tai jopa saavuttamaan sarjaorkun? Vain yksi on päälläni ratsastaessa saanut sarjana. Klitorista hyväillessä kaikilla ollut em. esto ettei saa jatkaa. Kertokaa naiset, jotka uskaltaa mennä läpi niiden eka värinöitten, onko sen takana jotain vielä järisyttävämpää ja millaista tuon rajan ylitettyäsi on? Ja kuvailkaa tunnetta miksi ei saa jatkaa, pelottaako hallinnan menetys, sattuuko, laimentaako nautintoa?

        Se vaan tuntuu äärettömän epämiellyttävältä, klitoris on silloin yliherkkä. Tiedän, että näyttää mukavalta, mutta sitä se ei todellakaan ole. Hyvänkin orkun saa pilattua jatkamalla stimulointia liian pitkään. Anna mieluummin naisesi nauttia pehmeän utuisesta olotilastaan.


      • miekkonen73

        Tottakai annan ja tuo oli oikein kuvaava kommentti, ihan sama itseasiassa kuin naiseni kommentit, ehkä vain suorempi 😊..


      • Rajapyykillä
        miekkonen73 kirjoitti:

        Tottakai annan ja tuo oli oikein kuvaava kommentti, ihan sama itseasiassa kuin naiseni kommentit, ehkä vain suorempi 😊..

        Koska klitoriksen pää yliherkistyy orkussa, parhaiten saat syvennettyä/ jatkettua sitä painamalla kevyesti klitoriksen juurta orkun käynnistyttyä, silloin orgasmi tavallaan kääntyy sisäänpäin ja syvenee. Silloin emätin pumppaa pitkään, ja naisesi lähtee lennolle universumiin.


    • 4-kymppinenNainen

      Itse saan orgarmin joko itsetyydyksellä käyttäen G-pisteelle tarkoitettua pientä dildoa, jota lähinnä hivelen klittaan, mutta kivasti se aiheuttaa huokailuja myös sisällä. Mieluiten kuitenkin nauttisin seksistä miehen kanssa ja tähän astisessa elämässä 2 asentoa ovat olleet ylitse muiden, lähetyssaarnaaja todella lähekkäin ja mies ehkä hieman ylempänä minua (siis vertikaalisesti) ja ratsastaen. Ratsastelua en mielellään harrastaisi, koska silloin laukean turhankin nopeaan enkä ole sarjaorkuttelija eli seuraavaan orkkuun, joka olisi ensimmäistä selvästi lievempi, kestää liian kauan (miehen kannalta). Laukean siis ihan perinteisellä penetraatiolla, en tarvitse mitään nuolemisia tms. Toki sormettaminen pilluun on ihan kivaa myös : )

    • Panomiespanomies

      Joskus oli hyvä pano,mutt kun muija sai orgasmin.niin ei tahtonut uusinta kierrosta.Sattui,,mistä hänellä sattui,hän ei vastannut vaikk kysyin.Kertokaapas viisaammat,mistä moinen käytös johtui...

    • 41Nainen

      Hei panomies, itse en ainakaan halua orgasmin jälkeen heti perään jatkaa. Voisin jatkaa vaikka puolen tunnin-tunnin breikin jälkeen, mutta en muutaman minuutin päästä, saati heti. Mulla yleensä orgasmi aiheuttaa sen, että pillu menee tavallaan kiinni eikä luontainen liukkari tule niin herkästi eli alkaa paikat kuivua. Lisäksi myös olen yleensä melko tuntoherkkä orgasmin jälkeen. Tarkoitan sitä, että pienikin kitka ehkä enemmän sattuu, kuin tuntuu hyvältä. Meitä on siis moneksi, mutta itsekään en mikään sarjaorkuttelija ole : ( Toisaalta se 1. varsinaine orkku onkin sitten sellainen, että pillu sykkii vielä jälkeenkin päin ja reidet tärisee ; )

    • Liikuntyömatkoilla

      Masturboidessa menen ihan ihme kiimaan ja se loppuhuipennus tyydyttää mua kovalla voimalla. Toki , tarvin että aikatekijä ei olisi liian tiukka ja saan käyttää hieromasauvaa. En tiedä miten muilla ? ; ..... ainakin minun kohdallani sisällä se tuntuu mukavalta, lähes samalta kuin penis ... ja pystyy toimimaan tehokkaana apuvälineenä.
      Yritan aina itse ottaa siitä niin paljon irti kuin mä kykenen ....

      • Miekkonen73

        Jatkokysymyksenä naisille, millaisten asioiden ajattelu seksin, masturboinnin tai toisen antaman hyväilyn yhteydessä vie helpoiten orgasmiin?


      • miekkonen73

        Liikuntatyömatkoilla, millä tavoin käyttelet hieromasauvaa, jotta orkku helpoiten ja voimakkaimpana tulee? Asento, klitalle/sisään, jos sisään, painatko värisevää vartta koittaa kohti? Saatko yhdynnässä ja vaatiiko se klitalle hyväilyjä samalla?


    • ElliMari_

      Mieheni kanssa saan parhaiten orkun niin, että hän nuolee klitoristani ja samalla työntelee sormea sisälleni. Yleensä tuolloin olen istuvassa asennossa, jalat harallaan. En fantasioi mistään, vaan ainoastaan katselen miestäni jalkovälissäni ja keskityn nauttimaan.
      Masturboidessani työntelen hieromasauvaa sisääni ja hieron liukkarilla voideltua klitoristani. Silloin yleensä fantasioin jostain vieraasta miehestä panemassa mua. Orgasmi on niin voimakas, että on vaikea pitää hieromasauvaa sisällä kun se tulee.

    • Minna34

      Mä sai elämäni parhaimman orgasmin kun kokeilin mieheni erektiolääkeitä. Voin kertoa että vaikutti ainakin muhun. Kostuin todella kovin ja koko roppa rärisi orkin vaimasta, aah miten mahtava kukemus. Onkoja muut naiste kokeillet noita erektiolääkeitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe