Tolkuttoman huono Pooki!

gergoo

Laajalla kuuluvusalueella soiva järkyttävän huono "paikallinen" on Radio Pooki! Ihan hirveitä biisejä soi ja toimittajat maneereihin kiinni jääneitä.

Esim. Toimittaja Pookista kysyy: "Odotatteko nyt sinne kesätapahtumaan paljon väkeä?" Sanokaapa, jääkö vastaajalle muuta vastattavaksi, kuin sen, minkä kuulija jo tietää!?

Tämä ei siis ole kuin yksi pieni esimerkki Pookin "journalistiikan ihmelapsien" käsittämättömistä kysymyksistä. Taso on siis Radio Pookissa tuota, puhumattakaan musiikista!

5

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweessww

      Todella huono radio, jossa toimittajat, no, ovat luokattoman huonoja! Musiikki puolestaan on ehkä Pohjois -Euroopan junttimaisinta, joka on suunnattu niille, jotka eivät tiedä You tubesta mitään.
      Kukaan ns. normaali ei voi kuunnella Pookista musiikkia, paitsi jos et halua kuunnella jenkkaa, humppaa ja humppaa, humppaa, hump... ja olet iätäsi huonosti koulutettu eläkeläinen 67-79 vuotias!

    • ÄsVeitsi

      Vieläkö siellä pate hokee torostaita, kun ei osaa torstaita lausua?

    • Uhkailija

      Se joka ilmoittaa: Muita keinoja ei ole olemassakaan ja muutenkin lukee lakia kuuntelijoille on paras typeryyden harjoittaja, eikö työnantajalla ole selkärankaa laittaa miestä kuriin.

    • MILJOONAKANAVAA

      Vaihda kanavaa ja virttä samalla. Pooki vallankin loistava kanava ja juontajat tosi hauskoja.

      • enriccessi

        Kenestä on, kenestä ei. Kyllähän Pooki on ehkä yks kehnoimpia radioita, toimittajien tason ja musiikkinsa puolesta. Toimittajien kysymykset haastateltavilleen ovat oikeasti niin lapsellisia, että, moiseen pystyisivät ala-koululaisetkin paremmin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe