Moi! Oon 150cm 39kg joten voinko ratsastamaa shettiksillä? Koska alkaisin vuokraamaan yhtä 97cm sähköistä todella vankkarakenteista ponia joka on mulle ennestään jo todella tuttu ja kun kävin koeratsastuksessa niin poni teki kaikki asiat kiltisti eikä ollut yhtään hionnut (vaikka hypättiin)
Vastaukset 2
- simppula
Ei kannata vuokrata noin pientä ponia. N. 140cm poni olisi sinulle sopivan kokoinen ratsu, shetulle olet nyt jo maksimimittainen vaikka painosi puolesta voisitkin vielä shettiksillä ratsastaa. Et hyötyisi mitenkään noin pienestä ponista, joten jos mahdollista, etsi isompi ratsu vuokrattavaksi. Jos satunnaisesti käyt tuolla pikuponilla ratsastamassa, se on okei (vielä jonkin aikaa), mutta säännölliseen ratsastukseen kannattaa ehdottomasti hankkia isompi polle alle.
- 4827473
Joo oon ettinykki isompaa mut asun tälläsen paikalla josta ei oikee meinaa löytää mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393