Minulle on väitetty, että jos henkilö, jolla on ADHD, hajottaa tavaran, hänelle ei saa suuttua siitä. Kun olen sitten tästä kertonut muille, minulle on sanottu, että ei sellainen henkilö kuulu yhteisöön, joka hajottaa tavaroita, oli hänellä diagnoosi tai ei. Tämä väittäjä on sitten sanonut, että pitää olla typerä ihminen, jos noin ajattelee.
Vastaukset 2
- waldor
Ei se ole mikään etuoikeus että saa tehdä pahojaan ja hajottaa tavaroita ym, siihen pitää puuttua rakkaus ei paranna, silti"niille" ei saa mennä sanomaan mitään jollei se ole jotain heille positiivista tai kannustavaa/kehuvaa, vain he saavat arvostella ja kommentoida muita eivät siedä itseen kohdistuvaa kritiikkiä, yltyvät vaan ja tulevat "toimimaan" kyseisin oirein silmiesi eteen kun kuulevat sinun sanoneen heistä jotain.
- t.ADHD
Tottakai mulle saa suutahtaa, kuten lapsellekin, "normaalille" ihmiselle, vanhalle jne. jne. Vahinkojahan nuo on, mutta kyllä muakin vituttaisi jos kaveri jotain tärkeää rikkoisi. Eriasia sitten paljonko siitä suuttuu, mutta tottakai saa valitella asiaa. Ei kai siitä rähjäämään ja riitelemään silti tarvitse ryhtyä. Jos tahallaan rikkoo niin asia toki eri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556