Jarruttoman peräkärryn katsastus

eep11

Eli päänvaivana on nyt että täytyykö jarruton peräkärry katsastaa jos se on otettu pois liikennekäytöstä?

8

8268

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotta_mitenkä

Eihän sellaista voi liikennekäytöstä poistaa? Poistettu rekisteristä? Kai se riittää kun käy rekisteröimässä uudelleen. Ehkä haluavat nähtäväksi ja tarkistavat rungonnumeron.

• ertwwyuiopå

Tottakai pitää täysin katsastaa, mitat, painot, yms.

• sillaisemenee22

Ei tarvi, hakee vain kilvet ja thäts ool.

• Anonyymi

Mulla tämmönen tilanne ku tarvis kärry hakea eikä siinä ole kilpiä. Soitin konttorille niin sano että maksaa 140€ paperityöt😳

• Anonyymi

Pakko napista nuukasuomen kärryjen kunnosta. Taas sai pelätä kun valoton ja linttanan kärrynkiskoja ei välitä muista, vetoauto oli uusi Volvo V90 mutta kärry keskiajalta, eikö helvetti ole varaa ostaa uutta kärryä jos sitä pitää kiskoa 120kmh moottoritiellä ruuhkassa? Älytöntä ylimielisyyttä, ei edes valoja viitsitä korjata! Katsastus pakolliseksi että saadaan vaarin vanhat perintökärryt kierrärykseen. Silkkaa saituutta, ei sitä muu selitä. 60k kpl liikenteessä jotka ratkeaa minä hetkenä hyvänsä.

• Anonyymi

Jarruttomat peräkärryt pitäs katsastaa 10v vuoden välein ehdottomattomasti. Teillämme liikkuu todellisia jarruttomia peräkärry pommeja joissa alusta täysin kupparuosteessa joka paikasta.

• Anonyymi

Mieluummin 5 vuoden välein, niin olisi edes katsastukseen mentäessä kaikki valot, pyöränlaakerit ja kuulakytkimet kunnossa. Sillehän ei edes katsastaja voi mitään, että liikenteessä vedetään valottomia vaunuja, jopa siitä syystä, ettei ole viitsitty valokaapelia kytkeä..

• Anonyymi

Jarruttomia peräkärryjä -ruosteromuja vedellään 100km tuntinopeudellä ei tässä ole mitään järkeä. Olisko lainlaatijalla mennyt asiat perusteellisesti sekaisin saliiessa täydellisten jopa yli 50 vuotta vanhojen peräkärryromujen vetämisen noin vain teillämme vaaraa aiheuttaen. Pakollinen katsastus näille romuille 10 vuoden välein pitäisi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      253
      1063
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      880
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      223
      832
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      831
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      706
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      58
      664
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      100
      604
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      531
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe