Miksi nyt poistettiin? Potilasturvallisuus aloitus. Mikäs siinä oli sääntöjen vastaista?
Pahus. Sivua ei löytynyt.
Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.
Naurettavaa ja asiantuntematonta touhua koko moderointi!
Tekisi mieleni nauraa, mutta kun tyhjästä ei naurua saa tekemälläkään, tänne.
Oliko taas turha poisto?
5
125
Vastaukset
- Pitkään.auttanut
Minä kerkisin siitä kysymään, miksi ei ole tänne kirjoittanut ja kysellyt minun tai meidän muiden vapaaehtoisten kantisten hoitajan koulutusta. Ei ole. Eikä sitä siinä tarvita. Järki käteen!
Kyllä muistan tuon kommenttisi. Aloituksessa epäiltiin potilasturvallisuuden vaarantuvan jos maahanmuuttajat ulkoiluttavat vanhuksia. Nykyisin tallennan kaikki omat kirjoitukseni, kaiken varalta. Vaikka en olekaan mikään maahanmuuton ystävä, niin kirjoitin eilen sille poistetulle palstalle rehellisten tuntemusteni mukaan seuraavaa.
Määrätäänkö joku hoitajankoulutus ulkoiluttajalle? Ja jos määrätään, niin missä? Jos joku vanhus saa sairauskohtauksen niin turvarannekepuhelimethan ja muut keinot ovat kutsua sairasapua. Aika provosoiva aloitus siitäkin huolimatta, että en tarkoitushakuisten irtopisteitten keruuseen nyt ota mitään kantaa.
Hyvä jos jotain tekevät nämä maahanmuuttajat, onhan se parempi kuin olla vaan mitään tekemätön tyhjänpantti. Kyllä työttömillä kantalieksalaisilla on myös mahdollisuus hakeutua tahtoessaan kolmannen sektorin aktivoivaan toimintaan. Pääsääntöisesti se tekee vain hyvää kaikelle mielelle ja muulle.
Kateus, liika suvaitsevaisuus ja todellinen rasismi olisi syytä tällä palstalla erottaa ja lopettaa kohteliaasti vähitellen kokonaan pois.
- Lähiös
Minun aloitus mamu asiasta poistettiin. Oli tiukka mutta asiallinen kirjoitus.
- Tasokas.jättömatti
Tiukan asiallisuus on tietyille tahoille vaikeaa. Melkein kelvotonta.
Korjuminen ei aina ole suotavaa
https://www.youtube.com/watch?v=5ftQ-cmx_1g
Kaupungilla oli köyhää mutta rikasta<;) - Mahtotapa
Tiukan elon varrella on paljon hyvien pelien pelaajia. Sille emme voi mitään että olemme, olemattomuudenkin suhteen kannattaa olla varovaisen vilpittömän oloinen. Ei ole laidasta laitaan helppoa ymmärtää kaiken maailman asioita. Kaiken maailman asioiden ymmärrys vaatisi enemmän kuin yhdenkertaisen mahtotapaisen ymmärryksen.
No, olkaa ja väistelkää mieliänne. Tai oikeammin, omaa mieltä, jos se rehti ja ryhti on, ei kannata väistellä.
https://www.youtube.com/watch?v=rUK9_Ig39zY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804