Nyt hajos toinen ohjain. Paikalliset kaupat myyvät ei oota, joten nettitilauksen puolelle taitaa mennä.
Onko kyseessä nyt huono laatu, että ohjaimia myydään niin paljon?
Mistä saa kohtuuhintaan. cdon.com vaikuttaa nyt parhaimmalta, mutta vinkkejä otetaan vastaan.
Dualshock 4 ohjain, huono laatu? mistä uusi tilall
OstajaPS4
2
179
Vastaukset
- DualShock4
Tuo uus DualShock 4 v2 on ollut kyllä hyvä. Ollut itsellä vajaan vuoden käytössä. Ttilaisin silloin Englannista GAME.co.uk:sta. Nyt sais Amazon.co.uk:sta postikuluineen n. 10 euroa halvemmalla kuin Suomesta. Myyjänä itse Amazon.co.uk.
- ksjfdfjdsfdskldlf
Hillitse hermosi äläkä pahoinpitele sitä ohjainta vaikka peli menisi kuinka huonosti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820