Löytyykö vanhempaa naista kuka kaipaisi seksiä erityisesti suuseksiä, onko pimppasi jäänyt kokonaan tätä herkkua vaille? Nyt olisi tarjolla siisti ja luotettava 42 vuotias mies nuolemaan pimppaasi kouluta vaikka sinulle sopivaksi. :) kaikki luottamuksella ja hyvällä hygienialla mennään sinun halujesi mukaan. Ota yhteyttä treffipuolella kyseisellä nimimerkillä.
Kaipaatko nuolemista
12
425
Vastaukset
Seinäjoella ollaan unohtui mainita.
- 55eeva
Voi minua saisit lutkuttaa mutta olemme niin kaukana toisistamme.
- luikkari
Missä Eeva pitää majaa?? T. nuolija myös!!!
- Muumi755
Seinäjoki herätys. :)
- Tiina-61v
Kyllä hyvä nuolenta aina tuntuu hyvältä ennen kunnon naintia . Omalta ukoltani en enään saa kunnon seksiä kuin harvakseltaan , joten on pakko sopivan tilaisuuden salliessa nauttia vierasta herkkua .
- Muumi755
Otahan yhteyttä jos näiltä seuduilta olet.
- Nautittaisko
Täällä olisi innokas mies, nuolisin tosi pitkään ja sen jälkeen rakastelisin sinua nautinnolla. Jos kiinnostuit vastaa tähän niin sovitaan jatkosta.
- M51HML
Mieluusti nuolisin kosteaa pillua! M51HML
Rakastan kun joku nuolee pilluuani kunnolla... kunnon nain ti sen jälkeen on myös ihanaa...
- M51HML
Mieluusti nuolisin!
- Rakastelisin
Kyllä minäkin nuolisin ja kunnolla, sitten rakastelu olisi ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078903
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345451Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664923- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916