Elisan määräaikaisen liittymän vanki vielä 1,5v.

Graciebarra

Niinhän siinä kävi, että Elisa koijasi. Aika isohko Elisan mainoskampanja julisti, että pahimmillaan sängyn alla voi olla yöllä määräaikainen liittymä. Samaan aikaan Elisa möi minulle viekkaasti 4kpl 24kk määräaikaisia liittymiä. Minulle jäi puhelusta sellainen mielikuva, että minulla on liittymissä määräaikainen alennus.

Yritin vaihtaa liittymät pois ja vasta siinä vaiheessa selvisi, että Elisa oli myynyt määräaikaisia liittymiä pitkällä sopimuksella. Nyt minä maksan samaan aikaan kahdelle operaattorille.

Pyysin Elisaa selvittämään nauhoitetuista puheluista onko liittymät myyty siten, että myyjä on kertonut kyseessä olevan määräaikainen liittymä. Vastaukseksi sain, että ovat nauhat kuunnelleet ja myyntitapahtumassa ei ole virhettä. Pyysin saada itse kuunnella ko. nauhan. Se olisi mahdollista mennä kuuntelemaan Tampereelle :)

Ihmettelin, että eikö nykytekniikalla pysty kuuntelemaan nauhaa helpommin. Elisa on vähän vanhaa koulukuntaa tekniikan osalta....ei onnistu. Siellä Tampereelka C kasetilta kuunnellaan nauhaa. On siinä meillä teknologian etunenässä kulkeva firma 😂

Minua on aina pistänyt vihaksi huijarit ja kaupustelijat.

Onko muilla tämmöisiä kokemuksia?

15

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteaja--

puhelinmyynnillehän on jokin perumisaika.
      Itse olen kerran perunut DNA:lta, kun sopimuksessa oli muuta kuin mitä luulin tilanneeni.
      Peruminen sujui helposti. Ei tarvinnut riidellä.

• Kiitoksia vinkistä.

Täytyypä selvitellä tuota tutkinnan haaraa. Riitely ei itselläkään ole ensimmäinen asia mitä haluaa tehdä. Tässä keississä Elisan ja sen myyjän ylimielisyys sai kädet nyrkkiin.

Laitan tänne viestiä jos löydän jonkun "outin" määräaikaisesta sopparista.

• pakkasherra-
    • hidassytytys

olet saanut 2 vuoden määräaikaisen ehkä, jos vielä 1,5 v jäljellä, olet puoli vuotta käyttänyt jo onkohan peli menetetty ?

• Katjuli73

Täällä samantyyppinen tilanne, minulle myös huijattiin määräaikainen 24 kk:n liittymä mukamas alemmilla hinnoilla kuin nykyinen. Että sapettaa kun olin tyhmä ja vaihdoin! Nyt sitten ollaan vielä puolitoista vuotta tässä määräaikaishelvetissä, jossa kuukausittainen hinta on kympin korkeampi kuin aiemmassa. Kauppias puhelimessa myi minulle 24 kuukauden paketin kertomalla alemmat hinnat kuin aiemmassa (saunalahden liittymässä). Unohti mainita mitä kaikkea pakettiin ei kuulu ... ja siitähän se kymppi rapisi. Että ottaa aivoon... ikinä ei enää Elisaa.. Ja typerät on tehneet sen mainoksen joka joka helkutin päivä muistuttaa minua kuinka tyhmä olin...

• kannustaja-

lukekaa se sopimus heti kun se tulee ja perukaa kauppa, jos ei miellytä.
        DNAlta ainakin tulee sopimus hetimiten.

• Voiko olla mahdollista, että Elisalta ei ole tullut sopimuspapereita(?). En ainakaan muista sellaisia saaneeni.

• Me ollaan tehty suurin piirtein samaan aikaan tuo sama moka. Tekisi melkein mieli kysyä myyjän nimi. Minua ainakin tunnen että minua huijattiin. Toistaiseksi en ole vielä saanut myyntitapahtuman nauhaa kuultavakseni, josta voisin todeta miten asian laita on.

Oletko tehnyt reklamaation omasta keissistäsi?

• kaikkivaltias

puhelinmyyjät ovat laillisia kusettajia, muistelkaa pölynimuri kauppiaita, tekivät vielä koe maton imurointia, sairaan kalliita imureita mitä kukaan ei tarvinnu, hyviä puhumaan kylläkin

• Osuva kuvaus! Vain kaupalla on merkitystä, ei asiakkaan tilanteella. Mielestäni hyvän myyjän täytyy kartoittaa mikä tarve asiakkaalla on.

Imurikauppiaat vain myy.

• Olen tässä pähkäillyt tätä tapausta ja en ole vielä löytänyt suoraan perumiseen oikeuttavaa outtia.

Tosin minusta tässä on erikoisia piirteitä:

- nämä 24kk liittymät on itseasiassa yrityspuolella (tämä on huono asia oikeusturvan osalta). Myyjä ssnoi, että nykyisin näitä siirrellään yrityspuolelle jotta on helpompi hallinnoida. Ostin ahatuksen, koska elisa/saunalahden portaaleissa asiointi ei ole ollut mitään ruusuilla tanssimista, varsinkin kun on ollut vielä yrityspuolen liittymiä. Liittymät olivat vielä kalliimpia kuin ne joista siirto tehtiin (= Minä vatipää siirsin yksityispuolen toistaiseksi voimassa olevat liittymät yrityspuolelle ja vieläpä kalliimmalla).
      - myynnin yhteydessä minulle jäi mielikuva, että minulla on määräaikainen alennus (olen pyytänyt nauhat kuultaviksi, mutta se ei ole viestintäjätti Elisalle teknisesti mahdollista).
      - myyjä ei osoita minkäänlaista myötätuntoa. Toistaa vain, että on virheetön myyjä ja että paras vaihtoehto on pysyä Elisalla. Haukkuu vielä sivumennen Teliaa, koska ovat menneet siirtämään määräaikaiset Elisan liittymäni Telialle (tässä on tietysti pointti sinänsä)
      - miten voi olla mahdollista, että Elisa myy ylipäänsä määräaikaisia liittymiä (viestivät ihan jotakin muuta!!!)
      - niin ja siirtosta on n. puoli vuotta aikaa, eli minulla on Elisan määräaikaista vankeutta jäljellä 1,5v

Tyhmyydestä tietenkin aina sakotetaan, mutta joku roti pitäisi kaupustelussakin olla. Tyhmintä minun osalta näyttäisi olevan Elisan valinta. Ei voi puhua luotettavasta kumppanista. Tässä ollaan valovuoden päästä siitä.

Kertokaa ihmeessä jos joku koijatuksi tullut on saanut oikeudenmukaisen ratkaisun. Kaupan purku olisi ehkä sellainen.

• Tästä suolaa omiin ja muiden haavoihin:

https://youtu.be/J4yYwM8eAbA

• Keplokonsteja

Minulle ei onnistu ....jos Elisalta soittavat, lyön luurin korvaan. On kokemuksia kertynyt.

• Kunpa olisin itsekin hoksannut tehdä noin. No nytpä tässä sitten tuskaillaan. Kyllä ärsyttää...

• EiElisaa

"Parasta mitä minulle on koskaan sattunut" TÖRKEÄ MAINOS MUTTA KUVAA YHTIÖTÄ HYVIN!
      Minulle parasta on ollut se, että pääsin eroon tuosta yhtiöstä!
      Lento-onnettomuudella ei saa tehdä pilaa, se on moraalitonta mainontaa.
      Joutaisivat tekijät heti oikeuteen tuomittaviksi - ei sen paremmin voi juutalaisiakaan pilkata. Sama on tässä vertauskuva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1198
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      125
      979
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe