Anteeks, mut onko tuo Henri rahm ihan täyspäinen?

Norovirussss

Niin monta asiaa on pielessä.
Tatuontibuumi oli ja meni jo aika päiviä sitte.
Oikeasti? Se jälki mikä lehdessä oli.
Tekis mieli kysyy ootko sokea vai hmm.
Mutta mutta mutta.
No, onnea uudelle yritykselle sit kai.
Vaikka jumalaton myötähäpeä.

43

3337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65uythdfhdf

Hienoja tatuointeja Henu tekee.

• Sivistynyt_Katariina

Lävistykset ja tatuoinnit ovat OKSETTAVIA ihmisen ulkonäön pilaajia. :((

• tattook

Sivistynyt_Katariina se vain sinun mielipiteesi ei kaikkien ja saat toki kertoa siitä kaikille ja laittaa kuvasi julkisesti esille ,että näemme miten kaunis olet ilman mitään meikkejä ja koruja.

• Sivistynyt_Katariina
        tattook kirjoitti:

Sivistynyt_Katariina se vain sinun mielipiteesi ei kaikkien ja saat toki kertoa siitä kaikille ja laittaa kuvasi julkisesti esille ,että näemme miten kaunis olet ilman mitään meikkejä ja koruja.

Suurin osa kirjoittajista kertoo omia mielipiteitään.

Puhuinko/kirjoitinko jotakin koruista ja meikeistä? Vai ovatko lävistykset ja tatuoinnit mielestäsi niitä?

Minun mielestäni ne ovat OKSETUKSIA.

• sivistymätönkatariina

Naisilla aika oksettavia korvakoruja(lävistys) hyi ,meikit ja kajalit oksettavia,hiusten värjäys oksettavaa,kulmakarvojen nyppiminen oksettavaa,naisten huulipuna on oksettavaa "pakkeli" oksettavaa,korkokengät oksettavia minihame "pihtikintulla" oksettavaa ja ylipainoiset ovat oksettavia.

• oksennushuoraturpakiinni

Sönkkörunkelo Pierusilmä_Katariina ejakuloi oksennusta. Sinut tatuoidaan vaikka väkisin. Leimataan musteella iho ja nyrkillä turpa.

• puhdasihoinen.mies

Kiitos sinulle kommentista tatuoitu pelle "sivistymätönkatariina".

• sivistymätönkatariina

Ikäväkseni totean ,minulla ei ole yhtään tatuointia eikä lävistyksiä edes korvissa,ohi meni tuli iso huti. En koskaan arvostele muita sen perusteella jos on vaikka tatuointi tai lävistys ,ennemin minua vaivaa huonokuntoiset ylipainoiset jotka pukeutuvat liian tiukkoihin vaatteisiin tai yli meikatut naiset jotka värjättyineen hiuksinee haisevat halvalle hajuvedelle ja löntystävät eteenpäin nakellen niskojaan kotikasvatuksen puutteessa.

• Keski-ikäinen.herrasmies
        sivistymätönkatariina kirjoitti:

Ikäväkseni totean ,minulla ei ole yhtään tatuointia eikä lävistyksiä edes korvissa,ohi meni tuli iso huti. En koskaan arvostele muita sen perusteella jos on vaikka tatuointi tai lävistys ,ennemin minua vaivaa huonokuntoiset ylipainoiset jotka pukeutuvat liian tiukkoihin vaatteisiin tai yli meikatut naiset jotka värjättyineen hiuksinee haisevat halvalle hajuvedelle ja löntystävät eteenpäin nakellen niskojaan kotikasvatuksen puutteessa.

Kyllähän lävistetty tai tatuoitu ihminen on ällöttävän näköinen. Moni nuori tyttökin pilaa niillä ulkonäkönsä.

Ei siitä mihinkään pääse.

• sivistynytnuori

Täällä korostuu tuo Äänekosken junttius oikein kunnolla,sivussa kaikesta jopa 4-tie vie vähän syrjempää onneksi sekin poispäin,itse otan ja häivyn tän junttilan , takaperoisten juoruajien ja kyylääjien kyläpahasesta ,ei tarvitse ihmetellä mihin nuoret ovat häipyneet ja minkä vuoksi.

• ei-piirrelty
        sivistynytnuori kirjoitti:

Täällä korostuu tuo Äänekosken junttius oikein kunnolla,sivussa kaikesta jopa 4-tie vie vähän syrjempää onneksi sekin poispäin,itse otan ja häivyn tän junttilan , takaperoisten juoruajien ja kyylääjien kyläpahasesta ,ei tarvitse ihmetellä mihin nuoret ovat häipyneet ja minkä vuoksi.

Onko vain itsensä piirroksilla rääpinyt tai lävistellyt ihminen ei-juntti?

• sivistynytnuori

Hei ei-piirrelty,lukemisen ymmärtäminen ja sen tulkitseminen tuottaa ilmeisesti kovasti vaikeuksia sinulle , ei ole merkitystä sillä onko tatuoitu tai lävistetty , merkitystä on sillä miten asennoidut kyseisiin ihmisiin ja heidän kavereihin,eli junttius on siellä syvässä pään sisällä ja sitä ei saa pois muuten kuin asenteita muuttamalla ,tai no olkoon, et kuitenkaan ymmärrä vaikka elämme jo 2010 lukua.

• ei-piirrelty
        sivistynytnuori kirjoitti:

Hei ei-piirrelty,lukemisen ymmärtäminen ja sen tulkitseminen tuottaa ilmeisesti kovasti vaikeuksia sinulle , ei ole merkitystä sillä onko tatuoitu tai lävistetty , merkitystä on sillä miten asennoidut kyseisiin ihmisiin ja heidän kavereihin,eli junttius on siellä syvässä pään sisällä ja sitä ei saa pois muuten kuin asenteita muuttamalla ,tai no olkoon, et kuitenkaan ymmärrä vaikka elämme jo 2010 lukua.

Pitäisikö asenteita muuttaa niin, että fanittaa itsensä piirroksilla rääpineitä ja lävistäneitä henkilöitä?

Minua et saa sellaiseksi faniksi.

• vanhempisisvistynytmies

Sivistynytnuori ,kirjoitit hyvin nuista junteista juuri sellaisia on paljon täällä kuten tuo ei-piirrelty joka osoittaa sen hyvin ,sitten tuo ymmärtäminen vielä sitäkään hänellä ei näy olevan eihän niitä tatuointeja ja lävistyksiä kenenkään tarvitse missään fanittaa kunhan vain hyväksyy sen osana nykykulttuuria ei se häneltä ole pois eikä keneltäkään muultakaan.

• ei-piirrelty
        vanhempisisvistynytmies kirjoitti:

Sivistynytnuori ,kirjoitit hyvin nuista junteista juuri sellaisia on paljon täällä kuten tuo ei-piirrelty joka osoittaa sen hyvin ,sitten tuo ymmärtäminen vielä sitäkään hänellä ei näy olevan eihän niitä tatuointeja ja lävistyksiä kenenkään tarvitse missään fanittaa kunhan vain hyväksyy sen osana nykykulttuuria ei se häneltä ole pois eikä keneltäkään muultakaan.

Miksi tuollainen oksettavuus pitäisi hyväksyä?

• olet-oksennus
        ei-piirrelty kirjoitti:

Miksi tuollainen oksettavuus pitäisi hyväksyä?

Sinua ei kukaan hyväksy, oksennus.

• TRIBAAAAAAALIHH
        sivistymätönkatariina kirjoitti:

Eli siis sivistymätönkatariina samanlailla arvostelet muita ulkonäön perusteella.
        Et siis koskaan arvostele muita tatuointien tai lävistysten, vaan ylipainon yms. perusteella. Todella ylevää ja avarakatseista.
        Mitäs jos ja kun joku ihminen on kaikkea tuota edellämainittua?
        Tatuoitu, lävistetty, ylipainoinen, hiukset värjätty ja muuta spesifiä jotka sua vaivaa?
        Ihan pelle oot mielipiteines.

• aåotjk

Mitäs sitä mistään buumeista välittämään.

• Voitajasärvintä

Jos virman pistää pystyyn ja sitä kautta toivoo voita leivän päälle, tatuointivirmat on ollut ja nähty.
        Siinä mielessä ei kaikkein fiksun liikeidea.

• crosshelvette

Kyllä tatuoinnit ovat hienoja kunhan ne tekee ammattilainen ei mitään väliä mitä muut ajattelevat, eivät he ketkä teettävät itselleen tatuointeja välitä mitä mieltä olette te jotka ette sitä arvosta.

• Ihan.oikeasti

Vain säälittävä reppana ottaa tatuoinnin.

• tieto-on-valtaa

Hyviä esimerkkejä säälittäviä reppanoita ,esim. David ja Victoria Beckham, omaisuutta "vain" 650 miljoonan euron edestä aika säälittävää ja näitä esimerkkejä näistä "reppanoista" löytyy kyllä, en niitä tähän viitsi enempää laitella jokainen voi niitä selailla netistä,eikö ole kauheeta ku luuserit tatuoi itseensä toisin on nämä jotka ei piirtele itseään olisiko heillä muuta kuin mätänevät hampaat ja hiusraja paennut jo takaraivolle?

• Luulosairaalle
        tieto-on-valtaa kirjoitti:

Hyviä esimerkkejä säälittäviä reppanoita ,esim. David ja Victoria Beckham, omaisuutta "vain" 650 miljoonan euron edestä aika säälittävää ja näitä esimerkkejä näistä "reppanoista" löytyy kyllä, en niitä tähän viitsi enempää laitella jokainen voi niitä selailla netistä,eikö ole kauheeta ku luuserit tatuoi itseensä toisin on nämä jotka ei piirtele itseään olisiko heillä muuta kuin mätänevät hampaat ja hiusraja paennut jo takaraivolle?

Oksettavia räävittyjä ihmisiä molemmat mainitut.

Ei rahalla saa pois tatuointien oksettavuutta. Vaikka niin luuletkin.

• ei-piirrelty

Luulosairas kirjoittelee itsestään täällä,onko lääkkeet jääny ottamatta ? Vastailet ja kirjoittelet itse näitä oksettavia juttujasi,avohoitopotilailla onkin nykyään hyvät oltavat ,vaikka niitä oksettaaki.

• ei-piirrelty
        ei-piirrelty kirjoitti:

Luulosairas kirjoittelee itsestään täällä,onko lääkkeet jääny ottamatta ? Vastailet ja kirjoittelet itse näitä oksettavia juttujasi,avohoitopotilailla onkin nykyään hyvät oltavat ,vaikka niitä oksettaaki.

Miksi käytät minun nimimerkkiäni tässä ketjussa? Olet varmaan umpitatuoitu otus!

• ei-piirrelty

Mikäs apinoija täällä on ,olet joku avohoitopotilas ,mun nikkiä käytät ,koitas nyt jo ottaa lääkkeesi ja rauhottua.

• ei-piirrelty

Saan orgasmin paskani syömisestä.

• Normihomma
        ei-piirrelty kirjoitti:

Normaalia tatuoidun feikkaajan tekstiä.

• normi-ihminen
        ei-piirrelty kirjoitti:

Se on varmaa et nää nikkifeikkaajat ovat niitä jotka eivät osaa käyttäytyä ja ovat niitä tatuontivastaisia ,yrittävät näin päästä tatuoitujen suosioon,mutta onneksi tajuumme miten oksettavia he ovat ja emme reakoi niiden käytökseen.

• ei-piirrelty

Latkin huoraajan kiihkolla omaa oksennustani.

• ei..piirrelty..piirrelty

Psykiatrinen hoitolaitos tarjoaa sinulle mahdollisuuden,siellä saat hyvän lääkityksen vaivoihisi ja voi oksentaa rauhassa,toivottavasti osaat hakeutua hoitoon ajoissa ennen kuin tukehdut oksenukseesi.

• Krfv
        tieto-on-valtaa kirjoitti:

Ei se amiksen autopuolen käynyt Niko-Janica Beckhamiks tatuoinneilla muutu.

• näin.on.näppylät

Yksikään täyspäinen ei ota tatuointia eikä lävistystä.

Ei yksikään!

• täysipäinen

Yksikään täysipäinen ei arvostele toisten tekemisiä ,ei yksikään!

• Korjaus
        täysipäinen kirjoitti:

Yksikään täysipäinen ei arvostele toisten tekemisiä ,ei yksikään!

Olet väärässä.

Rakentavaa kritiikkiä asioista voi toki esittää. Kuten teki edellä nimimerkki "näin.on.näppylät".

• Tyhjättynnyritkolisee
        Korjaus kirjoitti:

Olet väärässä.

Rakentavaa kritiikkiä asioista voi toki esittää. Kuten teki edellä nimimerkki "näin.on.näppylät".

Kannattaisi varmaan tarkentaa, mitä "rakentava kritiikki" tarkoittaa. Tästäkin viestiketjusta sitä vähemmän löytyy, eikä sitä ainakaan mainitsemassasi ole!

• Veikaten.voitat
        Tyhjättynnyritkolisee kirjoitti:

Kannattaisi varmaan tarkentaa, mitä "rakentava kritiikki" tarkoittaa. Tästäkin viestiketjusta sitä vähemmän löytyy, eikä sitä ainakaan mainitsemassasi ole!

Oletko umpeen piirrelty kuvatus?

Veikkaan: Olet.

• Tyhjättynnyritkolisee
        Veikaten.voitat kirjoitti:

Oletko umpeen piirrelty kuvatus?

Veikkaan: Olet.

Pieleen meni! Ei löydy kuvan kuvaa, eikä ainuttakaan killutinta. Kommentit kertovat omaa kieltään kapeasta maailmankuvasta ja suvaitsemattomuudesta. Toki sanahan on vapaa, mutta toivoisi niitä käytettävän oikeassa asiayhteydessä.

• Kerro_meille
        Tyhjättynnyritkolisee kirjoitti:

Pieleen meni! Ei löydy kuvan kuvaa, eikä ainuttakaan killutinta. Kommentit kertovat omaa kieltään kapeasta maailmankuvasta ja suvaitsemattomuudesta. Toki sanahan on vapaa, mutta toivoisi niitä käytettävän oikeassa asiayhteydessä.

Millä tavalla tatuoinnit ja lävistykset parantavat ihmisen ulkoista habitusta?

• revenger666
        Kerro_meille kirjoitti:

Ota jo lääkkeesi tai käy psykiatrilla, sinulle on tullut pakkomielle toisten tatuoinneista,anna jo olla ja jatka kulkuasi niin tekee muutkin.Olet kyllä junteista juntein juntti mikä täällä kommentoi ja provoo,mutta jos siitä niinkuin on oletettavaa saat jonkinlaiset orkut niin jatka ja muista käydä käsien pesulla välillä.

• Tyhjättynnyritkolisee
        Kerro_meille kirjoitti:

Öööööööö.......sehän nyt lähtee ihan ihmisestä itsestään! Jos hän itse niin kokee, niin mitä helvetin väliä sillä on mitä sinä tai joku muu yhtä rajoittunut yksilö siitä ajattelee!

• Milla_iho_puhtaana
        revenger666 kirjoitti:

Ota jo lääkkeesi tai käy psykiatrilla, sinulle on tullut pakkomielle toisten tatuoinneista,anna jo olla ja jatka kulkuasi niin tekee muutkin.Olet kyllä junteista juntein juntti mikä täällä kommentoi ja provoo,mutta jos siitä niinkuin on oletettavaa saat jonkinlaiset orkut niin jatka ja muista käydä käsien pesulla välillä.

Oletko päässyt avohoitoon?

• Setanpomo
        revenger666 kirjoitti:

Eihän teidän pitäny välittää mitä muut ajattelee? Miksi sitten loukkaannut?
        Päätä jo.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4541
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2420
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1981
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1779
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      79
      1543
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1061
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      900
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      39
      827
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      118
      818
    Aihe