Nopeudet otetaan puheeksi valtuustossa ja töyssyjä tulee mutta saattaa arvata mihin tielle ne tulee, varmaan sinne missä valtuutettu itse asuu. Laitakaria kehitetään ja liikenne kasvaa kokoajan, mutta tielle ei tehdä mitään, pyöräie kun tulee niin autojen nopeudet nousee se on selvä asia.
Töyssyjä tuloo
4
273
Vastaukset
- Autoilija1113
Outo peruste on se, että lapset voivat juosta tielle. Kyllä siihen pihaan saa aidan ja portin. Tie on tehty liikkumista varten, eikä mitään töyssyttelyä varten. Vanhempien pitää pystyä kantamaan vastuu lapsistaan, eikä sysätä sitä muille. En tarkoita tällä älytöntä kaahausta hyväksyttäväksi, vaan asiallista nopeutta maantielle, eikä mitään töyssyjä.
- Tienkäyttäjät
Kyl sillä tiellä töyssyjä riittää. Puheeksi ottaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa kun puheeksi on otettu vuosien varrella sitä sun tätä. Ely-keskus on oikea osoite. Laitakarin pyörätie olis kumminkin ihan ykkönen.
- Hienoatoimintaa
Samainen "esilleottaja" lupasi suureen ääneen Lemlahdelle vaikka mitä jo edellisis vaaleissa. Nyt on Niemenkylän vuoro.
- Sammaasukkuu
Eihän sinne laitakarin suuntaan voi mitään tehdä, kun kaikkea vastustetaan, pyörätietä vastustettiin kirkonkylästä laitakarintienhaaraan kaikilla keinoilla, milloin oli luvian parhaat pellot syynä milloin arvokas autotalli oli syynä... tulihan se viimein siihen ja hyvin näyttää kelpaavan kaikille vastustajillekin. Töyssyjä ei voi rakentaa siittä olisi suurta haittaa veneenkuljetuksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856