On se jännä kuinka jossain kunnissa piisaa näitä pienten lasten isiä/yrittäjiä jotka juoksevat vieraissa mutta kulissit on kunnossa:(
Moraalittomat
6
244
Vastaukset
- Länsi-Suomen-kovin
Ootko oikeasti niin vanhanaikainen että luulet kenenkään jaksavan vuositolkulla kairata samaa reikää? Naismaiset miehet erikseen mutta kyllä me testosonnit haluamme itsemme lisäksi tehdä muitakin naisia tyytyväiseksi. P.s. sähköpostin saa kysymällä.
- Kokenutkonna
Jos ei kotona saa pitää käydä vieraissa.Kulissien takana voi olla onneton avioliitto ja ollaan vain yhteisten lasten ja velkojen tähden yhdessä näytellen että hyvin menee vaikkei menisikään.
- Nähty
Voi voi, moni entinen naisten kaataja on valitettavasti joutunut katkerasti katumaan syrjähyppyjään, ja jäänyt lopulta yksin, alkoholisoitunut ja elää nyttemmin yksinään. Toiset heistä jopa rehvastelivat pettämisillään ja kun vaimonsa lopulta jätti niin voi sitä surkeutta. Noista petetyistä naisista on moni onnekas saanut ihanan vaimon ja naisystävän, jota x pettäjä kaipaa ja itkee. Vastaavasti myös toisinpäin.
- 9898
Talo,firma,lapset ja emäntä vimpan päälle.Silloin on helppo laittaa kettu koloon muualla😂
- Länsi-Suomen-kovin
Onko "yksin oleminen" joku huono juttu? Itse elän villiä, kokemustentäyteistä elämää itsekseni. Tinder vaan auki ja siellähän niitä ahneita vapaita ja varattuja naisia löytyy vaikka joka päivälle! Ai että ja siihen päälle vielä matkusteleminen yksin ja tutustuminen paikallisiin "nähtävyyksiin". Nautin elämästä täysillä.
- HuonotSeuraukset
Kyllä ihminen lopulta kaipaa läheisyyttä ja pysyvyyttä ja on onnellisimmillaan pysyvässä parisuhteessa. Kuolintilastot kertoo , että avioliitossa mies elää todennäköisemmin huomattavasti pidempään kuin sinkut.
Mutta naiset taitaa pettää enemmän kuin miehet ja se on yleensä silloin vakavampaa ja siinä on pelissä mukana tunteet.
Ikävä kyllä lopulta siinä pettämisessä haavoittuu moni ja etenkin pettäjän sielu, ja se kylvää paljon pahaa ympärilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398