JerryCottoninko tiimikaverikö
OVAKOnko lääkärinkö poikako
15
3743
Vastaukset
- imatramainittu
kuka ajaa punaisella jaguaarilla ???
- kauhiakamala
Herrane aika?????????? ei voi olla totta?????????
- Kaislava
Eikös lääkäri ole jo autuaimmilla mailla?
Samaa mietin minäkin, kun kuulin nimen. - karmanlakiko
Onneksi on poissa. Ei ole enää tätä tietämässä. Säälin hirveesti tapausta ja otan osaa suruun. Näin voi vanhempien ero vaikuttaa lapsiin! Nyt äiti niittää mitä on kylvänyt.
- entinnkö_luokkakamu
Siis, häh. Meinasin täs juurikin kysellä, että onko Jaggemies Imatralta, kun Iltalehden uutisessa mainittiin että Imatralla oli yrittänyt polttaa paritalonpuolikasta jne. H?-sukunimi?
- olioliolioli
ari-pekka "kekka" hyppölä ovakon tehtaanlääkäri heikki hyppölän poika
- jsnjkfjsdilknsi
=((
- Perseestä
Onko kaikki hullut Imatralta??
- Niieespäi
Perseestä kirjoitti:
Onko kaikki hullut Imatralta??
Ei, vaan kaikki imatralaiset ovat hulluja.
- illan_paras
Niieespäi kirjoitti:
Ei, vaan kaikki imatralaiset ovat hulluja.
:D :D
- lauttasahaaja
ovako ei vaan tee hyvää mielenterveydelle
- puupääImatralta
Hyvä Imatra pysyy valtakunnan uutisissa. Eikös se ollu niin että ei väliä mitä puhutaa vaan pääasia että puhutaan :)
- entinennaapuri
Jos Ari-Pekka luet tätä, niin olen hyvin surullinen sinun puolestasi. Näin voi äidin ja isän ero vaikuttaa herkimpiin lapsiin. Toivon sinulle uutta , terveempää ja vahvempaa tulevaisuutta. Kyllä elämä kantaa. Sinulle Ari-Pekka toivotan oikein lämmintä joulumieltä missä sitten ikinä oletkin. Halaukset sinulle.
- Anonyymi
kanava 16 frii ke 18/12 klo 2200-2300
- Anonyymi
Avioero on niin hirveetä että pitää ajaa muutama ihminen hengiltä ja taisi jokunen loukaantua vakavasti. Pitäiskö avioero kriminalisoida ettei vastaavaa pääse tapahtumaan. Voi voi..😨😨
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195