Jänskä viikonloppu, "sorateiden sankareiden" kiitoa Ounnpohjan erkoiskoe matkalla. Jännitystä
jopa draamaa ei puuttunut tuolta yli 30km erikoiskokeen matkalta. Surujen summa kun viimesen päälle trimmattu Latvalan auto sanoi irti yhteistyö sopimuksen, ehkä sähkövikaa oli ilmassa auton toiminassa?
Siinähän se jo voittajaksi ennustetun Latvalan erikoiskoe sitten päättyi, ympärillä kiiri yleisön joukosta harmittelu sanojen tulva !!
Elämä on tälläistä, ei aina onnistu, epätoivoon ei pidä jäädä, uusia mahdollisuuksia tulee, ei yksi epäonnistuminen tulevien kisojen onnistumisia mihinkään kaada.
Tänään 30.7. 2017 on vielä jännitettävää kisojen tiimalta, siksi laitan laulun soimaan;
https://www.youtube.com/watch?v=pmk8abLpqKA
Sorateiden kertomaa
27
275
Vastaukset
Suomen poikien on syytä pitää katse eteenpäin suunnattuna, vaikka kuinka vähäpukeisia naisia vilkuttelisi reitin varrella.
Pidetään peukkuja, minä pidän molempia Juholle.Arveletkos että epäonni on naisten/naisen syy :)? Näyttävä nainen odottamassa ni rallykaan ei onnistus, olisikos näin lyhytnäköistä sellaiselta joka todella haluaa menestystä?
siilenämää kirjoitti:
Arveletkos että epäonni on naisten/naisen syy :)? Näyttävä nainen odottamassa ni rallykaan ei onnistus, olisikos näin lyhytnäköistä sellaiselta joka todella haluaa menestystä?
Ei suinkaan, oli vaan juttua IS:n nettisivulla ja kuvien kera, kun naiset reitin varrella yläosattomissa vilkuttelivat ohi ajaville kuskeille.
Kovassa vauhdissa saattaa auto muutenkin helposti lipsahtaa tieltä.Ancelina kirjoitti:
Ei suinkaan, oli vaan juttua IS:n nettisivulla ja kuvien kera, kun naiset reitin varrella yläosattomissa vilkuttelivat ohi ajaville kuskeille.
Kovassa vauhdissa saattaa auto muutenkin helposti lipsahtaa tieltä.Ahaa, enpäs ole seurannut. Eikös siellä pitäis olla jotkut järkkärit jotka pitäisivät huolta että siveettömästi pukeutuneet naiset poistettaisiin alueelta pukeutumaan?
siilenämää kirjoitti:
Ahaa, enpäs ole seurannut. Eikös siellä pitäis olla jotkut järkkärit jotka pitäisivät huolta että siveettömästi pukeutuneet naiset poistettaisiin alueelta pukeutumaan?
Toisaalta oisko tosirallykuski niin tissien vietävissä et ralli menis siitä pieleen?
- New-age
Mitenkähän vedonlyönti sujuu? Varma ei ollutkaan varmaa. Ne rahat meni.
Kerroin jollekin kolmesta? Kahisevat sinne.
Onko yhtään naisajajaa mukana? Puolinakuja miehiä?
Täytyyhän pojille jotain muutakin liikuntaa näyttää; tankotanssijoita?
Jos on Ounin pohjalla lepikossa kökkinyt koko päivän, että kuulee rnnnrrrrn,
niin vaihtelua välillä.
Ja nakuilu on tullut jäädäkseen Suomeen.
Ihailen kyllä ajajia, jotka pysyvät kuosissa kippuraisella metsätiellä.
Mitähän munuaiset tykkää hypähdyksistä? siilenämää kirjoitti:
Toisaalta oisko tosirallykuski niin tissien vietävissä et ralli menis siitä pieleen?
Eipä siinä vauhdissa ehdi sivuilleen vilkuilemaan, toisaalta jos olisi meitä vanhempaa ikäluokkaa tien laidalla utseään paljastelemassa, voisi poikien vauhti entisestään kiihtyä.
- pahan.syy.nainen
Ne naiset ovat niitä jotka harjoittelevat tulevaisuutta varten. Sitä, että pääsevät vonkaamaan leskeksi jääneitä miespoloja :))))
- New-age
Mistä ikäryhmästä puhut?
Olen ymmärtävinäni väärin.
Palstan 60 naiset jonnekin pikataipaleelle. Siinä ois tiimeiltä sähköt poikki oitis.... New-age kirjoitti:
Mistä ikäryhmästä puhut?
Palstan 60 naiset jonnekin pikataipaleelle. Siinä ois tiimeiltä sähköt poikki oitis....No just me 60v. ja siitä vanhempaan, niin pitkälle, kun kunto kestää.
Kootaanko ensi kesäksi ryhmä ja ei kun pikataipaleen varrelle hurraamaan ja alleja heiluttelemaan.- pahan.syy.nainen
New-age kirjoitti:
Mistä ikäryhmästä puhut?
Palstan 60 naiset jonnekin pikataipaleelle. Siinä ois tiimeiltä sähköt poikki oitis....Tuolla toisessa ketjussa mainittiin leskiä vonkaavista naisista, jotka eivät jätä leskipoloja rauhaan. Leskipolot ovat niin vietävissä.
Kyllä se vonkaaminen on aloitettava nuorempana, että on taitava sitten vanhempana ja voittaja-ainesta :))))) pahan.syy.nainen kirjoitti:
Ne naiset ovat niitä jotka harjoittelevat tulevaisuutta varten. Sitä, että pääsevät vonkaamaan leskeksi jääneitä miespoloja :))))
Eikös miesleski ole harvinaisempi kuin naisleski?
- New-age
Ancelina kirjoitti:
No just me 60v. ja siitä vanhempaan, niin pitkälle, kun kunto kestää.
Kootaanko ensi kesäksi ryhmä ja ei kun pikataipaleen varrelle hurraamaan ja alleja heiluttelemaan.Tulen mukaan. Mutta ei mennä kovin soraisaan paikkaan. On kelju nyppiä hiekanjyvää isompaa ainesta lihasta. Voitaisiin laittaa itseruskettavaa ja vähän enempi, että näytettäisiin viehättäviltä epsanjalaisilta.
- New-age
Miten niin hyh...kivistä kirjoitin. Hyh sun kuvittelujas. Ei edes tullut mieleenikään.
- maissiii
New-age kirjoitti:
Miten niin hyh...kivistä kirjoitin. Hyh sun kuvittelujas. Ei edes tullut mieleenikään.
Voih, jo kuvittelin meidät ryllykkärinkiin sinne kivien ja kantojen sekaan ensi vuonna,
pahus kun poistivat jutun. - New-age
No rinkiin rinkiin ei - vaan riviin rintamaksi. Poistettu oli poistamassa lihasta jotakin, en tietenkään tiedä mitä, kun mnä poistin kiviä. No onhan siinä käsityseroa. 10.-11.8.2018 sitten.
New-age kirjoitti:
No rinkiin rinkiin ei - vaan riviin rintamaksi. Poistettu oli poistamassa lihasta jotakin, en tietenkään tiedä mitä, kun mnä poistin kiviä. No onhan siinä käsityseroa. 10.-11.8.2018 sitten.
Siellä nähdään ja muistakaa että yläosattomissa ollaan, vaan yläosattomia naisia ei huolita mukaan :)
- New-age
Tarkoitatko puolinaisia ei? Vai naistenpuolikkaita?
Ancelina kirjoitti:
Siellä nähdään ja muistakaa että yläosattomissa ollaan, vaan yläosattomia naisia ei huolita mukaan :)
Kokonaisia naisia yläosattomissa tarkoitan, jollain saattaa olla hakusessaan nämä käsitteet "nainen yläosattomassa" ja "yläosaton nainen."
Ei siis torsoja mukaan.- New-age
(Ihan ymmärsin) <- kävin riimeissä valaistumassa....
Mutta nyt kysyn , jos osattomia ja hyväosaisia pyrkii mukaan, mitens sitten? New-age kirjoitti:
(Ihan ymmärsin) <- kävin riimeissä valaistumassa....
Mutta nyt kysyn , jos osattomia ja hyväosaisia pyrkii mukaan, mitens sitten?Eiköhän me oteta kaikki mukaan, heidät jotka yläosattomissa rohkenevat esiintyä.
- ö-Öö
Mnaah
Joku tissikuva, missä ei näy edes tissit, joopajoo.
Jyskässä en ole käynyt, joskus kyllä jotain ralleja kattonut paikan päälläkin. Rallit aika tylsää katottavaa livenä, telkkarista näkee paremmin ja paljon mukavammat olosuhteet.
Olivat jotkut löytäneet hyvän katselupaikan tälle vuodelle, just tollastahan ralleihin mennään kattomaan:
https://www.youtube.com/watch?v=eGbvV4IFhYA
=DW=- New-age
Eikös tuossa putoa aivot?
Aika arveluttavaa. Autokokoelma.
Ihan lapsukaisia juoksemassa tien yli. - ö-Öö
New-age kirjoitti:
Eikös tuossa putoa aivot?
Aika arveluttavaa. Autokokoelma.
Ihan lapsukaisia juoksemassa tien yli.Autoilu vaarallista
Myös autourheilu. Vähemmän vaarallista se on nykyisin, kuin joskus aiemmin, tekniikka kehittynyttä. Ei se täysin turvallista ole ikinä, ei tosin moni muukaan urheilulaji. Iteasiassa, vaarahan siinä kiehtoo, sekä katsojia, että urheilijoita.
En tarkemmin repostele, olen vähän pyörinyt ralliporukoissa, huollossa, markkinoinnissa, jengeissäkin. Pöndellä nyt autourheilu ollut aina suosittua. Joopa, parikin maataloa nähnyt menneen rallatessa. Rahalaji. Ja tutuilla autoja juu kaatunut. Pahin oli kauan sitten just jyväskylässä, yks tuttu veti katolleen ja kartturilta henki pois. En ollut ite paikalla silloin. Iteasiassa, sen jälkeen en ole ralleja käynyt kattomassa.
Mä kuitenkin pikkasen seurailen autourheilua vieläkin. Niinno, kiinnostaa tän viikonlopun f1. Taidan katella netistä suorana. Formuloita ei tulis mieleenkään mennä seuraamaan livenä, kotisohvalta hyvää viihdettä.
Autourheilu ei aikanaan edes myönnetty urheiluksi. Mestaruuksia tuli suomesta ja maailmalta, ne mainittiin ohimennen urheilu-uutisten lopuksi. Jonkinlainen muutos alkoi, kun ruusperi voitti mm:n. Mä muistan muuten missä mä olin silloin, mitens teitsi :D Nykyisin kyse ihan ammattilaisuudesta. Se mua tympii, ihan skidejä pakkokoulutetaan urheilijoiksi. Lajista riippumatta. Paska ammatti. Hirveesti duunia koko ikänsä, ura voi olla ihan mitä tahansa, nuorella iällä ammatinvaihto, tahi työttömyys. Mutta kuin hiton suuresti panostetaan yleensäkin urheiluun, se aivan järkyttävä rahamäärä, työmäärä, ties mikä määrä.
Ihan ok, Lappi voitti jyskän. Ainakin joku sai, mitä oli tilannut, monet jotain muuta.
Mainiten, yks tuttu soitti aika vasta. Se oli jonkilainen semiammattihiihtäjä nuorena, kova kuntoileen ja pelailli jotain seniorilajeja aika vanhaksikin. niino, oli taas kerran menossa leikkaukseen, paikat paskana. Yks boxas, se kans jatkuvasti leikkaupöydällä, yks nosteli puntteja, ihan romuna vanhemmiten jne. Liikunta juu hieno asia. Urheilija ottaa riskin, tietoisesti, tai tiedostamattaan. Harva menestyy. Mä en ole urheillut, kunto nyt on, mitä on, penkkiurheilussa ei kovin vakavia vammoja satu. Ja mä siis seurailen mieluiten snookkeria, taitoluistelua tai golffia :DDD
=DW= - New-age
Niin muistan polemiikin sanasta autourheilu. Jotenkin kulminoitui vuoden urheilijaa valittaessa. No ei enää herätä intohimoja.
Kait siviiliautoa on kehitetty ohessa niillä keksinnöillä, mitä on tarvittu ja toteutettu ralliurheilussa.
Drifting näyttää hienolta, mut miks polttaa rengasta, eco-näkemys vois olla jotain??
On varmaan tosi ikävä tunne, jos kaveri menehtyy kilpailussa. Maku menee.
Noista videoista katsoin juuri niitä pöpelikköönajoja. Vähän keskiaikaista touhua, jos tuo on se, mitä halutaan nähdä. Oliko samaa automerkkiä useampikin.
No niin, onnittelut Esa-Pekalle ja onnitteluhalit Juholle!
Hienosti on mennyt niin soratiellä, kun asfaltillakin.
Pienestä Suomesta aina löytyy hyviä kuljettajia.
Kumpaakin on tullut katseltua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018