Pikavippi apua!!!!

pelottaa

Otin pikavipin eurovippi.fi nimiseltä sivulta. Sain spostiin kaksi laskua fourfinancelta, toinen oli käsittelymaksu ja toinen itse laina. No maksoin sitten molemmat laskut pois niiden eräpäivänä, nyt sain spostin eurovipiltä, että he eivät ole saaneet sitä maksuani eräpäivään mennessä. Mitä minun pitää tehdä? Laitoin asiakaspalveluun spostia sieltä vain tuli joku automaattinen vastaus että viestiä ei voida lähettää tms???

5

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä.tee.mitään

Maksu ei välttämättä kirjaudu saajan tilille sinä päivänä, jolloin se on maksettu. Suomessa kuitenkin riittää, että maksu on eräpäivänä maksettu, joten ei sinun tarvitse tehdä mitään. Jos alat saada muistutuksia maksamattomista laskuista, lähetät vain valokopion tiliotteestasi, josta ilmenee, että lasku on maksettu.

• pelottaa

Okei hyvä juttu!! kiitos vastauksesta, laitoin kyllä eurovippi.fi sivulta löytämääni asiakaspalvelu sähköpostiin kuvakaappaukset että olen maksanut mutta sieltä tuli tosiaan englanniksi vastaus ettei viestiä voida lähettää tms..

• ole-varovainen

Fourfinance tunnetaan kovana pikavippihuijarina Suomessa. Nyt kannattaa kaikin keinon pyrkiytyä siitä eroon! Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen, jos laskuja alkaa tulla lisää ja uhkaavat perinnällä vaikka olisit laskut maksanut. Googleta nimellä fourfinance, creditguru jne. niin huomaat, mistä puhun. Tsemppiä!

• pelottaa

Kiitos vastauksesta! vipin otto oli todella hätäinen päätös ja ajattelin ettei siitä tule mitään ongelmia kun pystyn sen muutaman päivän päästä maksamaan takaisin eikä edes käynyt mielessä että kyseessä voisi olla tälläinen huijausfirma.. Jälkeenpäin sitten googlailin ja huomasin että tässä taitaa olla kyseessä pikavippihuijaus. Onneksi virheistä oppii enkä todellakaan aio tehdä enää näin..

• Vippi-Ville

Ei ole hätää, jos olet laskut kerran maksanut. Noita paskalafkoja on ollut alalla aina ja näyttää olevan yhä tänäkin päivänä. Ne yrittää joko sitä että saisivat ylimääräisiä maksuja asiakkailtaan tai sitten niillä on maksullinen asiakaspalvelun puhelinnumero johon yrittävät saada hätääntyneet asiakkaansa soittelemaan kalliisti. Älä mene halpaan äläkä ainakaan soita maksulliseen aspanumeroon tai maksa yhtään ylimääräistä euroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe