Ronald Reagan

Nimesi aikoinaan Neuvostoliiton "Pahan Valtakunnaksi". Neuvostoliitto ja sen perillinen Venäjä eivät koskaan joutuneet tilille ihmiskunnan historian hirvittävimmästä yhteiskuntakokeilusta puolessa Euroopassa.

34

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törkeimpinä tapahtumina historiaan jäävät "Ystävällisen Rauhanvaltion" voimatoimien käyttö Unkarissa 1956 ja Tsekkoslovakiassa 1968. Mutta olivathan sen ohjuksetkin omien "hyödyllisten idioottiemme" mielestä "rauhanohjuksia".

      • heheheeee

        Toinen rauhan valtio on sotinut Vietnamissa, Afganistanissa ja Irakissa. Lisäksi CIA on nostattanut monia kapinoita ja vallankumouksia Etelä Amerikassa ja Iranissa sekä lukemattomissa muissakin paikoissa.

        He eivät tarvitse kaltaisia hyödyttömiä idiootteja.


      • heheheeee kirjoitti:

        Toinen rauhan valtio on sotinut Vietnamissa, Afganistanissa ja Irakissa. Lisäksi CIA on nostattanut monia kapinoita ja vallankumouksia Etelä Amerikassa ja Iranissa sekä lukemattomissa muissakin paikoissa.

        He eivät tarvitse kaltaisia hyödyttömiä idiootteja.

        Kovan on R...n Kiima Suomessa johtuen vuosien 1956-1981 suomettamisesta.


      • >>Mutta olivathan sen ohjuksetkin omien "hyödyllisten idioottiemme" mielestä "rauhanohjuksia". <<

        Joku palstalaisista muisti tai arveli, että käsite rauhanohjus on Kari Suomalaisen pilapiirroksesta. Hänen ajatuksensa kuulostaa uskottavalta. Toinen vaihtoehto voisi kyllä olla vaikka Mauri Sariola, mutta salaovelamman Veikko Huovisen tekstiin noin suoraa ilmausta on vaikeampi mieltää.


    • Ota.ja.mene

      Hullun monologi taas jatkuu ja tuttu on pakkomielle. Ps. Helpoimmalla pääset sinne Natoon kun ostat menolipun jenkkeihin ja please älä tule takaisin. Huom. aiemmin käyttämälläsi MagigMajour toursilla ei matka onnistu kuin mielikuvituksessa. Tiedäthän sinä sen kokemuksesta, heh,heh. Joten ihan oikea lentolippu pitäisi nyt kyetä ostamaan

      • Suomen voisi jakaa kahtia ja rajan itäpuolelle jättää kaikki Venäjänkiimaiset. Me isänmaalliset suomalaiset suuntaamme länteen.


    • Tällaisten toistuvien avautumisesi tarkoitus jää edelleenkin keskustan palstalla kohtalaisen omituiseen valoon.

      • Vuosien 1956-1981 johdosta tämä aihe nimenomaan kuuluu keskustan palstalle.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vuosien 1956-1981 johdosta tämä aihe nimenomaan kuuluu keskustan palstalle.

        Ketä kiinnostaa enää 1956-1981 ?


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa enää 1956-1981 ?

        Kannattaisi kiinnostaa sen vuoksi että sen aikaisella rähmälläänololla, notkoselkäisyydellä ja joka kelin hiihtämisellä luotiin maahamme ilmapiiri jossa emme esimerkiksi uskalla avoimesti puhua NATO-jäsenyydestä. Lisäksi sairastuimme Tukholman syndroomaan jonka vuoksi katsomme alitajuisesti asioita enemmän Venäjän kuin omasta näkökulmastamme.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kannattaisi kiinnostaa sen vuoksi että sen aikaisella rähmälläänololla, notkoselkäisyydellä ja joka kelin hiihtämisellä luotiin maahamme ilmapiiri jossa emme esimerkiksi uskalla avoimesti puhua NATO-jäsenyydestä. Lisäksi sairastuimme Tukholman syndroomaan jonka vuoksi katsomme alitajuisesti asioita enemmän Venäjän kuin omasta näkökulmastamme.

        Ei kannattaisi kiinnostaa, emme tarvitse Natoa, emmekä muutakaan sotajullua liittoumaa - ihan helvetin yksinkertaista.


      • Se.Längvitsmies
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa enää 1956-1981 ?

        Pankkomajurikin juuttunut peräti vuoden 1918 tapahtumiin.


      • Se.Längvitsmies kirjoitti:

        Pankkomajurikin juuttunut peräti vuoden 1918 tapahtumiin.

        No, onhan tämä tietystikin siihen verrattuna nykypäivää :D


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Ei kannattaisi kiinnostaa, emme tarvitse Natoa, emmekä muutakaan sotajullua liittoumaa - ihan helvetin yksinkertaista.

        Tarvitsemme nimenomaan sen takia että meillä on 1300 km maaraja arvaamattoman ja aggressiivisen suurvallan kanssa. Kyse on rauhanturvaamisesta eikä sotahulluudesta. Jatkosodassakaan emme pärjänneet yksin.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tarvitsemme nimenomaan sen takia että meillä on 1300 km maaraja arvaamattoman ja aggressiivisen suurvallan kanssa. Kyse on rauhanturvaamisesta eikä sotahulluudesta. Jatkosodassakaan emme pärjänneet yksin.

        Missä sodassa olemme pärjänneet? Hyväkään kakkossija sodassa, ei kai ole rinnastettavissa "pärjäämiseen".


      • lasse.lehtinen
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kannattaisi kiinnostaa sen vuoksi että sen aikaisella rähmälläänololla, notkoselkäisyydellä ja joka kelin hiihtämisellä luotiin maahamme ilmapiiri jossa emme esimerkiksi uskalla avoimesti puhua NATO-jäsenyydestä. Lisäksi sairastuimme Tukholman syndroomaan jonka vuoksi katsomme alitajuisesti asioita enemmän Venäjän kuin omasta näkökulmastamme.

        Et ole täysissä järjissäsi, Jo virtuaali juttusi todistavat sen


      • Kummia.harhoja
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tarvitsemme nimenomaan sen takia että meillä on 1300 km maaraja arvaamattoman ja aggressiivisen suurvallan kanssa. Kyse on rauhanturvaamisesta eikä sotahulluudesta. Jatkosodassakaan emme pärjänneet yksin.

        Onko sulla joku vainoharha Venäjästä päällä, mitä ? Vaikea nähdä mitään uhkaa Venäjän taholta. Tällä kun ei ole yhtään mitään mitä sillä ei jo olisi tai mitä se haluaisi. Voit kuule nukkua yösi ihan rauhassa jatkossakin.


      • lasse.lehtinen kirjoitti:

        Et ole täysissä järjissäsi, Jo virtuaali juttusi todistavat sen

        Taisi osua ja upota kun tuli puhe kepulaisten rähmälläänolosta. Olen aivan järjissäni. Kiitos vain kysymästä. Keksity siihen mitä kirjoitetaan älä kirjoittajaan. Taitaa olla sinulle liian vaikea ymmärtää.


      • Kummia.harhoja kirjoitti:

        Onko sulla joku vainoharha Venäjästä päällä, mitä ? Vaikea nähdä mitään uhkaa Venäjän taholta. Tällä kun ei ole yhtään mitään mitä sillä ei jo olisi tai mitä se haluaisi. Voit kuule nukkua yösi ihan rauhassa jatkossakin.

        Ei vaan olen realisti. Toisin kuin sinisilmäiset hyödylliset idiootit.


      • Palturia.koko.mies
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei vaan olen realisti. Toisin kuin sinisilmäiset hyödylliset idiootit.

        Vaan Sinä se oletkin hyödytön Nato idiootti. HOH,HOH.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei vaan olen realisti. Toisin kuin sinisilmäiset hyödylliset idiootit.

        Realisti, joka haluaa liitoutumalla omalaatuiseen ja kalliiseen poppooseen tehdä meistä uhan valtiolle jonka kanssa meillä on 1300 km yhteistä rajaa. Hiukan ristiriitaista on "realismisi", vaikuttaa enemmänkin sodanjulistukselta.


      • Palturia.koko.mies kirjoitti:

        Vaan Sinä se oletkin hyödytön Nato idiootti. HOH,HOH.

        Palstalla tuntuu olevan runsaasti kommunismin ystäviä.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Realisti, joka haluaa liitoutumalla omalaatuiseen ja kalliiseen poppooseen tehdä meistä uhan valtiolle jonka kanssa meillä on 1300 km yhteistä rajaa. Hiukan ristiriitaista on "realismisi", vaikuttaa enemmänkin sodanjulistukselta.

        Tämä keskustelu on käyty jo moneen kertaan. Älä viitsi puhua täyttä scheissea "sodanjulistuksesta".


      • aattelia
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Realisti, joka haluaa liitoutumalla omalaatuiseen ja kalliiseen poppooseen tehdä meistä uhan valtiolle jonka kanssa meillä on 1300 km yhteistä rajaa. Hiukan ristiriitaista on "realismisi", vaikuttaa enemmänkin sodanjulistukselta.

        Miten helvetissä Virossa pystytään elämään Naton kanssa . Kysykää virolaiselta luottaako he Venäjään ? Heillähän on kokemusta Neuvostoliitosta . Virossakin elää tänäpäivänä Venäjänvirolaisia ja sitten länteen suuntautuvia länsivirolaisia . Heille Nato on ehdoton elämisenedellytys , eikä heillä ole sellaista USA: n vihaa kuin Suomessa .Ihmeellistä koska he ovat sukulaiskansaa . He ovat ilmeisesti huomattavasti sivistyneempiä kuin me Suomettuneet ja Ryssittyneet Suomalaiset . Tänään tuli tv1 dokumentti poikakodeista , joissa olosuhteet ja ihmisarvo vastasi keskitysleiri olosuhteita . Siis 1970 -1990 luvulla . Jos vanhemmat eivät pitäneet lapsistaan huolta , määrättiin lapset hoitokotiin .Tosi julmaa, hävytöntä , järkyttävää , sadistista ,hyväksikäyttöä.Suuri osa näistä johtajista ja päättäjistä on tänäpäivänä keskuudessamme , ilman tuomiota . Tuomittiinhan natsitkin . Samoin venäjämielisiä suomettuneita ,ja ikiryssiä on joukossamme vielä manipuloimassa ihmisiä USA vastaisuuteen, että Venäjäkin liittyy Natoon ennen Suomea .Viro ei ole katunut Notoon liittymistä ,päinvastoin kiittänyt luojaansa että liittyi. Ps .Venäjä ei ole laukaissut vielä yhtään ydinohjusta Viroon ,kuten Suomalaisia pelotellaan Nato liittymisen seurauksena .


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tämä keskustelu on käyty jo moneen kertaan. Älä viitsi puhua täyttä scheissea "sodanjulistuksesta".

        Miksi sitten jankutat tuota Nato trolliasi viikosta viikkoon? Selvitä ensin mikä on tovereidesi kanta. Mitä asiaan sanoo toveri Rinne?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tämä keskustelu on käyty jo moneen kertaan. Älä viitsi puhua täyttä scheissea "sodanjulistuksesta".

        Vaikeuksia ymmärtää kommentointia?


    • S24uomlaineN

      Ainoa uhka on Venäjä. Se realisoi Tommi ja muut Pietarin Tiltut.

      • Säälittävä.jopa.kepuliks

        Sama idiootti mutta eri nikillä.


    • PahanValtakunta

      Moskovalainen tavaratalo aikoi pystyttää katolleen Sauronin silmän, mutta Putinin hallinto kielsi tämän turhankin sattuvan hankkeen.

    • rollejanänsi

      Kepuraivaajien tiellä Ronald ratsastaa ja siellä pyssyt paukkuu ja morgoonit soi.
      Villi länsi kepu ja nänsi jippijai jippi jei.

    • Suomen.Syöjätär

      Tarja Halonen ja kieli Putinin takamuksessa. Hormoonit soivat ja nam nam.

      • Unohdus_ja_jne

        Mitä tekemistä eläkeläisellä on enää nykypolitiikassa?


    • Ilkkalehresluki

      Eikö kepuli lue mediaa.Pohjois-Korea iski Etelä-Pohjanmaan perunatiloille ja tuulimyllypuistoihin.Eipä ihme sillä se on kepulaisten lommunistinen ihannevaltio.

    • Niin_niin_kyllä

      "Neuvostoliitto ja sen perillinen Venäjä eivät koskaan joutuneet tilille ihmiskunnan historian hirvittävimmästä yhteiskuntakokeilusta puolessa Euroopassa."

      Para skin se moralsoi, vai mitä Kokkolan geeniperimä-rouvat? Matu-invaasiosta suoraan hyötyvät Leninin aikoinaan "HYÖDYLLISIKSI IOIOOTEIKSI" kutsuma ryhmittymä.

      EU vastaa täysin pahuudessaan Neuvostoliittoa. Jotta poliitikoista saadaan systeemin OHJELMA menemään läpi, siitä maksetaan rahanpesu- ja tulosiirtorahaa (Afganistanin heroiinibusiness, Syyria veriöljybusiness, muu rahanpesu, mm. prostituutio). Mitenkäs ne sosialistit muuten voisivatkaan olla miljonäärejä pelkällä poliitikoinnlaa? Aika kallista tyhjän puhumista, jos joku kerää sillä miljoonan omaisuuden. Neuvostoliitto tai Euvostoliitto rulettaa ja sosialisti kehuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe