CMC:tä ei enää ole. Sen hajoaminen tuli yllätyksenä. Itse olen liivitön kuski. Paikalliseen moottoripyörä RY:hyn kyllä olen kuulunut, mutta nyt olen tauolla, kun uusi pyörä on hankinnassa ja vanha myyty pois.
Tulevatko. Outlaws, Satudarah, tai Mongols tilalle? Vai perustavatko "vanhat" kuulat uuden kotimaisen 1% kerhon?
Miten CMC:n hajoaminen näkyy HD-piireissä?
16
523
Vastaukset
- Börjex
Eikö tissit ala roikkumaan kun ajat ilman liivejä?
- NeitsytHinttiKääpiöKurko
Asiallinen kysymys toki, tietoa on, myös arvelua ja päätelmiä, mutta en vaivaudu vastaamaan, koska aloittaja päätyi tämän laittamaan Harrikkapalstalle, eikä keskustelusarjalle ole pienintäkään mahdollisuutta asianmukaisuuteen palsta-aktivistien ollen Kurkon johdolla täys idiootteja.
- drlnm
Ketä vittu kiinnostaa jotkut rikollisapinat?
- Prrllosenttikerllholaine
Yleensä tuommoiset touhut lakkaa kiinnostamasta viimeistään neljävuotiaana,mutta osa jää tuolle asteelle,ovat jonkin sortin kehitysvammaisia? Prrllosenttikerllholaisia.
- Sekukaaloitti
Mihin palstalle tämä sitten olisi pitänyt laittaa? Rikollispalstallekko. Ei me kaikki HD-miehet olla rikollisia!
Asiallisia vastauksia kiitos!- Eiehkärikollisia
mutta Harrikkakuskit ovat ainoita ketkä eivät voi harrastaa ilman jengiin kuulumista. Muilla merkeillä ajaville jonkun nahkaliivinretaleen kantaminen ei ole tärkeää varsinkaan ajojen ulkopuolella.
- HdProsentti
Mitä housuvaippoja käytät? Itse käytän vanhoja lakanoista revittyjä vaippoja.
- mcduudoni
ne kerhoilee. on mc bad boys ja sitte mc badbad, vakavaa meininkiä
- ConanballsFinland
Homotkin käyttää erilaisia tunnisteita ja sateenkaarimerkkejä - sama homma tissiliivimiehillä.
- EläOmaaElämääsiPoju
Tämä "kovajätkä" anonyymi vuoren varmasti kusisi housuun jos "tissiliivimies" puhuttelisi livenä.
Mutta näinhän tämä toimii että ongelmaiset saa purkaa ajatuksiaan palstalla. - Miksihelvetissä
kukaan kusisi siitä housuun jos joku kehari liivimies tulisi juttelemaan? Tämä on niiden kehitysvammaisten omassa päässä oleva paradoxi. Ja se että heitä kunnioitetaan, mistä hyvästä? Siitäkö,että on drugdealer of the month? Vai siitäkö,että on huono hammashygienia ja leegoja uupuu?
- HarleyTyttö
Miksihelvetissä kirjoitti:
kukaan kusisi siitä housuun jos joku kehari liivimies tulisi juttelemaan? Tämä on niiden kehitysvammaisten omassa päässä oleva paradoxi. Ja se että heitä kunnioitetaan, mistä hyvästä? Siitäkö,että on drugdealer of the month? Vai siitäkö,että on huono hammashygienia ja leegoja uupuu?
Sinä Kurko Kusisit housuun pelkästä kutsusta keskusteluun, kun sulla ei oo munaa edes kirjoittaa tänne omalla nimimerkilläs ( Honda sitä ja tätä ) vaan munattomana kirjoittelet HarleyTyttönä ja nyt tuolla.
- UHJN
Nyt se Nacci:kin sai sieltä häädöt, voipi olla että liittyy Satudarahiin. Osa porukoista Bandidokseen jotkut helvetin enkeleihin. Tuskin perustanevat CMC:tä uudelleen. Uskoisin, että Satudarah tulee ryminällä Suomeen...
- Judusdelija1
Minä en aja Hoodeella koska minulle merkkaa teho ja hyvät ajo-ominaisuudet!
- Jutustelija1
Sama juttu täällä arvoisa Judusdelija1 ;-)
- LerpanSerkku
Alottelijalla lienee visvasyylä sukurasitteena? Niinkun mullakin on.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892