Miten CMC:n hajoaminen näkyy HD-piireissä?

Mootrsisssi

CMC:tä ei enää ole. Sen hajoaminen tuli yllätyksenä. Itse olen liivitön kuski. Paikalliseen moottoripyörä RY:hyn kyllä olen kuulunut, mutta nyt olen tauolla, kun uusi pyörä on hankinnassa ja vanha myyty pois.


Tulevatko. Outlaws, Satudarah, tai Mongols tilalle? Vai perustavatko "vanhat" kuulat uuden kotimaisen 1% kerhon?

16

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Börjex

      Eikö tissit ala roikkumaan kun ajat ilman liivejä?

    • NeitsytHinttiKääpiöKurko

      Asiallinen kysymys toki, tietoa on, myös arvelua ja päätelmiä, mutta en vaivaudu vastaamaan, koska aloittaja päätyi tämän laittamaan Harrikkapalstalle, eikä keskustelusarjalle ole pienintäkään mahdollisuutta asianmukaisuuteen palsta-aktivistien ollen Kurkon johdolla täys idiootteja.

    • drlnm

      Ketä vittu kiinnostaa jotkut rikollisapinat?

      • Prrllosenttikerllholaine

        Yleensä tuommoiset touhut lakkaa kiinnostamasta viimeistään neljävuotiaana,mutta osa jää tuolle asteelle,ovat jonkin sortin kehitysvammaisia? Prrllosenttikerllholaisia.


    • Sekukaaloitti

      Mihin palstalle tämä sitten olisi pitänyt laittaa? Rikollispalstallekko. Ei me kaikki HD-miehet olla rikollisia!

      Asiallisia vastauksia kiitos!

      • Eiehkärikollisia

        mutta Harrikkakuskit ovat ainoita ketkä eivät voi harrastaa ilman jengiin kuulumista. Muilla merkeillä ajaville jonkun nahkaliivinretaleen kantaminen ei ole tärkeää varsinkaan ajojen ulkopuolella.


      • HdProsentti

        Mitä housuvaippoja käytät? Itse käytän vanhoja lakanoista revittyjä vaippoja.


    • mcduudoni

      ne kerhoilee. on mc bad boys ja sitte mc badbad, vakavaa meininkiä

    • ConanballsFinland

      Homotkin käyttää erilaisia tunnisteita ja sateenkaarimerkkejä - sama homma tissiliivimiehillä.

      • EläOmaaElämääsiPoju

        Tämä "kovajätkä" anonyymi vuoren varmasti kusisi housuun jos "tissiliivimies" puhuttelisi livenä.
        Mutta näinhän tämä toimii että ongelmaiset saa purkaa ajatuksiaan palstalla.


      • Miksihelvetissä

        kukaan kusisi siitä housuun jos joku kehari liivimies tulisi juttelemaan? Tämä on niiden kehitysvammaisten omassa päässä oleva paradoxi. Ja se että heitä kunnioitetaan, mistä hyvästä? Siitäkö,että on drugdealer of the month? Vai siitäkö,että on huono hammashygienia ja leegoja uupuu?


      • HarleyTyttö
        Miksihelvetissä kirjoitti:

        kukaan kusisi siitä housuun jos joku kehari liivimies tulisi juttelemaan? Tämä on niiden kehitysvammaisten omassa päässä oleva paradoxi. Ja se että heitä kunnioitetaan, mistä hyvästä? Siitäkö,että on drugdealer of the month? Vai siitäkö,että on huono hammashygienia ja leegoja uupuu?

        Sinä Kurko Kusisit housuun pelkästä kutsusta keskusteluun, kun sulla ei oo munaa edes kirjoittaa tänne omalla nimimerkilläs ( Honda sitä ja tätä ) vaan munattomana kirjoittelet HarleyTyttönä ja nyt tuolla.


    • UHJN

      Nyt se Nacci:kin sai sieltä häädöt, voipi olla että liittyy Satudarahiin. Osa porukoista Bandidokseen jotkut helvetin enkeleihin. Tuskin perustanevat CMC:tä uudelleen. Uskoisin, että Satudarah tulee ryminällä Suomeen...

    • Judusdelija1

      Minä en aja Hoodeella koska minulle merkkaa teho ja hyvät ajo-ominaisuudet!

      • Jutustelija1

        Sama juttu täällä arvoisa Judusdelija1 ;-)


    • LerpanSerkku

      Alottelijalla lienee visvasyylä sukurasitteena? Niinkun mullakin on.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe