Hei,
Minulla olisi tarve tehdä sivu, jolla on lomake joka lähettää laitteeseen tallenetun kuvan, kuvan kuvauksen sekä käyttäjän nimen ja sähköpostin ennalta määriteltyyn osoitteseen. Onko jollain antaa vinkkiä siitä, miten tämä kannattaa toteuttaa tai mahdollisesti sivua, josta löytyisi aiheeseen liittyen valmista pohjaa, koodia tai muuta vastaavaa?
Itse koitin näitä etsiä, mutta en saanut hommasta kiinni kun en tiedä millä tekniikalla tuo kannattaisi toteuttaa. Mikään pro en ole näissä hommissa, vaan omaan aloittelijan taidot, mutta minulla on aikaa ja halua asian opiskeluun ja ajattelin, että tämä projekti toimisi hyvänä harjoituksena.
Kuvan ja sähköpostin lähettävä sivu
mr.morgan
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112777- 282404
- 421807
- 471485
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411371
- 81335
- 521243
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115