Liityin bonuswayhin maaliskuussa 2017, lähinnä koska matkustan paljon. Kaikki bonukset ovat maksamatta 'teknisten vaikeuksien vuoksi'. Tuleekohan koskaan? Muilla samoja kokemuksia?
Bonusway onko kusetusta?
84
11162
Vastaukset
- Verottajiaonjotarpeeksi
Ei kait varsinaisesti mitään kusetusta, mutta pelkkä välistävetäjä, ilman sen kummempaa nettisisältöä tai siis se sisältö on, että keskitä ostoksesi meille, niin maksamme pienen osan myyntipalkkioista sinulle. Kuka tässä voittaa ja kuka häviää. Tällainen skenaario, jos kaikki alkaisivat käyttää kyseisiä järjestelmiä, niin se köyhdyttäisi kaikkia niitä tahoja, jotka ylläpitävät enemmän tai vähemmän oikeasti informativiisia (mahdollisesti joillekkin jopa tarpeellisia) nettisivuja ja saavat ne pienet tulonsa sivustojen mainoksista. Jos tulot vähenevät, niin kiinnostus ilmaistyöhön tulee putoamaan. Ilmaissivut vähenevät, päivittyvät huonosti tai jos mahdollista, niin siirtyvät maksaviin palveluihin. Itse en tuota bonusway- sivustoa käytä. Minulla on pari kaverin tekemää nettisivustoa, joiden kautta ostan tai sitten, jos on yhdistyksiä tai muuten itselleni tärkeitä sivuja, niin käytän niiden kautta mainostettuja tuotteita ja tiedän että se noin esim. 100 euron tuotteesta bonuksena tuleva 2 euroa menee ilman välikäsiä jonnekkin minne tiedän. Ja lisäksi Bonuswayn kauttahan ei pysty kuitenkaan tekemään niin kattavaa hintaseurantaa (hehän välittävät tuotteita vain sopimuskumppaneilleen), joten se "oikean" bonuksenkin saaminenkin on vähän kyseenalaista.
- Bonusesseppo
Ei tosiaankaan ole kusetusta. Ja jos joku ei ole vielä kokeillut palvelua.
Niin uudet käyttäjät saavat 10€ liittymisbonuksen: https://www.bonusway.fi/?r=2840363 - Asiakas_tuli-Ponus_vei
Komppaan Verottajiaontarpeeksi-kirjoittajaa; mitä enemmän ostamisen ja maksamisen välissä on erilaista säätäjää (Ponusveitä, Klaarnaa, Maksuturvaa, Netsiä jne.) sitä useampi ottaa elantonsa ostosten maksajan kannalta näennäisen iloisesti. Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia. Ponusvein osalta ei voi mitenkään tietää kaikkia Ponusvein ja asiakasverkkokauppojen välisiä sopimusten koukeroita. Heti ensimmäinen ajatus Ponusvein kärkkyvän ”Liity nyt”-kampanjoinnin pohjalta on, että verkkokauppiaana en tietenkään tarjoaisi Ponusvein kautta tulevalle asiakkaalle yhtä edullisia hintoja kuin suoraan verkkokauppaan surffailevalle ostajalle - ja ihan siltä pohjalta, että minun pitää saada Ponusvein asiakkailta kovempia hintoja ja paljon enemmän myyntiä, jotta itselleni jäisi käteen ainakin sama tuotto kuin suoraan verkkokauppaan (ilman bonuskiemuroita) tulevien ostoksista.
Minusta Osuuspankin näinä päivinä (01-02/2018) tiedottama muutos Visa-tapahtumien siirtämisestä omaan OP-korttiyhtiöön viestii tällaisesta välikäsien ja kulujen karsimisesta.
Ilmaista palveluntarjoajaa ei ole olemassa. Poonusvei ottaa kauppiaalta ja kauppiaan on pakko ottaa Ponusvein hinta jostain muualta - ensimmäisenä mahdollisesti Ponusvein kiertotien kautta saapuvalta asiakkaalta. - Koulunpenkille
Heh ai että ponusvei.
- Anonyymi
Bonusesseppo kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole kusetusta. Ja jos joku ei ole vielä kokeillut palvelua.
Niin uudet käyttäjät saavat 10€ liittymisbonuksen: https://www.bonusway.fi/?r=2840363Ei ole kusetusta, mutta etenkin nuo uudet sivut toimivat todella hitaasti.
- Anonyymi
Miten tuo liittyy mihkään ? Heillä on 40% maksusitoumus, jos matka kestää sovittua lyhyemmän aikoo. Myöskään varausta ei tehä 3kk aiemmin pelkällä käsirahalla
- Anonyymi
TÄMÄ ON YHDEN SORTIN MAFIAA, EI SUOJELUN NIMELLÄ, MUTTA ROKOTTAA FIRMOJA HEIDÄN TEKEMISTÄÄN KAUPOISTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄMÄ ON YHDEN SORTIN MAFIAA, EI SUOJELUN NIMELLÄ, MUTTA ROKOTTAA FIRMOJA HEIDÄN TEKEMISTÄÄN KAUPOISTA.
Toisaalta myös tuo asiakkaita firmoille, eli on mainontaa.
- Anonyymi
Asiakas_tuli-Ponus_vei kirjoitti:
Komppaan Verottajiaontarpeeksi-kirjoittajaa; mitä enemmän ostamisen ja maksamisen välissä on erilaista säätäjää (Ponusveitä, Klaarnaa, Maksuturvaa, Netsiä jne.) sitä useampi ottaa elantonsa ostosten maksajan kannalta näennäisen iloisesti. Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia. Ponusvein osalta ei voi mitenkään tietää kaikkia Ponusvein ja asiakasverkkokauppojen välisiä sopimusten koukeroita. Heti ensimmäinen ajatus Ponusvein kärkkyvän ”Liity nyt”-kampanjoinnin pohjalta on, että verkkokauppiaana en tietenkään tarjoaisi Ponusvein kautta tulevalle asiakkaalle yhtä edullisia hintoja kuin suoraan verkkokauppaan surffailevalle ostajalle - ja ihan siltä pohjalta, että minun pitää saada Ponusvein asiakkailta kovempia hintoja ja paljon enemmän myyntiä, jotta itselleni jäisi käteen ainakin sama tuotto kuin suoraan verkkokauppaan (ilman bonuskiemuroita) tulevien ostoksista.
Minusta Osuuspankin näinä päivinä (01-02/2018) tiedottama muutos Visa-tapahtumien siirtämisestä omaan OP-korttiyhtiöön viestii tällaisesta välikäsien ja kulujen karsimisesta.
Ilmaista palveluntarjoajaa ei ole olemassa. Poonusvei ottaa kauppiaalta ja kauppiaan on pakko ottaa Ponusvein hinta jostain muualta - ensimmäisenä mahdollisesti Ponusvein kiertotien kautta saapuvalta asiakkaalta."Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia."
Teoriassa haluaisin olla aivan samaa mieltä.
Mutta käytännössä asia ei ole näin yksinkertainen.
Moni verkkokauppiailta tilaava on varmasti huomannut tiliotteeltaan, että maksun saaja on jotain aivan muuta kuin se verkkokauppias !
Miksi?
No, vuosia sitten se maksun saaja oli nimenomaan se verkkokauppias. Näin oli esim. Jimm's PC storessa vielä 2000 -luvun alussa.
Mutta johtuen suomalaisten pankkien täysin kohtuuttomasta yrittäjään kohdistuvasta rahastuksesta tilanne on muuttunut.
Verkkokauppias tietenkin haluaa, että:
1) maksaminen on asiakkaalle mahdollisimman helppoa
ja
2) että verkkokauppias saa luotettavan tiedon maksamisesta ja turvallisella tavalla siten, että "maksaja" (siis vilpillinen asiakas, joka ei oikeasti halua maksaa tilaustaan) ei voisi esiintyä maksajana.
Pankit toki tarjoavat tähän palveluita, mutta jos vaikkapa Nordea rahastaa yrittäjää 50 €/kk siitä, että Nordean asiakkaat voivat maksaa ko. yrittäjälle omasta verkkopankistaan ja että näissä maksuissa Nordea varmentaa tietotekniikan avulla yrittäjälle, että tilaus on oikeasti maksettu, niin tätä veloitusta ei voi mitenkään pitää kohtuullisena, koska tuo 50 €/kk maksu Nordealle EI oikeuta kauppiasta siihen, että vaikkapa S-Pankin tai osuuspankin asiakas voisi maksaa kauppiaalle ja että Nordea tässäkin tapauksessa välittäisi maksun kauppiaalle ja samoin tietotekniikalla varmentaisi kauppiaalle, että maksu on ihan oikeasti suoritettu.
Jos siis kauppias haluaa, että KAIKKI suomalaisten pankkien asiakkaat voivat maksaa omasta verkkopankistaan kauppiaalle, ja että kauppias saa reaaliaikaisen varmennuksen maksutapahtuman oikeellisuudesta, niin kauppias joutuisi maksamaan KAIKKI seuraavat maksut:
50€/kk Nordealle
50€/kk OP:lle
50€/kk POP -pankille
50€/kk S-pankille
50€/kk Ålandsbankenille
50€/kk Handlesbankenille
50€/kk Säästöpankille
50€/kk Paikallissäästöpankille
unohtuikohan tuosta listasta joku pankki ?
Vaikka en olisi unohtanut listasta yhtään suomalaista pankkia, niin tuo tarkoittaisi yrittäjälle 400 €/kk kulua siitä, että 8 eri pankin asiakkaat voivat maksaa verkkokaupassa ! Mielestäni summaa ei mitenkään voi pitää kohtuullisena, vaan kyseessä on pankkien härski rahastus yrittäjää kohtaan !
50€/kk voisi olla kohtuullinen summa pankille maksettavaksi, jos tuo kuukausimaksu sisältäisi myös sen, että yrittäjän sopimuskumppanina oleva pankki välittäisi myös muiden pankkien asiakkailta tulevat verkkopankkimaksut samoin kuin ko. pankin omien asiakkaiden maksut, ja samoin palveluin (tietotekniikalla toteutettu maksun reaaliaikainen varmennus). Mutta kun ei siis sisällä, vaan jokaiselle pankille joutuisi maksamaan erikseen !
Tämä pankkien kohtuuton hinnoittelu on synnyttänyt alalle ns. kolmannen sektorin - välimiehen pankin ja verkkokauppiaan välillä. Nämä välimiehet joutuvat toki itse maksamaan useille eri pankeille tuon n. 50€/kk kullekin, mutta toisaalta sama välimies voi välittää maksuja useille eri verkkokauppiaille, jolloin summalla on useampi maksaja.
Lisäksi jotkut, varsinkin pienemmät verkkokauppiaat saattavat kokea pankin tietoteknisen varmennustavan liian hankalana (koska sen toteuttaminen verkkokaupan järjestelmässä vaatii tietoteknistä osaamista).
Alalla voi olla myös sellaisia välittäjiä, joilla tuo varmennus ei ole luotettava, kun ei ole osattu tai välittetty toteuttaa varmennusprotokollaa oikein eli pankin teknisen dokumentaation mukaisesti.
Toki, jos jonkin verkkokaupan myyntivolyymi on tarpeeksi iso, että nuo pankkien kuukausimaksut kannattaa maksaa, niin tällainen isompi verkkokauppa ei hyödy noista em. välimiehistä mitään, vaan isomman kaupan kannattaisi sopia suoraan pankkien kanssa asiasta tai vaihtoehtoisesti neuvotella välimiehen kanssa parempi sopimus (esim. pienempi välimiehen palkkio).
Yksi keino voisi olla myös poistaa kokonaan verkkopankin kautta maksumahdollisuus ja sen sijaan käyttää VISA ja MASTERCARD -maksutapoja (ja unohtaa siis verkkopankkimaksu). Jos kaikki kauppiaat tekisivät näin, ehkä se saisi suomalaiset pankit pohtimaan maksujensa kohtuullisuutta (teoriassa) tai se voi johtaa myös siihen, että pankit itsekin luopuvat verkkopankkimaksumahdollisuudesta ja tilanne johtaa siihen, että jatkossa kelpaavat vain VISA ja MASTERCARD -maksutavat sekä tilisiirto silloin, jos asiakkaalla on varaa odottaa tilaustaan 1-2 päivää kauemmin.
Sääli, että pankit eivät itse ymmärrä hinnastonsa kohtuuttomuutta, ei sittenkään, vaikka alalle on jo syntynyt tuo ns. 3. sektori, jolle ei olisi mitään tarvetta, jos pankit hinnoittelisivat palvelunsa kohtuullisesti.
- Vetkuttelua
Sivuilla luvataan, että bonus maksetaan tilille muutaman päivän kuluttua! Nyt yli 10 vuorokautta kulunut, eikä rahoja vieläkään näy tilillä!
Mikä on Bonuswayn "muutama päivä"!?
Viestikyselyyn lupaavat vastata kuudessa (6) päivässä..
Onko jokubmuu kohdannut vastaavaa vetkuttelua!?- eitulerahaa
Ei pidä lupaukset eikä maksuaikataulut paikkaansa.
Eivätkä maksa mitä pitäisi.
Amatöörimäistä toimintaa - ihme että vielä pystyssä. - bonuswaynasiakas
Minulla taas on hyviä kokemuksia. Jos ostaa nettikaupoista tavaraa, kannattaa tämä bonus hyödyntää. Minä ainakin vertailen monipuolisesti hintoja ennen isompia hankintoja, eikä bonuswayn lisäbonus ole pahitteeksi. Aina en sitä käytä, mutta aika usein. Minulle tilitykset ovat tulleet muutamassa päivässä 3-4pvää.
Toiset edut ovat parempia kuin toiset. Minusta esim. hyvä diili on 6kk:n MeNaiset sport -lehdestä saatava 8e bonus tilauksesta. Näinpä 29e - 8e = tilauksen hinnaksi jää 21e. Ja tietysti tilaajalahjan saa normaalisti.
Tässä liittymislinkki:
https://www.bonusway.fi/?r=2858233
Reiluuden nimissä kerron, että jos käytät linkkiä, myös minä saan siitä bonuksen.
- Miisa998j
Kannattaa mielummin hyödyntää alennukset heti ja ostaa palvelun https://www.aleshop.fi kautta. Siellä on kaikki tuotteet alessa!
- hhfghbghghghg
TV-mainonnassa kehuvat ettet tarvitse bonuskortteja tms. Tuntuisi oudolta että jokin myymäläketju antaisi tällaiselle välistävetäjälle suuremman provision kuin kauppaketjun kanta-asiakkaalle. Siinähän kanta-asiakkaat katoasivat nopeasti.
Kyllä minä otan alennukset mieluiten itselleni lyhentämättömänä. Tuollainen kympin porkkana on vain hölmöä markkinointia. - JärkiKäteen
Vain todella tyhmä maksaa välikäsille. Tämä nostaa vain hintaa. Minä en osta näiltä liikkeiltä, jotka lisäävät hintaan vielä Bonuswayn maksut. Sen päätöksen teimme ja siinä olemme pysyneet.
Kaikki kuppaajat toisten töistä vievät vain hintaa ylöspäin. Tämän vuoksi ostamme vain Lidl:n tuotteita. Äärimmäisessä hädässä vain jos tulee eteen, käytämme k ja s-ryhmän tuotteita.
Turhat kupparit tulisi karsia, miksi ihmiset ovat niin tyhmiä, että hyväksyvät monet nämä aivan turhat lisähinnat. Työtä noista korteista vain tulee, siis turhaa, täysin turhaa työtä. Koskahan lopettavat ja tulevat järkiinsä???? - TurhaaVaivaa
Aiemmin maksoivat luvatussa ajassa. Nyt muutamaa senttiä vaille tilityskelpoinen eli 15e bonus jumissa, koska yli 4kk sitten tehty ostos edelleen arvioitavana. Ja tosiaan selittelevät jollain henkilövaihdokselle hitautta. En ole enää viitsinyt käyttää palvelua ja huomasinkin, että verkkokaupat tarjoavat kaikenlaista alekuponkia ja koodia kun menee suoraan ilman Bonuswayta ostoksille.
- Anonyymi
Mullakin jämähti bonusten tilitys hieman alle tilitysrajan (15 eur). Sattumaako? Tuskin. Ratkaiseva tilitys luvattiin keskimäärin 8-26 viikon kuluessa. Ylin kuukauden kohdalla kyselin tilitysten jämähtämistä ja parissa päivässä kyseinen tulitys tupsahti laariin. Nyt saisi rahat siirrettyä. Ei mennyt 15 euron kasaan saamiseksi kuin pari vuotta (tästäkin 10 eur liittymislahjaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin jämähti bonusten tilitys hieman alle tilitysrajan (15 eur). Sattumaako? Tuskin. Ratkaiseva tilitys luvattiin keskimäärin 8-26 viikon kuluessa. Ylin kuukauden kohdalla kyselin tilitysten jämähtämistä ja parissa päivässä kyseinen tulitys tupsahti laariin. Nyt saisi rahat siirrettyä. Ei mennyt 15 euron kasaan saamiseksi kuin pari vuotta (tästäkin 10 eur liittymislahjaa).
Siis yli 9 kuukausen jälkeen...
- ebatesiakannattakokeilla
Ulkomailta tilaillessa Ebates toimii samalla tavalla kuin bonusway esim Ebaysta, aliexpressistä, booking.comista yms. saa bonusta.
Liittymisbonus 10$, rahat saat paypal tilillesi. http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=VU1n6fntHrhdtUpHlfVWzg==&eeid=28187 - boonustenkerääjä
Sitten löytyy maailmalta vielä semmoinen kuin topcashback.com.
- topkaaspack
Juuri tämä tarjoaa nyt 6$ liittymisbonuksen ref koodilla http://www.topcashback.com/ref/tuure123
- Tarjouskotka
Minulla yhden kaupan bonukset myöhässä kuukausitolkulla, edelleen "arvioitavana". Katsoin myös, että Bonusway on tehnyt 1,8m liikevaihdolla 1,2m tappiot v.2016, joten olisiko talousvaikeuksissa?
- Ehläkusetustaegkäei
Laita asiakaspalveluun viesti, minulla ainakin hoitivat asian kun oli vastaava juttu.
- toimiiii
Bonusway toiminut mulla ainakin hyvin.
Nyt laitoin tilitykseen 21 €. Aiemmin tullut tilille muutamassa arkipäivässä.
Liity nyt ja saa ilmainen aloitusbonus https://www.bonusway.fi?r=5186987- Miquela
Täällä täytyy aina kehut ottaa vakavasti, koska omakin lehmä voi olla ojassa :-) i
Arvosteluja kun on, varsinkin negatiivisia, niin silloin ei ainakaan ole oma lehmä ns. ojan puolella.
- grgeew
Ei ole eka kerta kun jo tilillä olevista rahoista mystisesti katoaa kymppi. En voi suositella.
- Kummallistakkk
Juu, on hävinnyt multakin!
- Ihmettelenvaan
Sama täällä! Tilitä hävinnyt kymppi. Rahaa oli kertynyt 56e ja tilitysbaiheessa huomasin, että 10e kadonnut...
- Turhaavaivaa
Virheellisten saatavien kysely on NIIN vaikeaa. Bonuswayn henkilöt ovat aivan pihalla asiakaspalvelusta eivätkä henkilöt siellä tunnu tajuavan mistään mitään. Joten helpompi on olla käyttämättä. Turhia välistä vetäjiä. En halua maksaa heidän palkkaansa siitä että tuotteet ovat kalliimpia. Suosin yrityksiä jotka eivät käytä Bonuswaytä yhteistyökumppanina.
- Myyjälle
Täyttä kusetusta myös näin verkkokaupan omistajan silmin .siis minä myyjänä ja Bonusway välikätenä . En suosittele missään tapauksessa !!!Aina löytyy omituinen selitys toimimattomuuteen
- KuppausEiKiitos
Tämän laatuiset yritykset tulisi kieltää lailla. Välistä veto toisten työn tuloksilla on ällöttävää puuhaa.
Kauppojen bonukset tulisi myös kieltää. Se on selvä pakkolaina tai ilman korttia ylihinta. Rahansa saa takaisin kun turha kaupan byrokratia on tietokoneilla sitä työstänyt kuukausikaupallakin.
Tätä ei tarvita, mutta minä luen nämä ihmiset yksinkertaisiksi, jos eivät ymmärrä mistä on kyse.ia
Tämähän vain lisää kaupan kustannuksia! Varmasti miljoonia - vanhuksille vaikka nuo rahat!
Sen vuoksi ostan vain Lidl:stä enkä osta näitä Bonuswayn mainostamilta firmoilta. Kuppausta en kannata. - jotkut-hyötyy
bonusway toimii, jos osaa käyttää. 27 euroa on sen kautta saatu. kauppojen hinnat ovat pysyneet samoina käyttipä bonuswayta tai ei. ne hinnat voi itse tarkistaa, jos epäillyttää.
uudet liittyjät saavat 10 € , jos testaavat palvelua tästä linkistä: http://bit.ly/2HkLBZ8- bonuswaykäyttäjää
Ei ole huijausta, ihan toimiva firma. Ja tosiaan 10€ edelleen tarjolla uusille käyttäjille täältä:
http://bit.ly/BonusW10e
- tuplabonuksettarjolla
Bonukset tuplana 26.4. asti kaikista kaupoista paitsi Booking.com:sta. Bonus pitää vain ensin aktivoida heidän sivujen kautta!
- vinkkinävain
Vinkkinä bonuswayn käyttäjille, rahat kannattaa aina kotiuttaa heti kun tilitys raja 15e on saavutettu. Ihan vain varmuuden vuoksi.
- epäileväinena
Suosittelen samaa myös!
- tuplaboonuksiaa
Tänään 31.5. tupla boonuksia taas useista kaupoista!
- Entiä
Moi liittymien bonukset olleet nyt 15 viikkoa maksamatta. Täytyy ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. En suosittele bonuswayta kenellekään.
- kannattaakysyä
Ota ensin yhteyttä boonuswayhin. Ehkä siellä saavat selvitettyä asian.
- enpätiiää
Vieläkö tää firma on pystyssä?
- kaikkipelaa
On toki.
- Kyllästynyt
Kymmenen päivää tilityspyynnöstä eikä vieläkään mitään. Viestiin vastaus ”käsitellään 6 päivän kuluessa”. Bonuksia saa odotella kuukausitolkulla... Todella hidasta hommaa! Suurimmat bonukset hylätään kun on alennus/ tarjoushinta tms. selitystä.
Ei oikein vakuuta tää toiminta.- Fkgkgkgkkg
Sama täällä, 10.8 laitettu kotiutuspyyntö eikä vieläkään rahoja tilillä!! Huono palvelu! Älkää vaan sortuko tähän bonuswayhin.
- toinennkin
Mullakin kesti yli viikon, mutta tulipahan sentään.
- Tyytymätön
Aivan täys susi koko palvelu! Olen puolivuotta odottanyt ensimmäistä maksua mutta eivät vaikeuksiensa vuoksi saa tehtyä asialle mitään.
- Jarskit
Hmm, onkohan Bonusway edelleen toiminnassa? Ongelmia koskeviin maileihin ei vastata, kuitenkin jo useampi viikko kysymyksistä vierähtänyt.
- Hepponen
Viime keskiviikkona laitoin mailia virheellisestä bonuksesta, vastasivat päivässä ja asia tuli kuntoon. Nopeaa palvelua oli.
- dfgdfgdfgfd
3,5kk odoteltu tilitystä eikä vieläkään masseja bonuswayn tilillä. en kyllä suosittele ellei oo tosi hyvä kärsivällisyys
- sdsfefwe
Riippuu niin kaupasta, jotkut maksaa kuukaudessa toisilla menee puolivuotta.
- kaikkipelaa
Mulla on positiivisia kokemuksia. Aina on vastattu viesteihin asiakaspalvelusta ja rahat tulleet. Ei ole kusetus firma!
- Minttttu
Mullakin pelkästään positiivisia kokemuksia. Noin 200 euroa tullut palautuksia ja aina on tullut eurolleen koko tilityspyyntö tilille. Muutamassa päivässä tulee. Pari kertaa on jäänyt joku bonus kirjautumatta ja silloin olen saanut asiakaspalvelusta asiallisesti apua. En ymmärrä näitä valittajia täällä.
- Anonyymi
Bonuswayllako töissä vai miten näin positiivista palautetta. Valittajat kuten minä emme vain ole bonuksia sovitusti saaneet. Tekosyitä mitä milloinkin. Jos Bonusway tekee joka vuosi tappiota, niin se on aika selvää matematiikkaa, että se tappio pitää kattaa jollain. Se jollain on helposti yrityksiltä saatuja bonusrahoja, joita ei tilitetä kysymättä eikä ainakaan ajoissa, jos ollenkaan. Ehdoissa on myös hyviä poissulkevia ehtoja eli kaikkea bonusta niiden nojalla eivät maksa.
- petyin
Yli 4 kuukautta ollut bonus "arvioitavana"
Taitaa olla huijausta koko pulju- Anonyymi
Sama täällä. Vastaus oli ympäripyöreä, jotain "ongelmia" on.
- Osto-Ukko
Tuossa esittelyä: https://osto-opas.com/esittelyita/bonusway/
- JaanaL
Nyt tupla bonukset kolmesta vapaa valintaisesta kaupasta!
- Anonyymi
Pääsiäisen kunniaksi näyttäisi olevan 1,5 kertaiset bonukset kaikkiin muihin kauppoihin paitsi booking.com ja Moi liittymiin.
- Aikaturhaakikkailua
Hohhoijaa miten hidasta taas. Hotellit joissa majoituin viime syyskuussa oli arvioitavana kunnes laitoin viestiä ja kirjasivat. Sit kun sain tilityspyynnön tehtyä siinä kestänyt jo kohta viikko vaikka tulleessa vahvistuksessa luki muutamassa päivässä. Olen sieltä ennenkin saanut aina lopulta bonukset mutta uskomattoman tahmeaa ja hankalaa. Ei kyllä tuntipalkoille pääse noissa.
- kikkailija
Totta, mutta eipä tuosta hirvestä ole vaivaakaan.
- Anonyymi
Onko ihan normaalia, että viime vuoden marraskuusta ja joulukuusta alkaen bonukset ovat yhä arvioitavana? Sähköpostia tulee tasaiseen tahtiin viikoittain erilaisista bonuksista ja eduista, mutta ei houkuttele ostamaan, kun arvioinnitkin kestää yli puoli vuotta. Mahtaakohan olla koko pulju pystyssä edes siinä vaiheessa, kun pitäisi saada tilitettyä rahat...
- Anonyymi
Unohtui yksi syksyn ostoksen 60e palautus ja nyt kun tarkistin, niin edelleen arvioitavana... Josko vastailisivat viestiin.
- Anonyymi
Vastailivat ja homma ok. Ihme viivyttelyä silti. Kai luotetaan unohtamiseen. 76e matkalla tilille.
- Anonyymi
Onko muilla ongelmia tilityksissä ja arvioinneissa? Itsellä vanhimmat arvioitavana olevat bonukset on tällä hetkellä joulukuulta 2018!
- Anonyymi
Rahoja sai kyllä usein kysellä ja sitten vasta maksoivat, mutta eivät aina kaikkea.
Voi olla rahoitusvaikeuksia, kun tekee vuodesta toiseen tappiota. Ihme mistä vielä rahat riittävät tappion tekemiseen.
Itse en enää käytä, liikaa vaivaa. - Anonyymi
Toimiiko teillä uudet Bonuswayn sivut?
- Anonyymi
Täysin toimiva on ollut eikä mitään ongelmia bonusten maksuissa. Käytän oikeastaan vain Aliexpressiä minkä bonukset siirtyy arviointivaiheesta tilityskelpoiseksi yleensä alle kolmessa kuukaudessa. Käyttänyt jokusen vuoden ja tilittänyt takaisin rahaa jo melkein 60 euroa ja 25 euroa arvioitavana joista vanhin 25.10.2019 tehty ostos.
Jokinen ostos myös fiksuruoka, joka myös maksaa pikaiseen ja joitakin auto-osia sekä On24. - Anonyymi
Positiiviset kommentit ovat varmaan Bonuswayltä itseltään.
Kuten monella muullakin, hassusti jääneet tilitykset JUURI 15 € rajan alle. Osa AliExpressistä, CDONin tilitys on nyt odottanut vuoden(!). Kuluttaja-asiamiehelle olisi ehkä asiaa.- Anonyymi
Alkanut tosiaan epäilyttämään tämä firma, arviointi tilassa yli satasella ostoja..
- Anonyymi
Voi tietty mennä laarille, jos alakaa tuntumaha pissua tuloo. Ei sitte ossaa tuumata oikeen ladaa piremmälle, jos apsilta kaffetta hakkoo, ny piä tyynyy, suattipi tulloo aamuplörö
- Anonyymi
Aika epämääräistä toimintaa oli aikoinaan. Osa bonuksista tuli ja osa ei. Sitten kun alkoi kyselemään saatavia, niin lopettivat tunnukset. Palvelu määrittelee vain ostot itselle eikä esim. perheenjäsenille yms. Jos matkustat, niin turha kysellä koko perheen matkakuluihin bonuksia jne..
Lopulta myös itse maksaa omat bonuksensa.
Miten lie appsien kanssa, saattaa hinnassa olla lisä jo valmiina kun menee sivuille. Eli itse maksaa omat bonuksensa, joita ei sitten välttämättä edes saa.
Paljon jäi hampaankoloon. - Anonyymi
itselläni hyvä kokemus. bonukset tulleet aina perille. toki en ole itse mitään matkusteluun olevaa kauppaa käyttänyt. mutta ihan tavara ja vaatekauppojen bonukset tulleet normaalisti.
kannattaa liittyä ja testata.
liittymisestä tämän linkin kautta saa 10€ bonuksen
https://www.bonusway.fi?r=4454009 - Anonyymi
Bonusway taitaa ottaa rahat ja juosta. Varsinkin kun sai 100.000 euroa tukea Business Finlandilta.
Minä en siedä noita kuppaajia, kuten tämä, joka on täysin turha yritys ja ottaa rahaa toisten ostoksista,
Me ilmoitimme jo ajat sitten ettemme osta liikkeistä, jotka ovat Bonusway:n kupparin alla.
Me löydämme muita ostospaikkoja. - Anonyymi
Nuo bonukset tulee kyllä hitaasti. Kerran huomasin että samasta ostopaikasta tehtyjen ostosten eurot eivät olleet siirtyneet vaan olleet yli vuoden arvioitavana. Kun otin yhteyttä niin samantien siirtyivät tilitettäväksi, liekö käsityötä tuo siirto. Ostetuista matkoista ja hotellivarauksissa on kertynyt hyvin bonuksia, tilitetty jo yli 100 e tosin pitkällä aikavälillä mutta siitä huolimatta. Kätevää on kun todella paljon tilaan netin kautta kaikkea mahdollista niin läppärissä on sellainen toiminto joka ilmoittaa onko kyseinen kauppa bonuswayn sopimuksessa niin ei tule vahingossa tilattua ohi bonusten.
- Anonyymi
Joskus bonuskaan ei auta jos hinnat on liian korkealla. https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/isot-hintaerot-shortseissa.2535745/
- Anonyymi
Ei ole kusetusta kyllä säästöä tulee.
https://www.bonusway.fi/?r=4784118
5€ kaikille jotka liittyy linkistäni. - Anonyymi
Olen itse käyttänyt Bonusway-sovellusta monta vuotta jo. Palautuksia olen saanut jopa yhteensä 300€, joten ehdottomasti kannattaa käyttää jos tekee ostoksia useimmiten netin kautta!
Viivästyksiä on välillä ollut, joo, mutta hoitavat ne heti pois jos laittaa viestin ja kysyy miksi bonus on vielä esim arvioitavana.
Suosittelen! Tästä pääset aloittamaan, saamme molemmat 5€ aloituspalkkion (tänään 13.9 tuplana, 10€/henk) :
https://www.bonusway.fi/?r=3159326- Anonyymi
Minäkin olen käyttänyt Bonuswayta jo vuosia, palautuksia saanut vähän alle 100€, mutta palvelua EI kannata käyttää, ainakin jos arvostaa omaa aikaansa. Jokainen tapahtuma pysyy arvioitava viikkokausia ja jokaisesta pitää erikseen ilmoittaa ja "kinuta takaisin" palvelun lupaamia rahoja.
Viivästyksiä on AINA ei vain "välillä" ja miksi palveluun pitäisi ottaa jokaisen rekisteröidyn tapahtuman vuoksi yhteyttä, jos ne kerran näkyvät yrityksen/käyttäjän sivulla? Eli toisin sanoen, kaikki tapahtumat pysyvät arvioitavana vähintään tuon 3 kk ja jos käyttäjä ei itse ilmoita "viiveestä", niin näitä ei ikinä siirretä tilitettäväksi. Yrityksen kannalta hyvä strategia, koska väsytystaistelua ja jatkuvaa reklamaatiota eivät kaikki kuluttajat jaksa tai ehdi tehdä.
Sen lisäksi on tökeröä tuoda tänne mainosta palvelusta, joka ei toimi.
- Anonyymi
Toimii kyllä vaikka onkin välillä hidas. Itse olen tähän asti tillttäny omalle tilille yli 330€. Kannattaa laittaa spostia asiakaspalveluun jos on kulunut liian kauan, vastaavat suht nopeasti kuitenkin.
Koodilla/linkillä https://www.bonusway.fi/?r=3159326 saadaan molemmat 5€ ensinmmäisestä ostoksesta :)- Anonyymi
Aika hidasta on. Saatavia on jostain 2 vuoden takaa, mutta en enää jaksanut saatavia kysellä. Ihan turha palvelu. Alennuksia saa muutenkin.
- Anonyymi
Jokainen voi miettiä miten hyvin saa saataviaan, kun yritys tekee joka vuosi pelkkää tappiota. Tappio oli vuonna 2019 liki neljäsosan liikevaihdosta. Jossain vaiheessa sitä sitten vain tulee lappu luukulle ja ne kuukausia ja vuosia maksamatta olevat bonukset jäävät kokonaan saamatta.
- Anonyymi
Kun selailin bonusway kaupassa oli tuotteet kalliimpia kuin muualla. Muualla selasin eri selaimella ja kirjautumatta bonusway.
Todellisia bonuksia ei saa, mutta jos maksaa enemmän ostaessa sitten saa jotain.
Joka tapauksessa hankalaa saa da omiaan pois.
siis täysin turha juttu. joku tietysti ylistää, lieneekö kaupan edustaja. - Anonyymi
Hyvin toimii minulla ainakin. Selvää säästöä!
5 euron liittymispalkkio tästä linkistä liittyville =
https://www.bonusway.fi/?r=4784118 - Anonyymi
Minulla ollut 7kk bonus arvioitavana,puuttuu reilu euro tilitettävästä summasta,olen laittanut sähköpostia,tulee joku sama automaattivastaus,ttä bonusta ei ole vielä hyväksytty😡Loppui minun osaltani koko bonusway käyttö,vaikka paljonkäytänkin postimyynti firmoja.
- Anonyymi
Bonuswayn tapa antaa tietoa siitä, onko bonus siirretty saldoon vai ei, on puutteellinen. Pari kertaa käynyt, että on kirjattu lisätyn saldoon, mutta itse huomannut, ettei olekaan. Toteavat vaan, että nyt on lisätty, kun asiasta huomauttaa.
Jos homma toimisi oikein, siellä näkyisi saldo nyt ja saldo aina lisäyksen ja tilityksen jälkeen. Eli selkeä kirjanpito. Tähän eivät halua lähteä. Vaikuttaa siis aika huteralta ja toisinaan myös hieman huijaamisen makua tässä on. Tehty täysin mahdottomaksi seurata ja varmistaa, että kaikki on ok.
Bonusten käsittely on järkyttävän hidasta ja ilmeisesti liikkeitä on nyt liikaa, koska toiminta takkuaa jatkuvasti. Vastuuta mistään ei kanna siellä kukaan.
Kävin asiaa läpi myös kuluttajasuojan kanssa, josta kerrottiin, että saamattomien bonusten osalta on tehty useita kanteluita.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107227- 475066
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562851Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101358Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1871281Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai286958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?187870