Bonusway onko kusetusta?

ShoppailijaStadista

Liityin bonuswayhin maaliskuussa 2017, lähinnä koska matkustan paljon. Kaikki bonukset ovat maksamatta 'teknisten vaikeuksien vuoksi'. Tuleekohan koskaan? Muilla samoja kokemuksia?

85

11370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verottajiaonjotarpeeksi

      Ei kait varsinaisesti mitään kusetusta, mutta pelkkä välistävetäjä, ilman sen kummempaa nettisisältöä tai siis se sisältö on, että keskitä ostoksesi meille, niin maksamme pienen osan myyntipalkkioista sinulle. Kuka tässä voittaa ja kuka häviää. Tällainen skenaario, jos kaikki alkaisivat käyttää kyseisiä järjestelmiä, niin se köyhdyttäisi kaikkia niitä tahoja, jotka ylläpitävät enemmän tai vähemmän oikeasti informativiisia (mahdollisesti joillekkin jopa tarpeellisia) nettisivuja ja saavat ne pienet tulonsa sivustojen mainoksista. Jos tulot vähenevät, niin kiinnostus ilmaistyöhön tulee putoamaan. Ilmaissivut vähenevät, päivittyvät huonosti tai jos mahdollista, niin siirtyvät maksaviin palveluihin. Itse en tuota bonusway- sivustoa käytä. Minulla on pari kaverin tekemää nettisivustoa, joiden kautta ostan tai sitten, jos on yhdistyksiä tai muuten itselleni tärkeitä sivuja, niin käytän niiden kautta mainostettuja tuotteita ja tiedän että se noin esim. 100 euron tuotteesta bonuksena tuleva 2 euroa menee ilman välikäsiä jonnekkin minne tiedän. Ja lisäksi Bonuswayn kauttahan ei pysty kuitenkaan tekemään niin kattavaa hintaseurantaa (hehän välittävät tuotteita vain sopimuskumppaneilleen), joten se "oikean" bonuksenkin saaminenkin on vähän kyseenalaista.

      • Bonusesseppo

      • Asiakas_tuli-Ponus_vei

        Komppaan Verottajiaontarpeeksi-kirjoittajaa; mitä enemmän ostamisen ja maksamisen välissä on erilaista säätäjää (Ponusveitä, Klaarnaa, Maksuturvaa, Netsiä jne.) sitä useampi ottaa elantonsa ostosten maksajan kannalta näennäisen iloisesti. Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia. Ponusvein osalta ei voi mitenkään tietää kaikkia Ponusvein ja asiakasverkkokauppojen välisiä sopimusten koukeroita. Heti ensimmäinen ajatus Ponusvein kärkkyvän ”Liity nyt”-kampanjoinnin pohjalta on, että verkkokauppiaana en tietenkään tarjoaisi Ponusvein kautta tulevalle asiakkaalle yhtä edullisia hintoja kuin suoraan verkkokauppaan surffailevalle ostajalle - ja ihan siltä pohjalta, että minun pitää saada Ponusvein asiakkailta kovempia hintoja ja paljon enemmän myyntiä, jotta itselleni jäisi käteen ainakin sama tuotto kuin suoraan verkkokauppaan (ilman bonuskiemuroita) tulevien ostoksista.

        Minusta Osuuspankin näinä päivinä (01-02/2018) tiedottama muutos Visa-tapahtumien siirtämisestä omaan OP-korttiyhtiöön viestii tällaisesta välikäsien ja kulujen karsimisesta.

        Ilmaista palveluntarjoajaa ei ole olemassa. Poonusvei ottaa kauppiaalta ja kauppiaan on pakko ottaa Ponusvein hinta jostain muualta - ensimmäisenä mahdollisesti Ponusvein kiertotien kautta saapuvalta asiakkaalta.


      • Koulunpenkille

        Heh ai että ponusvei.


      • Anonyymi
        Bonusesseppo kirjoitti:

        Ei tosiaankaan ole kusetusta. Ja jos joku ei ole vielä kokeillut palvelua.

        Niin uudet käyttäjät saavat 10€ liittymisbonuksen: https://www.bonusway.fi/?r=2840363

        Ei ole kusetusta, mutta etenkin nuo uudet sivut toimivat todella hitaasti.


      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy mihkään ? Heillä on 40% maksusitoumus, jos matka kestää sovittua lyhyemmän aikoo. Myöskään varausta ei tehä 3kk aiemmin pelkällä käsirahalla


      • Anonyymi

        TÄMÄ ON YHDEN SORTIN MAFIAA, EI SUOJELUN NIMELLÄ, MUTTA ROKOTTAA FIRMOJA HEIDÄN TEKEMISTÄÄN KAUPOISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄ ON YHDEN SORTIN MAFIAA, EI SUOJELUN NIMELLÄ, MUTTA ROKOTTAA FIRMOJA HEIDÄN TEKEMISTÄÄN KAUPOISTA.

        Toisaalta myös tuo asiakkaita firmoille, eli on mainontaa.


      • Anonyymi
        Asiakas_tuli-Ponus_vei kirjoitti:

        Komppaan Verottajiaontarpeeksi-kirjoittajaa; mitä enemmän ostamisen ja maksamisen välissä on erilaista säätäjää (Ponusveitä, Klaarnaa, Maksuturvaa, Netsiä jne.) sitä useampi ottaa elantonsa ostosten maksajan kannalta näennäisen iloisesti. Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia. Ponusvein osalta ei voi mitenkään tietää kaikkia Ponusvein ja asiakasverkkokauppojen välisiä sopimusten koukeroita. Heti ensimmäinen ajatus Ponusvein kärkkyvän ”Liity nyt”-kampanjoinnin pohjalta on, että verkkokauppiaana en tietenkään tarjoaisi Ponusvein kautta tulevalle asiakkaalle yhtä edullisia hintoja kuin suoraan verkkokauppaan surffailevalle ostajalle - ja ihan siltä pohjalta, että minun pitää saada Ponusvein asiakkailta kovempia hintoja ja paljon enemmän myyntiä, jotta itselleni jäisi käteen ainakin sama tuotto kuin suoraan verkkokauppaan (ilman bonuskiemuroita) tulevien ostoksista.

        Minusta Osuuspankin näinä päivinä (01-02/2018) tiedottama muutos Visa-tapahtumien siirtämisestä omaan OP-korttiyhtiöön viestii tällaisesta välikäsien ja kulujen karsimisesta.

        Ilmaista palveluntarjoajaa ei ole olemassa. Poonusvei ottaa kauppiaalta ja kauppiaan on pakko ottaa Ponusvein hinta jostain muualta - ensimmäisenä mahdollisesti Ponusvein kiertotien kautta saapuvalta asiakkaalta.

        "Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia."

        Teoriassa haluaisin olla aivan samaa mieltä.

        Mutta käytännössä asia ei ole näin yksinkertainen.

        Moni verkkokauppiailta tilaava on varmasti huomannut tiliotteeltaan, että maksun saaja on jotain aivan muuta kuin se verkkokauppias !

        Miksi?

        No, vuosia sitten se maksun saaja oli nimenomaan se verkkokauppias. Näin oli esim. Jimm's PC storessa vielä 2000 -luvun alussa.

        Mutta johtuen suomalaisten pankkien täysin kohtuuttomasta yrittäjään kohdistuvasta rahastuksesta tilanne on muuttunut.

        Verkkokauppias tietenkin haluaa, että:

        1) maksaminen on asiakkaalle mahdollisimman helppoa
        ja
        2) että verkkokauppias saa luotettavan tiedon maksamisesta ja turvallisella tavalla siten, että "maksaja" (siis vilpillinen asiakas, joka ei oikeasti halua maksaa tilaustaan) ei voisi esiintyä maksajana.

        Pankit toki tarjoavat tähän palveluita, mutta jos vaikkapa Nordea rahastaa yrittäjää 50 €/kk siitä, että Nordean asiakkaat voivat maksaa ko. yrittäjälle omasta verkkopankistaan ja että näissä maksuissa Nordea varmentaa tietotekniikan avulla yrittäjälle, että tilaus on oikeasti maksettu, niin tätä veloitusta ei voi mitenkään pitää kohtuullisena, koska tuo 50 €/kk maksu Nordealle EI oikeuta kauppiasta siihen, että vaikkapa S-Pankin tai osuuspankin asiakas voisi maksaa kauppiaalle ja että Nordea tässäkin tapauksessa välittäisi maksun kauppiaalle ja samoin tietotekniikalla varmentaisi kauppiaalle, että maksu on ihan oikeasti suoritettu.

        Jos siis kauppias haluaa, että KAIKKI suomalaisten pankkien asiakkaat voivat maksaa omasta verkkopankistaan kauppiaalle, ja että kauppias saa reaaliaikaisen varmennuksen maksutapahtuman oikeellisuudesta, niin kauppias joutuisi maksamaan KAIKKI seuraavat maksut:

        50€/kk Nordealle
        50€/kk OP:lle
        50€/kk POP -pankille
        50€/kk S-pankille
        50€/kk Ålandsbankenille
        50€/kk Handlesbankenille
        50€/kk Säästöpankille
        50€/kk Paikallissäästöpankille

        unohtuikohan tuosta listasta joku pankki ?

        Vaikka en olisi unohtanut listasta yhtään suomalaista pankkia, niin tuo tarkoittaisi yrittäjälle 400 €/kk kulua siitä, että 8 eri pankin asiakkaat voivat maksaa verkkokaupassa ! Mielestäni summaa ei mitenkään voi pitää kohtuullisena, vaan kyseessä on pankkien härski rahastus yrittäjää kohtaan !

        50€/kk voisi olla kohtuullinen summa pankille maksettavaksi, jos tuo kuukausimaksu sisältäisi myös sen, että yrittäjän sopimuskumppanina oleva pankki välittäisi myös muiden pankkien asiakkailta tulevat verkkopankkimaksut samoin kuin ko. pankin omien asiakkaiden maksut, ja samoin palveluin (tietotekniikalla toteutettu maksun reaaliaikainen varmennus). Mutta kun ei siis sisällä, vaan jokaiselle pankille joutuisi maksamaan erikseen !

        Tämä pankkien kohtuuton hinnoittelu on synnyttänyt alalle ns. kolmannen sektorin - välimiehen pankin ja verkkokauppiaan välillä. Nämä välimiehet joutuvat toki itse maksamaan useille eri pankeille tuon n. 50€/kk kullekin, mutta toisaalta sama välimies voi välittää maksuja useille eri verkkokauppiaille, jolloin summalla on useampi maksaja.

        Lisäksi jotkut, varsinkin pienemmät verkkokauppiaat saattavat kokea pankin tietoteknisen varmennustavan liian hankalana (koska sen toteuttaminen verkkokaupan järjestelmässä vaatii tietoteknistä osaamista).

        Alalla voi olla myös sellaisia välittäjiä, joilla tuo varmennus ei ole luotettava, kun ei ole osattu tai välittetty toteuttaa varmennusprotokollaa oikein eli pankin teknisen dokumentaation mukaisesti.

        Toki, jos jonkin verkkokaupan myyntivolyymi on tarpeeksi iso, että nuo pankkien kuukausimaksut kannattaa maksaa, niin tällainen isompi verkkokauppa ei hyödy noista em. välimiehistä mitään, vaan isomman kaupan kannattaisi sopia suoraan pankkien kanssa asiasta tai vaihtoehtoisesti neuvotella välimiehen kanssa parempi sopimus (esim. pienempi välimiehen palkkio).

        Yksi keino voisi olla myös poistaa kokonaan verkkopankin kautta maksumahdollisuus ja sen sijaan käyttää VISA ja MASTERCARD -maksutapoja (ja unohtaa siis verkkopankkimaksu). Jos kaikki kauppiaat tekisivät näin, ehkä se saisi suomalaiset pankit pohtimaan maksujensa kohtuullisuutta (teoriassa) tai se voi johtaa myös siihen, että pankit itsekin luopuvat verkkopankkimaksumahdollisuudesta ja tilanne johtaa siihen, että jatkossa kelpaavat vain VISA ja MASTERCARD -maksutavat sekä tilisiirto silloin, jos asiakkaalla on varaa odottaa tilaustaan 1-2 päivää kauemmin.

        Sääli, että pankit eivät itse ymmärrä hinnastonsa kohtuuttomuutta, ei sittenkään, vaikka alalle on jo syntynyt tuo ns. 3. sektori, jolle ei olisi mitään tarvetta, jos pankit hinnoittelisivat palvelunsa kohtuullisesti.


      • Anonyymi

    • Vetkuttelua

      Sivuilla luvataan, että bonus maksetaan tilille muutaman päivän kuluttua! Nyt yli 10 vuorokautta kulunut, eikä rahoja vieläkään näy tilillä!

      Mikä on Bonuswayn "muutama päivä"!?

      Viestikyselyyn lupaavat vastata kuudessa (6) päivässä..

      Onko jokubmuu kohdannut vastaavaa vetkuttelua!?

      • eitulerahaa

        Ei pidä lupaukset eikä maksuaikataulut paikkaansa.
        Eivätkä maksa mitä pitäisi.
        Amatöörimäistä toimintaa - ihme että vielä pystyssä.


      • bonuswaynasiakas

        Minulla taas on hyviä kokemuksia. Jos ostaa nettikaupoista tavaraa, kannattaa tämä bonus hyödyntää. Minä ainakin vertailen monipuolisesti hintoja ennen isompia hankintoja, eikä bonuswayn lisäbonus ole pahitteeksi. Aina en sitä käytä, mutta aika usein. Minulle tilitykset ovat tulleet muutamassa päivässä 3-4pvää.

        Toiset edut ovat parempia kuin toiset. Minusta esim. hyvä diili on 6kk:n MeNaiset sport -lehdestä saatava 8e bonus tilauksesta. Näinpä 29e - 8e = tilauksen hinnaksi jää 21e. Ja tietysti tilaajalahjan saa normaalisti.

        Tässä liittymislinkki:
        https://www.bonusway.fi/?r=2858233
        Reiluuden nimissä kerron, että jos käytät linkkiä, myös minä saan siitä bonuksen.


    • Miisa998j
    • hhfghbghghghg

      TV-mainonnassa kehuvat ettet tarvitse bonuskortteja tms. Tuntuisi oudolta että jokin myymäläketju antaisi tällaiselle välistävetäjälle suuremman provision kuin kauppaketjun kanta-asiakkaalle. Siinähän kanta-asiakkaat katoasivat nopeasti.

      Kyllä minä otan alennukset mieluiten itselleni lyhentämättömänä. Tuollainen kympin porkkana on vain hölmöä markkinointia.

    • JärkiKäteen

      Vain todella tyhmä maksaa välikäsille. Tämä nostaa vain hintaa. Minä en osta näiltä liikkeiltä, jotka lisäävät hintaan vielä Bonuswayn maksut. Sen päätöksen teimme ja siinä olemme pysyneet.
      Kaikki kuppaajat toisten töistä vievät vain hintaa ylöspäin. Tämän vuoksi ostamme vain Lidl:n tuotteita. Äärimmäisessä hädässä vain jos tulee eteen, käytämme k ja s-ryhmän tuotteita.
      Turhat kupparit tulisi karsia, miksi ihmiset ovat niin tyhmiä, että hyväksyvät monet nämä aivan turhat lisähinnat. Työtä noista korteista vain tulee, siis turhaa, täysin turhaa työtä. Koskahan lopettavat ja tulevat järkiinsä????

    • TurhaaVaivaa

      Aiemmin maksoivat luvatussa ajassa. Nyt muutamaa senttiä vaille tilityskelpoinen eli 15e bonus jumissa, koska yli 4kk sitten tehty ostos edelleen arvioitavana. Ja tosiaan selittelevät jollain henkilövaihdokselle hitautta. En ole enää viitsinyt käyttää palvelua ja huomasinkin, että verkkokaupat tarjoavat kaikenlaista alekuponkia ja koodia kun menee suoraan ilman Bonuswayta ostoksille.

      • Anonyymi

        Mullakin jämähti bonusten tilitys hieman alle tilitysrajan (15 eur). Sattumaako? Tuskin. Ratkaiseva tilitys luvattiin keskimäärin 8-26 viikon kuluessa. Ylin kuukauden kohdalla kyselin tilitysten jämähtämistä ja parissa päivässä kyseinen tulitys tupsahti laariin. Nyt saisi rahat siirrettyä. Ei mennyt 15 euron kasaan saamiseksi kuin pari vuotta (tästäkin 10 eur liittymislahjaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin jämähti bonusten tilitys hieman alle tilitysrajan (15 eur). Sattumaako? Tuskin. Ratkaiseva tilitys luvattiin keskimäärin 8-26 viikon kuluessa. Ylin kuukauden kohdalla kyselin tilitysten jämähtämistä ja parissa päivässä kyseinen tulitys tupsahti laariin. Nyt saisi rahat siirrettyä. Ei mennyt 15 euron kasaan saamiseksi kuin pari vuotta (tästäkin 10 eur liittymislahjaa).

        Siis yli 9 kuukausen jälkeen...


    • ebatesiakannattakokeilla
    • boonustenkerääjä

      Sitten löytyy maailmalta vielä semmoinen kuin topcashback.com.

    • Tarjouskotka

      Minulla yhden kaupan bonukset myöhässä kuukausitolkulla, edelleen "arvioitavana". Katsoin myös, että Bonusway on tehnyt 1,8m liikevaihdolla 1,2m tappiot v.2016, joten olisiko talousvaikeuksissa?

    • Ehläkusetustaegkäei

      Laita asiakaspalveluun viesti, minulla ainakin hoitivat asian kun oli vastaava juttu.

    • toimiiii

      Bonusway toiminut mulla ainakin hyvin.
      Nyt laitoin tilitykseen 21 €. Aiemmin tullut tilille muutamassa arkipäivässä.

      Liity nyt ja saa ilmainen aloitusbonus https://www.bonusway.fi?r=5186987

      • Miquela

        Täällä täytyy aina kehut ottaa vakavasti, koska omakin lehmä voi olla ojassa :-) i
        Arvosteluja kun on, varsinkin negatiivisia, niin silloin ei ainakaan ole oma lehmä ns. ojan puolella.


    • grgeew

      Ei ole eka kerta kun jo tilillä olevista rahoista mystisesti katoaa kymppi. En voi suositella.

    • Kummallistakkk

      Juu, on hävinnyt multakin!

    • Ihmettelenvaan

      Sama täällä! Tilitä hävinnyt kymppi. Rahaa oli kertynyt 56e ja tilitysbaiheessa huomasin, että 10e kadonnut...

    • Turhaavaivaa

      Virheellisten saatavien kysely on NIIN vaikeaa. Bonuswayn henkilöt ovat aivan pihalla asiakaspalvelusta eivätkä henkilöt siellä tunnu tajuavan mistään mitään. Joten helpompi on olla käyttämättä. Turhia välistä vetäjiä. En halua maksaa heidän palkkaansa siitä että tuotteet ovat kalliimpia. Suosin yrityksiä jotka eivät käytä Bonuswaytä yhteistyökumppanina.

    • Myyjälle

      Täyttä kusetusta myös näin verkkokaupan omistajan silmin .siis minä myyjänä ja Bonusway välikätenä . En suosittele missään tapauksessa !!!Aina löytyy omituinen selitys toimimattomuuteen

    • KuppausEiKiitos

      Tämän laatuiset yritykset tulisi kieltää lailla. Välistä veto toisten työn tuloksilla on ällöttävää puuhaa.
      Kauppojen bonukset tulisi myös kieltää. Se on selvä pakkolaina tai ilman korttia ylihinta. Rahansa saa takaisin kun turha kaupan byrokratia on tietokoneilla sitä työstänyt kuukausikaupallakin.
      Tätä ei tarvita, mutta minä luen nämä ihmiset yksinkertaisiksi, jos eivät ymmärrä mistä on kyse.ia
      Tämähän vain lisää kaupan kustannuksia! Varmasti miljoonia - vanhuksille vaikka nuo rahat!

      Sen vuoksi ostan vain Lidl:stä enkä osta näitä Bonuswayn mainostamilta firmoilta. Kuppausta en kannata.

    • jotkut-hyötyy

      bonusway toimii, jos osaa käyttää. 27 euroa on sen kautta saatu. kauppojen hinnat ovat pysyneet samoina käyttipä bonuswayta tai ei. ne hinnat voi itse tarkistaa, jos epäillyttää.
      uudet liittyjät saavat 10 € , jos testaavat palvelua tästä linkistä: http://bit.ly/2HkLBZ8

      • bonuswaykäyttäjää

        Ei ole huijausta, ihan toimiva firma. Ja tosiaan 10€ edelleen tarjolla uusille käyttäjille täältä:
        http://bit.ly/BonusW10e


    • tuplabonuksettarjolla

      Bonukset tuplana 26.4. asti kaikista kaupoista paitsi Booking.com:sta. Bonus pitää vain ensin aktivoida heidän sivujen kautta!

    • vinkkinävain

      Vinkkinä bonuswayn käyttäjille, rahat kannattaa aina kotiuttaa heti kun tilitys raja 15e on saavutettu. Ihan vain varmuuden vuoksi.

      • epäileväinena

        Suosittelen samaa myös!


    • tuplaboonuksiaa

      Tänään 31.5. tupla boonuksia taas useista kaupoista!

    • Entiä

      Moi liittymien bonukset olleet nyt 15 viikkoa maksamatta. Täytyy ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. En suosittele bonuswayta kenellekään.

      • kannattaakysyä

        Ota ensin yhteyttä boonuswayhin. Ehkä siellä saavat selvitettyä asian.


    • enpätiiää

      Vieläkö tää firma on pystyssä?

      • kaikkipelaa

        On toki.


    • Kyllästynyt

      Kymmenen päivää tilityspyynnöstä eikä vieläkään mitään. Viestiin vastaus ”käsitellään 6 päivän kuluessa”. Bonuksia saa odotella kuukausitolkulla... Todella hidasta hommaa! Suurimmat bonukset hylätään kun on alennus/ tarjoushinta tms. selitystä.
      Ei oikein vakuuta tää toiminta.

      • Fkgkgkgkkg

        Sama täällä, 10.8 laitettu kotiutuspyyntö eikä vieläkään rahoja tilillä!! Huono palvelu! Älkää vaan sortuko tähän bonuswayhin.


      • toinennkin

        Mullakin kesti yli viikon, mutta tulipahan sentään.


    • Tyytymätön

      Aivan täys susi koko palvelu! Olen puolivuotta odottanyt ensimmäistä maksua mutta eivät vaikeuksiensa vuoksi saa tehtyä asialle mitään.

    • Jarskit

      Hmm, onkohan Bonusway edelleen toiminnassa? Ongelmia koskeviin maileihin ei vastata, kuitenkin jo useampi viikko kysymyksistä vierähtänyt.

      • Hepponen

        Viime keskiviikkona laitoin mailia virheellisestä bonuksesta, vastasivat päivässä ja asia tuli kuntoon. Nopeaa palvelua oli.


    • dfgdfgdfgfd

      3,5kk odoteltu tilitystä eikä vieläkään masseja bonuswayn tilillä. en kyllä suosittele ellei oo tosi hyvä kärsivällisyys

      • sdsfefwe

        Riippuu niin kaupasta, jotkut maksaa kuukaudessa toisilla menee puolivuotta.


      • kaikkipelaa

        Mulla on positiivisia kokemuksia. Aina on vastattu viesteihin asiakaspalvelusta ja rahat tulleet. Ei ole kusetus firma!


    • Minttttu

      Mullakin pelkästään positiivisia kokemuksia. Noin 200 euroa tullut palautuksia ja aina on tullut eurolleen koko tilityspyyntö tilille. Muutamassa päivässä tulee. Pari kertaa on jäänyt joku bonus kirjautumatta ja silloin olen saanut asiakaspalvelusta asiallisesti apua. En ymmärrä näitä valittajia täällä.

      • Anonyymi

        Bonuswayllako töissä vai miten näin positiivista palautetta. Valittajat kuten minä emme vain ole bonuksia sovitusti saaneet. Tekosyitä mitä milloinkin. Jos Bonusway tekee joka vuosi tappiota, niin se on aika selvää matematiikkaa, että se tappio pitää kattaa jollain. Se jollain on helposti yrityksiltä saatuja bonusrahoja, joita ei tilitetä kysymättä eikä ainakaan ajoissa, jos ollenkaan. Ehdoissa on myös hyviä poissulkevia ehtoja eli kaikkea bonusta niiden nojalla eivät maksa.


    • petyin

      Yli 4 kuukautta ollut bonus "arvioitavana"
      Taitaa olla huijausta koko pulju

      • Anonyymi

        Sama täällä. Vastaus oli ympäripyöreä, jotain "ongelmia" on.


    • Osto-Ukko
    • JaanaL

      Nyt tupla bonukset kolmesta vapaa valintaisesta kaupasta!

      • Anonyymi

        Pääsiäisen kunniaksi näyttäisi olevan 1,5 kertaiset bonukset kaikkiin muihin kauppoihin paitsi booking.com ja Moi liittymiin.


    • Aikaturhaakikkailua

      Hohhoijaa miten hidasta taas. Hotellit joissa majoituin viime syyskuussa oli arvioitavana kunnes laitoin viestiä ja kirjasivat. Sit kun sain tilityspyynnön tehtyä siinä kestänyt jo kohta viikko vaikka tulleessa vahvistuksessa luki muutamassa päivässä. Olen sieltä ennenkin saanut aina lopulta bonukset mutta uskomattoman tahmeaa ja hankalaa. Ei kyllä tuntipalkoille pääse noissa.

      • kikkailija

        Totta, mutta eipä tuosta hirvestä ole vaivaakaan.


    • Anonyymi

      Onko ihan normaalia, että viime vuoden marraskuusta ja joulukuusta alkaen bonukset ovat yhä arvioitavana? Sähköpostia tulee tasaiseen tahtiin viikoittain erilaisista bonuksista ja eduista, mutta ei houkuttele ostamaan, kun arvioinnitkin kestää yli puoli vuotta. Mahtaakohan olla koko pulju pystyssä edes siinä vaiheessa, kun pitäisi saada tilitettyä rahat...

      • Anonyymi

        Unohtui yksi syksyn ostoksen 60e palautus ja nyt kun tarkistin, niin edelleen arvioitavana... Josko vastailisivat viestiin.


      • Anonyymi

        Vastailivat ja homma ok. Ihme viivyttelyä silti. Kai luotetaan unohtamiseen. 76e matkalla tilille.


    • Anonyymi

      Onko muilla ongelmia tilityksissä ja arvioinneissa? Itsellä vanhimmat arvioitavana olevat bonukset on tällä hetkellä joulukuulta 2018!

    • Anonyymi

      Rahoja sai kyllä usein kysellä ja sitten vasta maksoivat, mutta eivät aina kaikkea.
      Voi olla rahoitusvaikeuksia, kun tekee vuodesta toiseen tappiota. Ihme mistä vielä rahat riittävät tappion tekemiseen.
      Itse en enää käytä, liikaa vaivaa.

    • Anonyymi

      Toimiiko teillä uudet Bonuswayn sivut?

    • Anonyymi

      Täysin toimiva on ollut eikä mitään ongelmia bonusten maksuissa. Käytän oikeastaan vain Aliexpressiä minkä bonukset siirtyy arviointivaiheesta tilityskelpoiseksi yleensä alle kolmessa kuukaudessa. Käyttänyt jokusen vuoden ja tilittänyt takaisin rahaa jo melkein 60 euroa ja 25 euroa arvioitavana joista vanhin 25.10.2019 tehty ostos.
      Jokinen ostos myös fiksuruoka, joka myös maksaa pikaiseen ja joitakin auto-osia sekä On24.

    • Anonyymi

      Positiiviset kommentit ovat varmaan Bonuswayltä itseltään.

      Kuten monella muullakin, hassusti jääneet tilitykset JUURI 15 € rajan alle. Osa AliExpressistä, CDONin tilitys on nyt odottanut vuoden(!). Kuluttaja-asiamiehelle olisi ehkä asiaa.

      • Anonyymi

        Alkanut tosiaan epäilyttämään tämä firma, arviointi tilassa yli satasella ostoja..


    • Anonyymi

      Voi tietty mennä laarille, jos alakaa tuntumaha pissua tuloo. Ei sitte ossaa tuumata oikeen ladaa piremmälle, jos apsilta kaffetta hakkoo, ny piä tyynyy, suattipi tulloo aamuplörö

    • Anonyymi

      Aika epämääräistä toimintaa oli aikoinaan. Osa bonuksista tuli ja osa ei. Sitten kun alkoi kyselemään saatavia, niin lopettivat tunnukset. Palvelu määrittelee vain ostot itselle eikä esim. perheenjäsenille yms. Jos matkustat, niin turha kysellä koko perheen matkakuluihin bonuksia jne..
      Lopulta myös itse maksaa omat bonuksensa.
      Miten lie appsien kanssa, saattaa hinnassa olla lisä jo valmiina kun menee sivuille. Eli itse maksaa omat bonuksensa, joita ei sitten välttämättä edes saa.

      Paljon jäi hampaankoloon.

    • Anonyymi

      itselläni hyvä kokemus. bonukset tulleet aina perille. toki en ole itse mitään matkusteluun olevaa kauppaa käyttänyt. mutta ihan tavara ja vaatekauppojen bonukset tulleet normaalisti.

      kannattaa liittyä ja testata.
      liittymisestä tämän linkin kautta saa 10€ bonuksen
      https://www.bonusway.fi?r=4454009

    • Anonyymi

      Bonusway taitaa ottaa rahat ja juosta. Varsinkin kun sai 100.000 euroa tukea Business Finlandilta.
      Minä en siedä noita kuppaajia, kuten tämä, joka on täysin turha yritys ja ottaa rahaa toisten ostoksista,
      Me ilmoitimme jo ajat sitten ettemme osta liikkeistä, jotka ovat Bonusway:n kupparin alla.
      Me löydämme muita ostospaikkoja.

    • Anonyymi

      Nuo bonukset tulee kyllä hitaasti. Kerran huomasin että samasta ostopaikasta tehtyjen ostosten eurot eivät olleet siirtyneet vaan olleet yli vuoden arvioitavana. Kun otin yhteyttä niin samantien siirtyivät tilitettäväksi, liekö käsityötä tuo siirto. Ostetuista matkoista ja hotellivarauksissa on kertynyt hyvin bonuksia, tilitetty jo yli 100 e tosin pitkällä aikavälillä mutta siitä huolimatta. Kätevää on kun todella paljon tilaan netin kautta kaikkea mahdollista niin läppärissä on sellainen toiminto joka ilmoittaa onko kyseinen kauppa bonuswayn sopimuksessa niin ei tule vahingossa tilattua ohi bonusten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen itse käyttänyt Bonusway-sovellusta monta vuotta jo. Palautuksia olen saanut jopa yhteensä 300€, joten ehdottomasti kannattaa käyttää jos tekee ostoksia useimmiten netin kautta!

      Viivästyksiä on välillä ollut, joo, mutta hoitavat ne heti pois jos laittaa viestin ja kysyy miksi bonus on vielä esim arvioitavana.

      Suosittelen! Tästä pääset aloittamaan, saamme molemmat 5€ aloituspalkkion (tänään 13.9 tuplana, 10€/henk) :

      https://www.bonusway.fi/?r=3159326

      • Anonyymi

        Minäkin olen käyttänyt Bonuswayta jo vuosia, palautuksia saanut vähän alle 100€, mutta palvelua EI kannata käyttää, ainakin jos arvostaa omaa aikaansa. Jokainen tapahtuma pysyy arvioitava viikkokausia ja jokaisesta pitää erikseen ilmoittaa ja "kinuta takaisin" palvelun lupaamia rahoja.

        Viivästyksiä on AINA ei vain "välillä" ja miksi palveluun pitäisi ottaa jokaisen rekisteröidyn tapahtuman vuoksi yhteyttä, jos ne kerran näkyvät yrityksen/käyttäjän sivulla? Eli toisin sanoen, kaikki tapahtumat pysyvät arvioitavana vähintään tuon 3 kk ja jos käyttäjä ei itse ilmoita "viiveestä", niin näitä ei ikinä siirretä tilitettäväksi. Yrityksen kannalta hyvä strategia, koska väsytystaistelua ja jatkuvaa reklamaatiota eivät kaikki kuluttajat jaksa tai ehdi tehdä.

        Sen lisäksi on tökeröä tuoda tänne mainosta palvelusta, joka ei toimi.


    • Anonyymi

      Toimii kyllä vaikka onkin välillä hidas. Itse olen tähän asti tillttäny omalle tilille yli 330€. Kannattaa laittaa spostia asiakaspalveluun jos on kulunut liian kauan, vastaavat suht nopeasti kuitenkin.

      Koodilla/linkillä https://www.bonusway.fi/?r=3159326 saadaan molemmat 5€ ensinmmäisestä ostoksesta :)

      • Anonyymi

        Aika hidasta on. Saatavia on jostain 2 vuoden takaa, mutta en enää jaksanut saatavia kysellä. Ihan turha palvelu. Alennuksia saa muutenkin.


    • Anonyymi

      Jokainen voi miettiä miten hyvin saa saataviaan, kun yritys tekee joka vuosi pelkkää tappiota. Tappio oli vuonna 2019 liki neljäsosan liikevaihdosta. Jossain vaiheessa sitä sitten vain tulee lappu luukulle ja ne kuukausia ja vuosia maksamatta olevat bonukset jäävät kokonaan saamatta.

    • Anonyymi

      Kun selailin bonusway kaupassa oli tuotteet kalliimpia kuin muualla. Muualla selasin eri selaimella ja kirjautumatta bonusway.

      Todellisia bonuksia ei saa, mutta jos maksaa enemmän ostaessa sitten saa jotain.
      Joka tapauksessa hankalaa saa da omiaan pois.

      siis täysin turha juttu. joku tietysti ylistää, lieneekö kaupan edustaja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla ollut 7kk bonus arvioitavana,puuttuu reilu euro tilitettävästä summasta,olen laittanut sähköpostia,tulee joku sama automaattivastaus,ttä bonusta ei ole vielä hyväksytty😡Loppui minun osaltani koko bonusway käyttö,vaikka paljonkäytänkin postimyynti firmoja.

    • Anonyymi

      Bonuswayn tapa antaa tietoa siitä, onko bonus siirretty saldoon vai ei, on puutteellinen. Pari kertaa käynyt, että on kirjattu lisätyn saldoon, mutta itse huomannut, ettei olekaan. Toteavat vaan, että nyt on lisätty, kun asiasta huomauttaa.

      Jos homma toimisi oikein, siellä näkyisi saldo nyt ja saldo aina lisäyksen ja tilityksen jälkeen. Eli selkeä kirjanpito. Tähän eivät halua lähteä. Vaikuttaa siis aika huteralta ja toisinaan myös hieman huijaamisen makua tässä on. Tehty täysin mahdottomaksi seurata ja varmistaa, että kaikki on ok.

      Bonusten käsittely on järkyttävän hidasta ja ilmeisesti liikkeitä on nyt liikaa, koska toiminta takkuaa jatkuvasti. Vastuuta mistään ei kanna siellä kukaan.

      Kävin asiaa läpi myös kuluttajasuojan kanssa, josta kerrottiin, että saamattomien bonusten osalta on tehty useita kanteluita.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe