Aihealueet

Listaukset

    Bonusway onko kusetusta?

    ShoppailijaStadista

    Liityin bonuswayhin maaliskuussa 2017, lähinnä koska matkustan paljon. Kaikki bonukset ovat maksamatta 'teknisten vaikeuksien vuoksi'. Tuleekohan koskaan? Muilla samoja kokemuksia?

    65

    5147

      Vastaukset

      • Ei kait varsinaisesti mitään kusetusta, mutta pelkkä välistävetäjä, ilman sen kummempaa nettisisältöä tai siis se sisältö on, että keskitä ostoksesi meille, niin maksamme pienen osan myyntipalkkioista sinulle. Kuka tässä voittaa ja kuka häviää. Tällainen skenaario, jos kaikki alkaisivat käyttää kyseisiä järjestelmiä, niin se köyhdyttäisi kaikkia niitä tahoja, jotka ylläpitävät enemmän tai vähemmän oikeasti informativiisia (mahdollisesti joillekkin jopa tarpeellisia) nettisivuja ja saavat ne pienet tulonsa sivustojen mainoksista. Jos tulot vähenevät, niin kiinnostus ilmaistyöhön tulee putoamaan. Ilmaissivut vähenevät, päivittyvät huonosti tai jos mahdollista, niin siirtyvät maksaviin palveluihin. Itse en tuota bonusway- sivustoa käytä. Minulla on pari kaverin tekemää nettisivustoa, joiden kautta ostan tai sitten, jos on yhdistyksiä tai muuten itselleni tärkeitä sivuja, niin käytän niiden kautta mainostettuja tuotteita ja tiedän että se noin esim. 100 euron tuotteesta bonuksena tuleva 2 euroa menee ilman välikäsiä jonnekkin minne tiedän. Ja lisäksi Bonuswayn kauttahan ei pysty kuitenkaan tekemään niin kattavaa hintaseurantaa (hehän välittävät tuotteita vain sopimuskumppaneilleen), joten se "oikean" bonuksenkin saaminenkin on vähän kyseenalaista.


        • Komppaan Verottajiaontarpeeksi-kirjoittajaa; mitä enemmän ostamisen ja maksamisen välissä on erilaista säätäjää (Ponusveitä, Klaarnaa, Maksuturvaa, Netsiä jne.) sitä useampi ottaa elantonsa ostosten maksajan kannalta näennäisen iloisesti. Mielestäni kansalaisten tulisi äänestää korteillaan ja verkkomaksuillaan yksinkertaisemman maksamisen suuntaan, jossa uskon sen kaikkein edullisimman maksamisen odottelevan ostajia. Ponusvein osalta ei voi mitenkään tietää kaikkia Ponusvein ja asiakasverkkokauppojen välisiä sopimusten koukeroita. Heti ensimmäinen ajatus Ponusvein kärkkyvän ”Liity nyt”-kampanjoinnin pohjalta on, että verkkokauppiaana en tietenkään tarjoaisi Ponusvein kautta tulevalle asiakkaalle yhtä edullisia hintoja kuin suoraan verkkokauppaan surffailevalle ostajalle - ja ihan siltä pohjalta, että minun pitää saada Ponusvein asiakkailta kovempia hintoja ja paljon enemmän myyntiä, jotta itselleni jäisi käteen ainakin sama tuotto kuin suoraan verkkokauppaan (ilman bonuskiemuroita) tulevien ostoksista.

          Minusta Osuuspankin näinä päivinä (01-02/2018) tiedottama muutos Visa-tapahtumien siirtämisestä omaan OP-korttiyhtiöön viestii tällaisesta välikäsien ja kulujen karsimisesta.

          Ilmaista palveluntarjoajaa ei ole olemassa. Poonusvei ottaa kauppiaalta ja kauppiaan on pakko ottaa Ponusvein hinta jostain muualta - ensimmäisenä mahdollisesti Ponusvein kiertotien kautta saapuvalta asiakkaalta.


        • Heh ai että ponusvei.


        • Bonusesseppo kirjoitti:

          Ei tosiaankaan ole kusetusta. Ja jos joku ei ole vielä kokeillut palvelua.

          Niin uudet käyttäjät saavat 10€ liittymisbonuksen: https://www.bonusway.fi/?r=2840363

          Ei ole kusetusta, mutta etenkin nuo uudet sivut toimivat todella hitaasti.


        • Miten tuo liittyy mihkään ? Heillä on 40% maksusitoumus, jos matka kestää sovittua lyhyemmän aikoo. Myöskään varausta ei tehä 3kk aiemmin pelkällä käsirahalla


      • Sivuilla luvataan, että bonus maksetaan tilille muutaman päivän kuluttua! Nyt yli 10 vuorokautta kulunut, eikä rahoja vieläkään näy tilillä!

        Mikä on Bonuswayn "muutama päivä"!?

        Viestikyselyyn lupaavat vastata kuudessa (6) päivässä..

        Onko jokubmuu kohdannut vastaavaa vetkuttelua!?

        • Ei pidä lupaukset eikä maksuaikataulut paikkaansa.
          Eivätkä maksa mitä pitäisi.
          Amatöörimäistä toimintaa - ihme että vielä pystyssä.


        • Minulla taas on hyviä kokemuksia. Jos ostaa nettikaupoista tavaraa, kannattaa tämä bonus hyödyntää. Minä ainakin vertailen monipuolisesti hintoja ennen isompia hankintoja, eikä bonuswayn lisäbonus ole pahitteeksi. Aina en sitä käytä, mutta aika usein. Minulle tilitykset ovat tulleet muutamassa päivässä 3-4pvää.

          Toiset edut ovat parempia kuin toiset. Minusta esim. hyvä diili on 6kk:n MeNaiset sport -lehdestä saatava 8e bonus tilauksesta. Näinpä 29e - 8e = tilauksen hinnaksi jää 21e. Ja tietysti tilaajalahjan saa normaalisti.

          Tässä liittymislinkki:
          https://www.bonusway.fi/?r=2858233
          Reiluuden nimissä kerron, että jos käytät linkkiä, myös minä saan siitä bonuksen.


      • Kannattaa mielummin hyödyntää alennukset heti ja ostaa palvelun https://www.aleshop.fi kautta. Siellä on kaikki tuotteet alessa!

      • TV-mainonnassa kehuvat ettet tarvitse bonuskortteja tms. Tuntuisi oudolta että jokin myymäläketju antaisi tällaiselle välistävetäjälle suuremman provision kuin kauppaketjun kanta-asiakkaalle. Siinähän kanta-asiakkaat katoasivat nopeasti.

        Kyllä minä otan alennukset mieluiten itselleni lyhentämättömänä. Tuollainen kympin porkkana on vain hölmöä markkinointia.

      • Vain todella tyhmä maksaa välikäsille. Tämä nostaa vain hintaa. Minä en osta näiltä liikkeiltä, jotka lisäävät hintaan vielä Bonuswayn maksut. Sen päätöksen teimme ja siinä olemme pysyneet.
        Kaikki kuppaajat toisten töistä vievät vain hintaa ylöspäin. Tämän vuoksi ostamme vain Lidl:n tuotteita. Äärimmäisessä hädässä vain jos tulee eteen, käytämme k ja s-ryhmän tuotteita.
        Turhat kupparit tulisi karsia, miksi ihmiset ovat niin tyhmiä, että hyväksyvät monet nämä aivan turhat lisähinnat. Työtä noista korteista vain tulee, siis turhaa, täysin turhaa työtä. Koskahan lopettavat ja tulevat järkiinsä????

      • Aiemmin maksoivat luvatussa ajassa. Nyt muutamaa senttiä vaille tilityskelpoinen eli 15e bonus jumissa, koska yli 4kk sitten tehty ostos edelleen arvioitavana. Ja tosiaan selittelevät jollain henkilövaihdokselle hitautta. En ole enää viitsinyt käyttää palvelua ja huomasinkin, että verkkokaupat tarjoavat kaikenlaista alekuponkia ja koodia kun menee suoraan ilman Bonuswayta ostoksille.

        • Mullakin jämähti bonusten tilitys hieman alle tilitysrajan (15 eur). Sattumaako? Tuskin. Ratkaiseva tilitys luvattiin keskimäärin 8-26 viikon kuluessa. Ylin kuukauden kohdalla kyselin tilitysten jämähtämistä ja parissa päivässä kyseinen tulitys tupsahti laariin. Nyt saisi rahat siirrettyä. Ei mennyt 15 euron kasaan saamiseksi kuin pari vuotta (tästäkin 10 eur liittymislahjaa).


        • Anonyymi kirjoitti:

          Mullakin jämähti bonusten tilitys hieman alle tilitysrajan (15 eur). Sattumaako? Tuskin. Ratkaiseva tilitys luvattiin keskimäärin 8-26 viikon kuluessa. Ylin kuukauden kohdalla kyselin tilitysten jämähtämistä ja parissa päivässä kyseinen tulitys tupsahti laariin. Nyt saisi rahat siirrettyä. Ei mennyt 15 euron kasaan saamiseksi kuin pari vuotta (tästäkin 10 eur liittymislahjaa).

          Siis yli 9 kuukausen jälkeen...


      • Sitten löytyy maailmalta vielä semmoinen kuin topcashback.com.

      • Minulla yhden kaupan bonukset myöhässä kuukausitolkulla, edelleen "arvioitavana". Katsoin myös, että Bonusway on tehnyt 1,8m liikevaihdolla 1,2m tappiot v.2016, joten olisiko talousvaikeuksissa?

      • Laita asiakaspalveluun viesti, minulla ainakin hoitivat asian kun oli vastaava juttu.

      • Bonusway toiminut mulla ainakin hyvin.
        Nyt laitoin tilitykseen 21 €. Aiemmin tullut tilille muutamassa arkipäivässä.

        Liity nyt ja saa ilmainen aloitusbonus https://www.bonusway.fi?r=5186987

        • Täällä täytyy aina kehut ottaa vakavasti, koska omakin lehmä voi olla ojassa :-) i
          Arvosteluja kun on, varsinkin negatiivisia, niin silloin ei ainakaan ole oma lehmä ns. ojan puolella.


      • Ei ole eka kerta kun jo tilillä olevista rahoista mystisesti katoaa kymppi. En voi suositella.

      • Juu, on hävinnyt multakin!

      • Sama täällä! Tilitä hävinnyt kymppi. Rahaa oli kertynyt 56e ja tilitysbaiheessa huomasin, että 10e kadonnut...

      • Virheellisten saatavien kysely on NIIN vaikeaa. Bonuswayn henkilöt ovat aivan pihalla asiakaspalvelusta eivätkä henkilöt siellä tunnu tajuavan mistään mitään. Joten helpompi on olla käyttämättä. Turhia välistä vetäjiä. En halua maksaa heidän palkkaansa siitä että tuotteet ovat kalliimpia. Suosin yrityksiä jotka eivät käytä Bonuswaytä yhteistyökumppanina.

      • Täyttä kusetusta myös näin verkkokaupan omistajan silmin .siis minä myyjänä ja Bonusway välikätenä . En suosittele missään tapauksessa !!!Aina löytyy omituinen selitys toimimattomuuteen

      • Tämän laatuiset yritykset tulisi kieltää lailla. Välistä veto toisten työn tuloksilla on ällöttävää puuhaa.
        Kauppojen bonukset tulisi myös kieltää. Se on selvä pakkolaina tai ilman korttia ylihinta. Rahansa saa takaisin kun turha kaupan byrokratia on tietokoneilla sitä työstänyt kuukausikaupallakin.
        Tätä ei tarvita, mutta minä luen nämä ihmiset yksinkertaisiksi, jos eivät ymmärrä mistä on kyse.ia
        Tämähän vain lisää kaupan kustannuksia! Varmasti miljoonia - vanhuksille vaikka nuo rahat!

        Sen vuoksi ostan vain Lidl:stä enkä osta näitä Bonuswayn mainostamilta firmoilta. Kuppausta en kannata.

      • bonusway toimii, jos osaa käyttää. 27 euroa on sen kautta saatu. kauppojen hinnat ovat pysyneet samoina käyttipä bonuswayta tai ei. ne hinnat voi itse tarkistaa, jos epäillyttää.
        uudet liittyjät saavat 10 € , jos testaavat palvelua tästä linkistä: http://bit.ly/2HkLBZ8

        • Ei ole huijausta, ihan toimiva firma. Ja tosiaan 10€ edelleen tarjolla uusille käyttäjille täältä:
          http://bit.ly/BonusW10e


      • Bonukset tuplana 26.4. asti kaikista kaupoista paitsi Booking.com:sta. Bonus pitää vain ensin aktivoida heidän sivujen kautta!

      • Vinkkinä bonuswayn käyttäjille, rahat kannattaa aina kotiuttaa heti kun tilitys raja 15e on saavutettu. Ihan vain varmuuden vuoksi.

        • Suosittelen samaa myös!


      • Tänään 31.5. tupla boonuksia taas useista kaupoista!

      • Moi liittymien bonukset olleet nyt 15 viikkoa maksamatta. Täytyy ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. En suosittele bonuswayta kenellekään.

        • Ota ensin yhteyttä boonuswayhin. Ehkä siellä saavat selvitettyä asian.


      • Vieläkö tää firma on pystyssä?

        • On toki.


      • Kymmenen päivää tilityspyynnöstä eikä vieläkään mitään. Viestiin vastaus ”käsitellään 6 päivän kuluessa”. Bonuksia saa odotella kuukausitolkulla... Todella hidasta hommaa! Suurimmat bonukset hylätään kun on alennus/ tarjoushinta tms. selitystä.
        Ei oikein vakuuta tää toiminta.

        • Sama täällä, 10.8 laitettu kotiutuspyyntö eikä vieläkään rahoja tilillä!! Huono palvelu! Älkää vaan sortuko tähän bonuswayhin.


        • Mullakin kesti yli viikon, mutta tulipahan sentään.


      • Aivan täys susi koko palvelu! Olen puolivuotta odottanyt ensimmäistä maksua mutta eivät vaikeuksiensa vuoksi saa tehtyä asialle mitään.

      • Hmm, onkohan Bonusway edelleen toiminnassa? Ongelmia koskeviin maileihin ei vastata, kuitenkin jo useampi viikko kysymyksistä vierähtänyt.

        • Viime keskiviikkona laitoin mailia virheellisestä bonuksesta, vastasivat päivässä ja asia tuli kuntoon. Nopeaa palvelua oli.


      • 3,5kk odoteltu tilitystä eikä vieläkään masseja bonuswayn tilillä. en kyllä suosittele ellei oo tosi hyvä kärsivällisyys

        • Riippuu niin kaupasta, jotkut maksaa kuukaudessa toisilla menee puolivuotta.


        • Mulla on positiivisia kokemuksia. Aina on vastattu viesteihin asiakaspalvelusta ja rahat tulleet. Ei ole kusetus firma!


      • Mullakin pelkästään positiivisia kokemuksia. Noin 200 euroa tullut palautuksia ja aina on tullut eurolleen koko tilityspyyntö tilille. Muutamassa päivässä tulee. Pari kertaa on jäänyt joku bonus kirjautumatta ja silloin olen saanut asiakaspalvelusta asiallisesti apua. En ymmärrä näitä valittajia täällä.

      • Yli 4 kuukautta ollut bonus "arvioitavana"
        Taitaa olla huijausta koko pulju

        • Sama täällä. Vastaus oli ympäripyöreä, jotain "ongelmia" on.


      • Nyt tupla bonukset kolmesta vapaa valintaisesta kaupasta!

        • Pääsiäisen kunniaksi näyttäisi olevan 1,5 kertaiset bonukset kaikkiin muihin kauppoihin paitsi booking.com ja Moi liittymiin.


      • Hohhoijaa miten hidasta taas. Hotellit joissa majoituin viime syyskuussa oli arvioitavana kunnes laitoin viestiä ja kirjasivat. Sit kun sain tilityspyynnön tehtyä siinä kestänyt jo kohta viikko vaikka tulleessa vahvistuksessa luki muutamassa päivässä. Olen sieltä ennenkin saanut aina lopulta bonukset mutta uskomattoman tahmeaa ja hankalaa. Ei kyllä tuntipalkoille pääse noissa.

        • Totta, mutta eipä tuosta hirvestä ole vaivaakaan.


      • Onko ihan normaalia, että viime vuoden marraskuusta ja joulukuusta alkaen bonukset ovat yhä arvioitavana? Sähköpostia tulee tasaiseen tahtiin viikoittain erilaisista bonuksista ja eduista, mutta ei houkuttele ostamaan, kun arvioinnitkin kestää yli puoli vuotta. Mahtaakohan olla koko pulju pystyssä edes siinä vaiheessa, kun pitäisi saada tilitettyä rahat...

        • Unohtui yksi syksyn ostoksen 60e palautus ja nyt kun tarkistin, niin edelleen arvioitavana... Josko vastailisivat viestiin.


        • Vastailivat ja homma ok. Ihme viivyttelyä silti. Kai luotetaan unohtamiseen. 76e matkalla tilille.


      • Onko muilla ongelmia tilityksissä ja arvioinneissa? Itsellä vanhimmat arvioitavana olevat bonukset on tällä hetkellä joulukuulta 2018!

      • Rahoja sai kyllä usein kysellä ja sitten vasta maksoivat, mutta eivät aina kaikkea.
        Voi olla rahoitusvaikeuksia, kun tekee vuodesta toiseen tappiota. Ihme mistä vielä rahat riittävät tappion tekemiseen.
        Itse en enää käytä, liikaa vaivaa.

      • Toimiiko teillä uudet Bonuswayn sivut?

      • Täysin toimiva on ollut eikä mitään ongelmia bonusten maksuissa. Käytän oikeastaan vain Aliexpressiä minkä bonukset siirtyy arviointivaiheesta tilityskelpoiseksi yleensä alle kolmessa kuukaudessa. Käyttänyt jokusen vuoden ja tilittänyt takaisin rahaa jo melkein 60 euroa ja 25 euroa arvioitavana joista vanhin 25.10.2019 tehty ostos.
        Jokinen ostos myös fiksuruoka, joka myös maksaa pikaiseen ja joitakin auto-osia sekä On24.

      • Positiiviset kommentit ovat varmaan Bonuswayltä itseltään.

        Kuten monella muullakin, hassusti jääneet tilitykset JUURI 15 € rajan alle. Osa AliExpressistä, CDONin tilitys on nyt odottanut vuoden(!). Kuluttaja-asiamiehelle olisi ehkä asiaa.

        • Alkanut tosiaan epäilyttämään tämä firma, arviointi tilassa yli satasella ostoja..


      • Voi tietty mennä laarille, jos alakaa tuntumaha pissua tuloo. Ei sitte ossaa tuumata oikeen ladaa piremmälle, jos apsilta kaffetta hakkoo, ny piä tyynyy, suattipi tulloo aamuplörö

      suomi24-logo

      Osallistu keskusteluun

      Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

        Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        10756
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

        Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        260
        5398
      3. Martina manipuloi

        Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        72
        985