Universumin salaisuudet selviää ihmisestä

jepsistäjuupäivää

The kingdom of God is within you. Tämä lukee raamatussa. Mitä meni ihminen tekemään? Kehittämään evoluutioteorian ja nyt kaikki se älykkyys mikä maailman älykkäimmillä ihmisillä on valuu hukkaan. Totuutta ei enää löydetä koskaan kun ei nähdä mitään muuta.

16

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi evoluutioteoria sinua haittaa? Eihän sinun asiasi ole kuin huolehtia, että ylläsi on väljät vaatteet kun tempaus tapahtuu, mitä sinä evoluutioteoriasta huolehdit. Jätä maalliset asiat meille tavallisille ihmisille.

    • Luonto "kehitti" evoluution. Evoluutioteoria on vain luonnossa tapahtuvan evolutiivisen prosessin kuvaus. Sama suhde koskee kaikkia luonnontieteitä. Eivät tutkijat itse keksi "keksi" luonnossa tapahtuvia prosesseja, he vain löytävät niitä ja pyrkivät selittämään ne sillä tarkuudella kuin kykenevät.
      Sibelius loi uutta, Schrödinger tutki sitä, mitä oli jo olemassa.

    • "Etsi totuutta, mutta kavahda niitä jotka väittävät tietävänsä sen." - Eikö tämä ole peräti Raamatussa?

    • "The kingdom of God is within you." Totta kai jumalan valtakunta on ihmisen pään sisällä. Onhan ihminen harhoissaan luonut jumalan omaksi kuvakseen.

      • evoluutiotuleeotakoppi

        Koitappa tutkia jotain muutakin kuin kampeloita niin ymmärrät mitä tuo lause tarkoittaa.


      • "Totta kai jumalan valtakunta on ihmisen pään sisällä. Onhan ihminen harhoissaan luonut jumalan omaksi kuvakseen."

        Tai toisin muotoillen, uskova on oma jumalansa, koska uskovan omasta päästä se kaikki jumalasta väitetty on peräisin.

        Toki pohjalla on perusteetonta sokeaa uskoa toisten tuntemattomien muinaisten ihmisten hatuistaan vetämiin uskomuksiin mutta noista uskova kuitenkin rakentaa sen oman jumalansa ja uskoo ennenkaikkea itseensä.


      • evoluutiotuleeotakoppi kirjoitti:

        Koitappa tutkia jotain muutakin kuin kampeloita niin ymmärrät mitä tuo lause tarkoittaa.

        No kerroppa mitä muuta se merkitsee, niin ei jää pelkäksi paskanlätinäksi sun turhat jutut?


      • Kreationismi_on_sairaus
        Kampelatutkija kirjoitti:

        No kerroppa mitä muuta se merkitsee, niin ei jää pelkäksi paskanlätinäksi sun turhat jutut?

        Ei kyseinen jeesuksenmorsian tiedä sitä itsekään. Paapattaa vain kaatumaseuroissaan kuulemaan mantraa.


      • evoluutiotuleeotakoppi

        Ihminen toimii spirituaalin kehon kautta. Tämä kerrotaan raamatussa. Evoluutioteoria on huuhaata.


      • evoluutiotuleeotakoppi kirjoitti:

        Ihminen toimii spirituaalin kehon kautta. Tämä kerrotaan raamatussa. Evoluutioteoria on huuhaata.

        Otsikon aiheena on universumin salojen selvittäminen. Mitä salaisuuksia ihminen on selvittänyt "spirituaalisen kehon" kautta?


      • evoluutiotuleeotakoppi kirjoitti:

        Ihminen toimii spirituaalin kehon kautta. Tämä kerrotaan raamatussa. Evoluutioteoria on huuhaata.

        "Ihminen toimii spirituaalin kehon kautta. Tämä kerrotaan raamatussa."

        Missä kohdassa?

        Miten tuo "spirituaali keho" voidaan havaita?


      • evoluutiotuleeotakoppi

        Jumala lähettää tiedon ihmiskunnalle jotenkin kun kokee sen tarpeelliseksi


      • evoluutiotuleeotakoppi kirjoitti:

        Jumala lähettää tiedon ihmiskunnalle jotenkin kun kokee sen tarpeelliseksi

        Milloin tätä on tapahtunut ja mitä universumin saloja sillä on selvitetty?


      • evoluutiotuleeotakoppi
        Kampelatutkija kirjoitti:

        Milloin tätä on tapahtunut ja mitä universumin saloja sillä on selvitetty?

        Raamattu on lähetetty kirjoittajille johon on sisällytetty universumin salaisuudet jotka ihmiskunta myöhemmin löytää. Se on tulevaisuudessa todiste jumalasta.


      • evoluutiotuleeotakoppi kirjoitti:

        Raamattu on lähetetty kirjoittajille johon on sisällytetty universumin salaisuudet jotka ihmiskunta myöhemmin löytää. Se on tulevaisuudessa todiste jumalasta.

        Kykenetkö mainitsemaan yhtään "salaisuutta" joka on Raamatun ilmoituksesta löydetty? Jälkeenpäin tietysti löytyy kun tulkitsemme luovasti Raamattua, mutta ei etukäteen. Eräs kretu väitti, että jopa kvanttimekaniikan superpositioilmiö on Raamatussa Kaanaan hääkertomuksessa. Jeesus muuttaa veden viiniksi ja vasta maistamishetkellä tiedämme sen position, onko se vettä vai viiniä.


    • TriplaX

      Jos meillä yhä etsittäisiin totuutta vain ihmisestä ja raamatusta, eläisimme yhä maatalousyhteiskunnassa, hevosia ja härkiä käytettäisiin työjuhtina. Kansa kuuntelisi pelokkaana pappeja, jotka saarnaavat jumalan sanaa ja nöyryyttä kansalaisille. Saarnan jälkeen he itse vetäytyisivät nauttimaan pappilan yltäkylläisyydestä. Viini virtaisi ja ruokapöytä notkuisi eksoottisten maiden antimista - tavallinen kansa raataisi pellolla kynnet verillä ja ravintona olisi vain se mikä jäisi jäljelle kun kruunu on ensin ottanut omansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe