Hei! Tiedättehän että täällä on paljon niitä hakijoita jotka siis ovat täysiikäisiä ja hakevat alaikäisille kaljat. Niin minusta on helvetin typerää että kysytään alkoholin ostajan mukana olleilta henkkarit. Siis tottakai itse ostaja on täysi ikäinen mutta jos vaikka hänen lapsensa on mukana niin heti ostajat saavat murhaavat katseet kassalta. Alkoholin juominen ei ole niin kamala asia. Olen monesti ollut isäni mukana kaupassa kun hän on ostanut olutta eikä minulta ole henkkareita kysytty. Ekan kerran olin 8v mukana eikä kukaan kysynyt mitään. Noh parempi vain näin. En tarkoita siit että ois hyvä asia hakee alaikäsille juomii mutta tottakai alkoholin testaaminen kuuluu teini-ikään.
Alkoholin välittäminen alaikäiselle
Mielipide__
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741