Vähän on juttua täällä kyseisetä autosta joten nyt vaan kokemuksia Hundain omistajilta. Takuu 5 vuotta ilman kilometrirajaa oli suuri ostopäätökseen vaikuttava pointti. Nyt saa ajaa 5 vuotta ilman pelkoa äkillisistä korjaamolaskuista.
Tulossa I40 1,7 kiisseli. Onko ihan paska ?
4
234
Vastaukset
- parempiKuinToyotat
Kovin on nuhainen kulku tuossa. Ei takuu kuluvia osia kata ja kaikki kestää nykyään minimissään tuon ajan ja tuotevastuu kattaa isot yllärit.
- jjojopdq
Hyvännäköinen auto tuo i40. Varmasti hyvä auto. Tässä käyttäjäkokemuksia.
https://www.nettiauto.com/hyundai/i40/autoarvostelut - Olentyytyväinen
Hyvä ajaa ei vetele kuten avensis ja rahalle hyvä vastine. Turvallinen valinta pitkällä takuulla.
- hyundaimies
Mulla on hyvät kokemukset 1,6 dieselistä . Ollut niitä kaksi ja huolettomia kilometrejä takana ekassa 200t ja tässä tokassa nyt mittarissa 150t (vaihdan yleensä tuossa 200t kohdalla) mitään ylimääräistä ei ole tarvinnut tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703