Elikä millä poistuu parhaiten, mieheltä.
Karvat pois
5
1818
Vastaukset
Kunnollinen partahöylä, ja ihokarvojen poistoon tarkoitettu geeli.
Näillä toimii hyvin, ollaan vuosia käytetty.- Poslari41v
Sokerilla kosmetologin luona.
Itse olen käyttänyt Lidl:ssä myytävää karvanpoistoainetta( olikohan nimeltään Clien tai sinnepäin) ja todennut sen toimvaksi aineeksi.
Mä oon kokeillut seuraavia:
-Veet sensitive - toimii palleissakin, mutta iho aristelee jonkin aikaa, sänki muodostuu hitaasti
-Höylä - toimii takuuvarmasti, mutta pistelevä sänki ilmestyy seuraavana päivänä
-Epilaattori - Pirun tuskallinen laite, ei toimi palleihin, mutta häpykummun alueelta, sänki pysyy poissa pitkään- Pena19
Kynssakset ja käsisaippua
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813890Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572428Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361965- 491869
- 1031698
- 561642
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551633- 611501