Hei Onko ollut ongelmia löytää sopivaa moniurahihnaa civicciin? itselläni on civic 06 1,8 sport ja hihnan pituus on itsemitattuna1880mm 7 kiilaa. kakki varaosa sivut antavat vain 2061mm hihnan pituutta. Ostin. Ei sopinut. Tarvikkeena näyttäisi löytyvän 1870mm. Oletteko asentaneet?
Moniurahihna Civic 2006-2011
6
168
Vastaukset
- huollonohessa
Merkkihuollossa vaihtavat helposti!!
- Hondajussi
Juu vaihtavat. Itsen vaihdoin jo kiristimen, ohjainrullan ja vesipumpun. Samalla vaihdoin pissapojan pesurin pumpunkin. Helppo homma. Säästöä tuli noin 400€ edestä. Tuo hihnakin on 15minuutin homma käyttää pois ja vaihtaa, kuhan löytyy oikean mittainen. Mutta ihmetyttää kun varaosa myyjätkään( Motonet, Ad varaosa ja fixus) eivät anna rekkarilla oikeaa hihnaa??? Silläpä kyselen niiltä jotka itse huoltavat autoaan, että onko ollut kokemuksia hihnasta?
- gfhdjsk
osta multa 2007 r,on ketjulla ja jää murheet mummulaan.torilla tarkemmat tiedot.lol
- Hondajussi
Juu on tuossakin minun vuosimallissa jakopää ketjulla. Kiitos tarjouksesta.
- eiooainahelppoo
Tuossa ainakin
https://www.skruvat.fi/Moniurahihna-P181356.aspx
Monen mittaisia on tosiaan tarjolla.- Huijarilafka
Älkää ostako skruvatilta ikinä mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913