mistä löydän ollin pitkä marssi videot. youtubessa niitä ei enää ole. miksi ne on poistettu
pitkä marssi
15
345
Vastaukset
- kylmämies
Ei huolta.
Ilja on luvannut järjestää ryssän saitille.- hautausmaidenherra
olli ei koskaan mene ryssän saitille
- ValkoSini
Toivottavasti poliisi saa häiriköt kuriin ja Mäenpää voi jatkaa pitkää marssiaan.
Aineistoa on Olavin kertoman mukaan runsaasti ja hyviä valokuviakin - kiuytrtyu
minä odottelen pätkää missä kerrotaan mitä hautausmaalla onkaan tapahtunut
- ainpietulaionen
Se kiinnostaa minuakin,
viime talvena kun Turun Olli sai sen 8;n kuukauden vankeustuomion, niin tuomittiinko se hautarauhan rikkomisesta vai petoksista ? - veteraanipanija
Onkohan tulossa kuvia niissä luvatuissa Li Andersson paljastuksista
- Kylmämies
Tämähän on se ryssäläinen saitti, jonka Ilja hommasi tukimiehelleen senjälkeen kun Mäenpää oli bannattu Yotubesta
- jfndvbbvvb
VK:ssa "pitkä marssi" nimisellä profiililla löytyy poistetut videot.
- Ikipietulainen
VK on Putinin propagandasaitti.
Suomalaiset nationalistit eivät ole sen saastan kanssa missään tekemisessä.
Kunnioittakaa Suomen sankarivainajia. - sankarihaudat
M:n poika kirjoittelee armeijan asioista MV-lehteen ja VK:n
Pitäisi hälytyskellojen soida. - veteraanipanija
Turha odottaa, Venäjällä ei hyväksytä homoutta.
- ruskea.unelma
joko seuraavassa pitkässä marssissa käydään läpi ruskean talon tapahtumia asikirjoin ja kuvin ollin kertoillessa mitä kaikkea on tullut tehtyä ruskeassa talossa
- hannikaiselta
Näkisin mieluimmin marssiohjelmassa sen laulajablondin, jolle vanha Olli osti kihlasormuksia ja koruja ja nainen samanaikaan petti Olvia Tuton vahvareisi- jääkiekkoilijan kanssa
- ruskea.unelma
minä taas näkisin livekuvaa kuuluisasta huljealtaasta
- faaavfds
Nyt on Olavin videot näkyvissä Weebly.com sivustolla. Kaikki tulevat lähetykset pidetään myös kyseisellä sivustolla.
http://pitkamarssi.weebly.com/
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134628Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583949Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373500Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193268Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122583- 2802420
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231850- 1001822
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481526Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_91195