...kuin sinulla. Yhtä älykkäät, tarkkaavaiset ja yhtä syvät.
Ainakin tuolla Roger-Bondilla.
Bondilla on samanlaiset silmät
17
449
Vastaukset
- mitähäntäänyt
Oikee onn!! :D alko jotenkin hämäämään :D
- hailakammat
Bondilla on kyllä vaaleamman siniset silmät.
- mitähäntäänyt
hailakammat kirjoitti:
Bondilla on kyllä vaaleamman siniset silmät.
Niin onkin.. jos nyt rogerista puhutaan.
- eirobotti
mitähäntäänyt kirjoitti:
Niin onkin.. jos nyt rogerista puhutaan.
Juu, onhan niitä muitakin Bondeja.
Tuo on just parasta sinussa, osaat tarkentaa asiat oikein. - mitähäntäänyt
eirobotti kirjoitti:
Juu, onhan niitä muitakin Bondeja.
Tuo on just parasta sinussa, osaat tarkentaa asiat oikein.Niin on.
Aijaa, no kiitos :D kai. Joskus tarvii tarkentaa että tietää mistä puhutaan ja puhutaanko samasta asiasta.. - eirobotti
mitähäntäänyt kirjoitti:
Niin on.
Aijaa, no kiitos :D kai. Joskus tarvii tarkentaa että tietää mistä puhutaan ja puhutaanko samasta asiasta..Komeasilmäinen, se on sinun nimesi.
- mitähäntäänyt
eirobotti kirjoitti:
Komeasilmäinen, se on sinun nimesi.
Ei mulla ole komeat silmät ainakaan omasta mielestäni.. eikä ole pahemmin kukaan muukaan silmiäni kehunut. Tuskinpa ollaan ne.. eikait hän bondeja katso. Itse en ainakaan pahemmin katso..
- eirobotti
mitähäntäänyt kirjoitti:
Ei mulla ole komeat silmät ainakaan omasta mielestäni.. eikä ole pahemmin kukaan muukaan silmiäni kehunut. Tuskinpa ollaan ne.. eikait hän bondeja katso. Itse en ainakaan pahemmin katso..
Niin, tässä tulee näkyviin se miten jokainen puhuu täällä oikeastaan itsekseen niitä asioita mitä ei oikeassa elämässä ole lupa sanoa syystä tai toisesta. En odottanutkaan että olisit sama ihminen jota mietin, mutta ei se estä sinunkaan silmiäsi olemasta komeat. Kun tulin tänne aikapäivät sitten olin varsin harhainen ja kaikkea muuta sellaista mitä en viitsi sen enemmän muistella.
- mitähäntäänyt
eirobotti kirjoitti:
Niin, tässä tulee näkyviin se miten jokainen puhuu täällä oikeastaan itsekseen niitä asioita mitä ei oikeassa elämässä ole lupa sanoa syystä tai toisesta. En odottanutkaan että olisit sama ihminen jota mietin, mutta ei se estä sinunkaan silmiäsi olemasta komeat. Kun tulin tänne aikapäivät sitten olin varsin harhainen ja kaikkea muuta sellaista mitä en viitsi sen enemmän muistella.
Niin. Joo ei harhailuu jaksa muistella.. tuo sinun nimimerkki valintasi vaan herätti ajatuksia ja se mitä aloituksessa kirjoitit. Mutta olisi kyllä kivaa jos tuo olisi mielessä olevan mietteistä :)
- eirobotti
mitähäntäänyt kirjoitti:
Niin. Joo ei harhailuu jaksa muistella.. tuo sinun nimimerkki valintasi vaan herätti ajatuksia ja se mitä aloituksessa kirjoitit. Mutta olisi kyllä kivaa jos tuo olisi mielessä olevan mietteistä :)
Minä rakastun ihmisen silmiin, ehkä ne ovat sielun peili. Ja kyllä, hänkin on erityisen komeasilmäinen ihminen, siksi minä häneen joskus rakastuinkin.
- mitähäntäänyt
eirobotti kirjoitti:
Minä rakastun ihmisen silmiin, ehkä ne ovat sielun peili. Ja kyllä, hänkin on erityisen komeasilmäinen ihminen, siksi minä häneen joskus rakastuinkin.
Niinhän ne sanoo.. ja niin ajattelen itsekkin. En vaan ehkä ole paras pelkästään silmistä päättelemään toisen ajatuksia.. joskus rakastuit? Et rakasta enään?
- eirobotti
mitähäntäänyt kirjoitti:
Niinhän ne sanoo.. ja niin ajattelen itsekkin. En vaan ehkä ole paras pelkästään silmistä päättelemään toisen ajatuksia.. joskus rakastuit? Et rakasta enään?
Rakastan enemmän kuin silloin joskus, rakkaus ei ole mikään katoava luonnonvara. Rakkas on.
- mitentäänyt
eirobotti kirjoitti:
Rakastan enemmän kuin silloin joskus, rakkaus ei ole mikään katoava luonnonvara. Rakkas on.
Aijaa. No ei ole joo :) tuosta taas epäilen lisää.. en usko että hän rakastaa mua :D ei olla vielä edes seurusteltu.. mites sulla ja hänellä?
- eirobotti
mitentäänyt kirjoitti:
Aijaa. No ei ole joo :) tuosta taas epäilen lisää.. en usko että hän rakastaa mua :D ei olla vielä edes seurusteltu.. mites sulla ja hänellä?
On joitain juttuja joita ei voi näillä palstoilla kertoa vaikka puhuisikin vain kuin itselleen.
Hyvää yötä. - mitähäntäänyt
eirobotti kirjoitti:
On joitain juttuja joita ei voi näillä palstoilla kertoa vaikka puhuisikin vain kuin itselleen.
Hyvää yötä.Niin onkin.
Hyvää yötä.
- Joojamulla
On salainen ase niinku Bondillakin. .
- Jamesponttilauta
N-naisen silmät etenkin lumosivat kerran kun niihin läheltä katsoin. Mutta voiko ne silmät olla sielun peili kun ei luonteet muuten sovi yhteen lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125