Virtuaalilättykestit kaikille tasapuolisesti

Minäpä nyt kutun teidät kaikki tasapuolisesti virtuaalilättykesteille nyyttäriperiaatteella. Minä voin tehä lättytaikinan ja paistaa. Mitä te toisitte mukananne ja minkälainen olisi esittäytymisenne tullessanne. Paikana avara piha, jossa pöydät ja istuimet valmiina. Tietenkin aurinkoinen keli.

55

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä on märkää, yöllä on satanut. Voisin tuoda gluteenittomia ja laktoosittomia lättyjä mukanani.
      Sanoisin että olen Mielikki, kiva tavata.
      Yleensä nais-seurassa ei tarvitse keksiä puheenaiheita, ennemminkin saa odottaa suunvuoroa jos sellainen sattuisi järjestymään ;)

• Meillä on myös Farina gluteiinitonta lättyjauhoseosta, lisää vaan munat ja veden tai maidon :). Luonnollisesti muun lättytaikinan teen aina laktoosittomaan maitoon, onhan laktoositon ruokavalio nykyisin niin yleinen.

Juu, kyllä me varmana puheenaiheita keksittäis :).

• siilenämää kirjoitti:

Meillä on myös Farina gluteiinitonta lättyjauhoseosta, lisää vaan munat ja veden tai maidon :). Luonnollisesti muun lättytaikinan teen aina laktoosittomaan maitoon, onhan laktoositon ruokavalio nykyisin niin yleinen.

Juu, kyllä me varmana puheenaiheita keksittäis :).

Korjaan vielä että teen lättytaikinan myös joskus veteen tai wishyyn.

• ilmatar_

Minä toisin kantarelleista, uusista sipuleista yms. valmistetun ns. suolaisen täytteen lätyille. Muurikassahan ne paistetaan, joten jokainen voi kääräistä mieleisensä.
      "Minä olen ilmatar_, hauska tutustua!" "On ilmoja pidellyt. :)"

• Voi nam. Kuulostaa herkulliselta. Kyllä Muurikkakin löytyy.

• Ja sitten, kun näyttäisit kinttusi, niin ...

• Minulla olisi Hannu Mikkolan Ralli-Audi vuodelta 1985.
      Ajaisin lättyjenne ohi kaasutellen korkeilla kierroksilla.
      Niin että putki paukkuu ja lieska lyö karrelle lettunnekin.

H.

• Jaa sitä alettiin niinku leuhottammaan :). Voitais ne lätyt paistaa Ralli_Audin konepellilläkin :D. Kun kerta lieskat sen valmiiksi kuumentaneetkin.

• New-age

Minä toisin omenasiivut, mitkä paistaisit lättyihin, tomusokerit ja vaniljajäätelöä senza lattosio, SF, palloiksi viereen (huom. monikko).
        Mä asettuisin tielle poikkiteloin, et ajaisi etupuskuria möykkyyn lyttyyn museoautollasi, lätty multa menisi, letulla ei voisi paikata. Ota purkkaa mukaan.

• ilmatar_

Jaa putket paukkuu. Ehkäpä tuon lisänä popcorneja, tai maissintähkiä. Kerta muurikkakin on käytössä :)

• New-age kirjoitti:

Minä toisin omenasiivut, mitkä paistaisit lättyihin, tomusokerit ja vaniljajäätelöä senza lattosio, SF, palloiksi viereen (huom. monikko).
        Mä asettuisin tielle poikkiteloin, et ajaisi etupuskuria möykkyyn lyttyyn museoautollasi, lätty multa menisi, letulla ei voisi paikata. Ota purkkaa mukaan.

Kuola valuu jo valmiiksi :).

• ilmatar_ kirjoitti:

Jaa putket paukkuu. Ehkäpä tuon lisänä popcorneja, tai maissintähkiä. Kerta muurikkakin on käytössä :)

Nam, popparit voi paahtaa myös mikrossa jos Muurikassa on ruuhkaa :)

• New-age

Limoncelloa.

• New-age kirjoitti:

Limoncelloa.

Mitäs se on?

• New-age

Sitruunalikööriä. Nam vähäisesti nautittuna.

Tuollaisia lettuja olen syönyt Amsterdamissa sellaisessa lättyravintolassa. Nam.

• New-age kirjoitti:

Sitruunalikööriä. Nam vähäisesti nautittuna.

Tuollaisia lettuja olen syönyt Amsterdamissa sellaisessa lättyravintolassa. Nam.

Siis lorautettiinkos lätyn päälle sitruunalikööriä? Varpina kokeilemisen arvoinen juttu ainakin.

• New-age

E-ei. Ihan pikkiriikkiseen pikariin.

• New-age kirjoitti:

E-ei. Ihan pikkiriikkiseen pikariin.

Fingerporillinen siis :D.

• New-age

Sormustimellinen - aika vähän. Vähän enempi.

• New-age kirjoitti:

Sormustimellinen - aika vähän. Vähän enempi.

Snapsilasi?

• ilmatar_

Tuoppi ;)

• ilmatar_ kirjoitti:

Tuoppi ;)

Tuopillinen likööriä, huhhuh :). Taitaisi jäädä juomatta.

• ilmatar_
        siilenämää kirjoitti:

Tuopillinen likööriä, huhhuh :). Taitaisi jäädä juomatta.

Ätläkkää, ei menisi minullakaan jos täynnä olisi tuoppi :)

• New-age

Niin, voisipa olla niin hyvä olo, että olisi pian paha olo, mutta olen jonkun viisaan sanovan, että siitä lähtee, mistä on tullutkin.

Pikkupikkunapsukka vain.

• KIELTOvaanKokonaa

Moinen saastuttaja pitäisi poista liikenteestä!

• New-age

Mitä tämä teksti tarkoittaa?
        En njyt jymmärrä.

• Vaikuttaa ihan palstalta, lauma naisia höpöttää innolla keskenään, yksi mies tulee paikalle pörräämään putki paukkuen.

• Nii, naisvaltainen palsta taitaa olla. Kyllä "putken paukekin" ulos mahtuu :D.

• siilenämää kirjoitti:

Nii, naisvaltainen palsta taitaa olla. Kyllä "putken paukekin" ulos mahtuu :D.

Mahtuu toki pauketta ja komealla jyrähdyksellä saa huomion kiinnittymään letunpaiston sijasta tulijaan, jopa keskustelemaan hänestä.

Ja joo, minä tuon 10kg isoja, maistuvia mansikoita.

• New-age

Muut miehet odottavat junaa asemilla - ehkä. Arvosta ei ole näkynyt montaa jälkeä.
        Jospa hänellä olisikin niitä luomuomppuja. Voikohan käydä omppuvarkaissa?

• Ancelina kirjoitti:

Mahtuu toki pauketta ja komealla jyrähdyksellä saa huomion kiinnittymään letunpaiston sijasta tulijaan, jopa keskustelemaan hänestä.

Ja joo, minä tuon 10kg isoja, maistuvia mansikoita.

Mansikat ja lätyt ne yhteen soppii ihanasti :).

• New-age kirjoitti:

Muut miehet odottavat junaa asemilla - ehkä. Arvosta ei ole näkynyt montaa jälkeä.
        Jospa hänellä olisikin niitä luomuomppuja. Voikohan käydä omppuvarkaissa?

No jos muutaman ottais ettei tule kovin isoa koloa satoon :). Onko omput jo kypsät?

• New-age

No eivät ole kypsiä nekään.

• 1eero

Näkyy tulevan pihallinen naisia joten jätän toiseen kertaan.

• Pelekkääkkö nää naisia? Meinaakko et vievät väkisi? :D
        Se vo kuules olla niinki et toista kertaa ei tuu.

• siilenämää kirjoitti:

Pelekkääkkö nää naisia? Meinaakko et vievät väkisi? :D
        Se vo kuules olla niinki et toista kertaa ei tuu.

Ainii, nyt jyksähti mieleen jotta tuohan saattoiki olla kohtelias kiitos ei :). Eipä sellanen heti tullu mieleen.

• New-age

No, et sä pihalle voi jäädä: sataa ja ukkostaa. Noloa se meistä on, jos ikkunasta katsotaan ja sä hipsit pois.

Työpaikoillakin on ollut oikein hyvä ilmapiirin kannalta, kun edes muutama mies on siellä täällä.

• Nyt kun on monenmoista tarjottavaa, mites juomat? Tuoko kuki tullessaan mitö haluaa juoda ja mitä se on?

• hmpff

Kermaa ja suklaakastiketta tietysti toisin, kun näköjään mansikat on jo pöydässä. Käsipäivää sanon oikealla kädellä, ja vasemmassa piilottelen paistinpannua. Mut tunnista siitä mustasta koirasta joka jolkottelee vieressä varjoni jatkeena.

Tiskausvuorot on sitten yleensä mun. Ettäs tiedätte.

Juomaan teidän kaa en rupea, en saakeli, en... parempi pysyä ajokunnossa että pääsee äkkiä lähtemään. Joku itsesuojeluvaisto pitää ihmisellä olla :))

• Taksitkin on keksitty :D. Pitää vaan ilmoittaa taksia tilatessaan et koira tulee mukaan, eivät kaikki ota koiria kyytiin.

• ilmatar_

Mä toisin pari pulloa tyttäreni tekemää raparperimehua. Noin niin kuin yhteiseen jakoon. Kylmälaukkuni piilottaisin tuolin alle. Siellä on vävyni tekemää inkivääriolutta. Sitä sitten joka toinen lasillinen :)

• ilmatar_ kirjoitti:

Mä toisin pari pulloa tyttäreni tekemää raparperimehua. Noin niin kuin yhteiseen jakoon. Kylmälaukkuni piilottaisin tuolin alle. Siellä on vävyni tekemää inkivääriolutta. Sitä sitten joka toinen lasillinen :)

Raparperimehu on hyvää, varmaan inkivääriolutkin, sitä en ole koskaan maistanut :).

• Kiitos kutsusta, mutta jätän nyt väliin.
      Maha ihan täynnä, kun söin just.

• Joo. Oikiassa elämässä lätyt on kohta valmiit,, seuraavaksi gluteiinittomat. Tulossa yheksän henkeä. Kiva keli :D.

• reppuriika

Kiitos kutsusta. Piti tarkistaa, mitä toiset ovat aikoneet tuoda. Minä teen makoisan lakkahilloin, keitän sen sakekasi niin kuin ennen vanhaan. Mansikkahilloa ei mikään voita, mutta jos on joku allerginen mansikoille ja tietenkin purkki emännälle myöhempää käyttöä varten.

• hmpff

Uhh, lakkahillo on sen verran hyvää että kerrankin mua ei haittaisi jos mut erehtyisit siilimuoriksi :)) Lähtisin kaasuttaen pois, ja muori jäisi nuolemaan näppejä... tai mun kermat.

Jos mustikka-vadelmahillo on kuningatar, niin lakka on kuningas.

• Siilenämä

Oi kiitos emännän lahjasta😀. Häytyypi kätkeä hyvään talteen ettei humfi vie😀

• Varmaan on herkkuja kannettu niin paljon, ettei lisää kannata tuoda, mutta voin minä nurmikon leikata, en kyllä ala työnnettävän leikkurin perässä kävelemään.
      Tuon oman vehkeen.
      Niin, onhan se jännitävää ventovieraiden tapaaminen, kun ikääkin jo on.
      Voi ottaa pumpun päälle.
      Minulla on vanhentunut nitropurkki, jos sen tuon mukanani, ettei ketään viedä suorasäärisenä pois.

• Siilenämä

Kyllä meillä on vetävä ruohonleikkuri, joskaan ei pält-ajettava. Vanhentuneita nitroilla on korkeintaan Placebo vaikutus😁

• 1eero

Siilenemän pihajuhlaa eilen vietettiin, vierahaksi ystävät ja tutut kutsuttiin.
      Ensin lätyt heille tarjottiin, sitten vielä pullakahvit keitettiin.
      Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana.
      Ja puhe pidettiin, puhe oli vitsikäs ja sille naurettiin.
      Oi jos olisin saanut olla mukana.

• No ens kerralla sitten :D.

• siilenämää kirjoitti:

No ens kerralla sitten :D.

No voisinpa tuoda kirsikkahilloa ja kirsikkaviiniä, niitä ei kait veilä ollut.
        Ja 8 jyrähtää tullessani ja sanon Eppu vaan moro.

• eppu2 kirjoitti:

No voisinpa tuoda kirsikkahilloa ja kirsikkaviiniä, niitä ei kait veilä ollut.
        Ja 8 jyrähtää tullessani ja sanon Eppu vaan moro.

Moro vaan mutta mitä tarkoittaa 8 jyrähtää?

• siilenämää kirjoitti:

Moro vaan mutta mitä tarkoittaa 8 jyrähtää?

Se on moottori se.

• eppu2 kirjoitti:

Se on moottori se.

Aijjaa. Minä en ymmärrä noista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      35
      5089
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2324
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1808
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1800
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1512
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1412
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1126
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1102
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe