Tässä paljastuu taas yksi iso heikkous

tätä.tulee.olemaan

kiskoliikenteeestä:

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005311373.html

Nysset ohjataan onnettomuuspaikan ohi mutta niin junat kuin metrot kuin ratikatkin seisoo kaikki. Jos alle on jäänyt h-auto niin ihmisten saaminen ulos ja raivaaminen voi kestää tunninkin. Näihin Tampereellakin pitää varautua kun ratikka aloittaa.

20

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestutaan.silti

Olen melko varma, että Helsingin metron seisahtuminen ei aiheuta isoja ongelmia Tampereen ratikalle.

• autuaitaovatpuupäät

Heittäydytkö yksinkertaiseksi joko tarkoituksella vai ihan luontojasi?

• kerro.tarkemmin
        autuaitaovatpuupäät kirjoitti:

Heittäydytkö yksinkertaiseksi joko tarkoituksella vai ihan luontojasi?

Sinun mielestäsi Helsingin metron seisahtuminen aiheuttaa ongelmia Tampereen ratikalle?

• huono-homma

Tämäkin on asia joka on "unohdettu" mainita kun asiasta päätettiin. Päinvastoin, hehkutettiin miten varma ratikka on busseihin verrattuna vaikka asia on aivan toisiapäin.

• käyttäjätunnus_01

Sama tilanne kuin trollikka-aikana. Kun ajolanka katkesi tai kannatin petti niin kaikki trollikat seisoivat. Onko tässä jotakin niin nostalgista, että samat ongelmat haluttiin takaisin.

• munpili

Mun pili ottaa eteen melko nopeesti.

• kiäntyy.kiäntyy

Ratikan suurin haitta on se kun siinä ei ole kääntyviä etupyöriä.

• aaaaargh

Ja pitkät jarrutusmatkat kuten junilla. Sen takia jää alle jos ei huomaa. Nysse sentäs pysähtyy neljäsosassa sitä matkaa minkä ratikka vaatii.

• kiskoilla.tulevaan

Helsingissä ajoi bussi päin puuta Mannerheimintiellä. Vakaa liikenne tarvitsee kiskot!

• hirmu.iso.haitta

Kyllä tuo Helsingin bussionnettomuus aiheutti yhtä paljon haittaa Tampereen ratikalle kuin Järvenpään junaonnettomuuskin ;)

• Pyörät.Vinksin.Vonksin

Nyt on kaksikerroksinen bussi törmännyt liikehuoneistoon Lontoossa! Tällaista se on, kun ei liikenne ole järkevästi ja vakaasti kiskoilla!

• Sevendead
        Pyörät.Vinksin.Vonksin kirjoitti:

Nyt on kaksikerroksinen bussi törmännyt liikehuoneistoon Lontoossa! Tällaista se on, kun ei liikenne ole järkevästi ja vakaasti kiskoilla!

Joko engelsmannit ovat saaneet raivattua tämän kumoon kääntyneen ratikan romun pois tukkimasta muuta liikennettä? http://www.bbc.com/news/uk-england-london-37919658

• FireRescueJumi

Tampereella on harjoiteltu ! Pikkuauto kaatui tunnelissa, palopässit pitivät tunnelia kiinni 6 TUNTIA !!! Auto oli "miehissä kannettavaa mallia", samalla ne harjas roskat pois 5 TUNTIA.... kyllä mansessa osataan......

• jhhkvhkvjj

Riippuu myös paljon missä kyseinen onnettomuus tapahtuu... Esim. Hämeenkadulla, niin kyllä ne bussitkin siellä seisovat ja koko loppupäivän aikataulut ovat sekaisin... Ruuhka-aikana rantaväylällä tai Hervannan valtaväylällä, niin mistä ne bussit sen ruuhkan ohittavat...? Mutta ratikkapa huristelee omaa kaistaa...;)

• juy765tgrr

Mieti vähän miten risteyksissä?
        Jos ratikka huristelee koko ajan omaa kaistaa niin se on silloin metro.

• jhvjcnhckh

Risteykset ovat aina riski, ihan ilman ratikkaakin. Mutta käsittääkseni linja on nimenomaan suunniteltu, niin että risteysten määrä on minimoitu.

• cdfgthygbvhnj

Ratikka pääsee vastaaantulevan ratikan raiteelle vaihtamaan, jos oma raide olisi tukossa. Tampereen radalle on suunniteltu puolenvaihtamiskohtia säännöllisin välein kiskojen välille. KUn onnettomuuskohta on kierretty, palataan omalle raiteelle.

• Mansu.4ever

Mansu on voittaja.

• uuhhyy66655tttg

Manselaiset häviäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2280
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe