Mitäpäs kokemuksia näistä meidän kuljettajista? Itse olen aikaisemmin valittanutkin heistä, mutta erityisesti viime viikkoina ollut oikeen mukavia ja hymyileviä kuljettajia, niin pakko nyt antaa hyvää palautetta. Varsinkin muutama nuori suomalainen poika oikeen mukavia, tänäänkin päästi hienosti ison katraan leikkikoululaisia tien yli(linja 88) ja vilkutteli lapsille hymysuin. Oli pieni juttu, mutta hieno hetki pienille. Lisää näitä, hyvä föli!!!
Turun föli kuskit
26
1770
Vastaukset
- Suhari66
Ei mitään pahaa sanottavaa. Odottavat torilla, jos kirmasee vielä, vaikka bussin pitäisi lähteä. Tervehtivät iloisesti ja moikkaavat, kun jää bussista pois. Ajavat reippaasti, kun vihreät palaa, eivätkä ala jarruttamaan, että jos se kuitenkin kohta vaihtuu punaiseksi.
- fölissä
Ehkä 7/10:stä on ihan ok asiakaspalvelussa, samaa ei voi sanoa kuljettajien ajotaidoissa, 3 kuskia 10:stä tarjoaa kyytiä joka on asiakkaalle mieluisaa.
Toki kalusto on mitä on, mutta kyllä kuljettaja sitä autoa käsittelee ja hävettää kuljettajien puolesta kaluston käsittely. Tekevät työtään mutta työ on kuitenkin asiakaspalvelua jota nämä "ammattilaiset" eivät tunnu ymmärtävän.
Busseja jolla kuljetetaan maksavia asiakkaita rynkytetään kuin jotain h**vetin puskutraktoria.- Anonyymi
Olet sekaisin. Työ ei ole asiakaspalvelua. Työ on siirtää kuormaa paikasta toiseen. Ei kukaan ole sinun palvelija.
- eioleammattilaisia
Osa kuskeista on perseestä ei osaa edes tervehtiä. Asiakaspalvelu puuttuu kokonaan. Jotkut kuskit voisivat myös opetella ajaan.
- Anonyymi
Miksi pitäisi, eihän niiden kanssa tarvitse olla yekemisissäkään kun ei tarvitse maksaa, näyttää lippua tms.
- Anonyymi
Opettele sinä olemaaan ulisematta. Ei kuljettajan työ ole sinun perseen nuolenta.
- Bussikyttääjä
Keski-ikäisiä suomalaisia naisia varsinkin olen viimeaikoina havainnut paljon, kaikki OK.
Tältä kesältä kaikki. Tältä kesältä myös mamuja: toinen arvattavasti ulkonäön perusteella somalialaistaustainen, päästi ilmaiseksi kaverinsa ja toisen: kaveri maksavinaan rahalla, sai rahansa kaikki takaisin, toinen maksavinaan kortilla, jossa kuitenkin näkyi : "nousu epäonnistui", eli ei mennyt maksua. Tämä Turku-Naantali.
Samalla linjalla kuski ei ottanut maksua, ja sanoi "menkää vaan", kun oli ilmeisesti liian iso raha/vaikea laskea vaihtorahaa. Kuski kai arabitaustainen.
Että näin halvaksi nuo mamukuskit tulevat! - Yyykkk
Toivoisin vähän tasaisempaa kyytiä autoissa. Monien kuljettajien kyydissä jopa pelottaa ja ajamisessa ei ole päätä eikä häntää. Jos ajotyyliä miettii, niin varmaan parhaiten ajaa nuoret suomalaiset miehet.
- päksykkä
Olen todella ihastunut Raimo Halosen asiakassuhtautumiseen. Hän jaksaa olla iloinen, sanoa kaikille bussiin nouseville iloisesti heihei. Totesin, ei puoletkaan matkustajista edes vastannut. ja istuivat huulet viivana bussissa. Mutta, kun juttelin eräiden matkustajien kanssa, olivat samaa mieltä. Ja hän vielä jutteli iloisesti mun kanssa, kun bussi oli pysäksissä. Terveiset Raimolle!
- Föliasiakas
Toi Bussikyttääjä on kyllä siinä oikeassa, että jotkut ulkomaalaistaustaiset kuljettajat päästävät kaverinsa ilmaiseksi bussiin. Sitten kaverit jäävät siihen ensimmäiseen penkkiriviin keskustelemaan kuskin kanssa.
- Järjenjättiläinen
Itse pelkään koska mustapartaset kuskit radikalisoituu, sitten voi tapahtua kauheita
- Anonyymi
Suojatiellä yliajoja tapahtuu useinkin ja muitakin onnettomuuksia, vahinkojako?
- Anonyymi
Mamut ovat ongelma kaikkialla.
- Anonyymi
Hei! Eilen maanantaina (25.5) klo 8.50 tapahtui hirveitä. 801 bussin naiskuski, noin 55-60v, ei avannut ovia tummaihoiselle. Todella hirveää rasismia. Minä hyppäsin bussiin seuraavalla pysäkillä ja pääsin moitteitta. Minulla ei ollut edes maskia. Ihmettelen bussissa missä kaverini on, kunnes kuulin suru uutisen. Toivottavasti joku antaa tälle vitun ryppyselle mummolle opetuksen.
- Anonyymi
siis 24.5
- Anonyymi
Ei ilmaiseksi matkustavia oteta kyytiin, kuski toimi oikein.
- Anonyymi
Syy on se että toiminta ei ole oikeaa yritystoimintaa kun kunta maksaa vanhoille liikennöitsijöille "palveluista" niin ei ole kilpailijoita, onneksi ja toivottavasti nobina voittaa koko turun liikennöinnin. Kuskeilla ei ole mitään asiakaspalvelutaitoja eikä oikein ajaminenkaan suju. Vanhojen liikennöintifirmojen pito on lähinnä harrastustoimintaa ja touhu sen mukaista. Myös tyhjäkäyttävät diesel bussejaan nämä "viisikon" :) vanhat romut joten saastuttavat ilmastoa myös paljon.
- Anonyymi
Eilen menin 703 bussilla ja kuski hermostui kun joku painoi vahingossa stop nappia turhaan ja uhkaili ajaa suoraan Piikkiön ja soittaa poliisit. Kuski sitten ohitti noin 5 pysäkkiä vaikka ihmiset bussissa sanoivat kovaan ääneen että jäävät pysäkillä pois. Ihan käsittämätöntä
- Anonyymi
Lisäksi jotkut kuljettajat ajavat myös toisille firmoille turussa niin olisiko syytä tarkistaa ylittyykö ajoajat?
Sitten koulutetaan lisää työttömiä jatkuvasti linja-autonkuljettajaksi.
Myös työnteko "kilpailijalle" olisi jossain oikeassa liiketoiminnassa kielletty.
Myös yksi ajoi taksia bussi työpäivän jälkeen niin ylittyi törkeästi nuo ajoajat vuorokaudessa, sitten ajellaan isolla bussilla päin punaisia, äksyillään asiakkaille ja aiheutetaan vaaratilanteita muille liikenteessä. Todella vastuutonta ja vaarallista! - Anonyymi
Aina valmiina pikaiseen seksiin.
- Anonyymi
yks kuski ei päästänyt bussista ulos.. olin ainoa matkustaja kyydissä, joten tuli melko turvaton olo. lopuksi oli pakko korottaa ääntä ja uhata häkeen soitolla, sitten vasta kuski päästi ulos, haukkuen samalla minua hulluksi
- Anonyymi
oh
are u okay? - Anonyymi
Mina anna seksi sina
- Anonyymi
Usein vähän liian rajua menoa kyydissä ollessa, välillä sitä ihmettelee pysyvätkö varsinkin vanhemmat matkustajat pystyssä enää. Ja eihän ne aina pysykään.
Voisivat myös vähemmän kiilailla. Kerrankin jouduin väistämään autolla penkalle asti kun bussikuski auton kohdalla ollessani (eli ei enää bussin takana) löi vilkun päälle, saman tien kaasun pohjaan ja kiilasi kylkeen. Tai kylkeen olisi osunut, ellen penkalle olisi väistänyt. Melkoista törttöilyä. - Anonyymi
kokemukset on millaisia on, mutta tietääkö kukaan teistä sitä nuorta Iben näköistä bussikuskia, jolla on lasit ja brune keskijakaus. he's so fine!!
- Anonyymi
Joo, otin silt suihin juhannuksena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702