Viime yönä näin unta, jossa asuin korkeassa kerrostalossa, jossa tehtiin kattoremonttia. Remontoijille oli talon ulkopuolelle rakennettu hissi, jolla pääsee katolle. Hissi oli vaan joku sellanen lattia ilman ympäröiviä seiniä tai kattoa.
Vuokranantaja tuli sillä hissillä ikkunani luo, ja ilmoitti, että pääsen remontin ajaksi alempaan kerrokseen asumaan, taisi olla seitsemäs kerros. Lähdettiin hissillä alemmas, ja pelkäsin olla siinä kyydissä. Makasin mahallani hississä, ja pidin kädellä kiinni reunasta, ja pistin silmät kiinni. Suunittelin, etten kaikkea irtaimisitoa vie sinne väliaikaiseen asuntoon. Jos nyt ainakin makuupussin ainakin veisi, mietin unessa.
Unessa asuin kerrostalon ylimmässä kerroksessa.
1
1795
Vastaukset
- Tulkintaa
Hei,
Kerrostalon ylimmässä kerroksessa asuminen viestii (unisymbolina) unennäkijän hyvää asemaa /hyvää itsetuntoa, itsearvostusta, kunnianhimoakin.
Hissi (talon ulkopuolella sijaitseva) tulkitsisin tässä asiayhteydessä symboloivan mahdollisuuksien "hissiä", tässä tapauksessa siis tapahtuu hetkellinen notkahdus "korjausten" eli ilmeisesti elämäntilanteen muuttuessa jostain syystä "uudelleen arviointi ja uudelleen kartoitus eli tehdään kattoremontti,ymv".
Tilanne huolestuttaa unennäkijää kun hissi nyt meneekin alaspäin.
Mutta suotta, sillä tilanne on väliaikainen siitä viestii mm makuupussin ottaminen mukaan, ei irtaimiston tai sängyn. Hän siis tiedostaa että palaa kyllä takaisin ylimpään kerrokseen kunhan "remontti" on suoritettu.
Toivotan tälle unennäkijälle aivan mahtavaa tulevaa syksyä ja kaikkea mahdollista hyvää elämän varrelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079