Unelmieni jätkä

Mustamirri

Tarvitsen vinkkejä seuraavaan ongelmaan. Eli siis... Oon ollu kavereita yhen jätkänkaa about vuoden. Oon käynytkin niillä . muutamaan otteeseen. Hän on välilä itse pyytänyt ja välillä olen itse ehdottanut voinko mennä sinne. Olen 18v ja tää jätkä 20v. Tää jätkä on monesti sanonut kavereilleen, että olen kuuma ja mukava! Meillä huumori pelaa hyvin yhteen ja tää jätkä on monesti auttanut pois mut kiperistä tilanteista (tullut omasta tahdostaan hakemaan autollansa kun on halunnut suojella mua) ja nyt oon parina päivänä ollut hänen työnään peräkkäin kun hän pyysi ja toisena päivänä kysyin itse saanko tulla. Käytiin kaverini kanssa hakemassa tämä jätkä kotiansa ku kysyi kyytiä ja sanoi minulle , että kiitos oikeesti ja hymyili ja katsoi suoraan sieluun. Mulla oli päällä sellaset rengaskorvikset ja hän istui takapenkillä ja minä apukuskinpaikalla, niin kosketti kaulaani ja sitte koski korvikseen ja kehui niitä ja iski silmää.Menin siitä sitten niille ja juteltiin sen jätkän kanssa about 5h ja juteltiin kaikesta. Huomasin kuinka hän mua katsoi. Hän katsoi oikeen syvälle silmiin ja hymyili aivan punaisena välillä kun hymyilin hänelle! Ja hän haroi hiuksiaan useasti. Halasin häntä kun olin lähdössä. Laitoin käteni hänen selkäänsä ja poskeni hänen kaulansa ihoa vasten ja hän rutisti kovaa ja silitti selkääni, mutta kun laitan hänelle snappiä niin hän välillä avaa ja ei vastaa (toki hän sanoi että ei tykkää turhista snapeistä esim atm yms) mutta laittaa kumminki itsekkin minulle välillä jtn ja kyselee että mitä teen ja saattaa välillä laittaa että olisipa seuraa. ONGELMANI: haluaisin kuollakseni suudella tätä jätkää, mutta en tiedä miten niikun saisin tiedättekö asian tapahtumaan! Olen huomannut välillä hänen tuijottaneen huuliani ja sitten vai vihkaa katsoneen minua silmiin, mutta en tiedä miten saisin suudeltua häntä. En voi vaan ottaa kiinni ja pussata tuntuisi tyhmältä. Millainen hetki teidän mielestänne olisi oikea ja miten saisin asian tapahtumaan?🙈

5

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsuneuvoo

      Kuvauksesi perusteella poika on ainakin jonkin verran ihastunut sinuun. Voit ihan hyvin ottaa ohjat käsiisi ja olla aktiivinen, kun tapaatte seuraavan kerran. Eli johdattele keskustelua henkilökohtaisiin ja intiimeihin juttuihin. Hymyile ja naura jos hän kertoo vitsejä. Hipaise "vahingossa" hänen käsivarttaan ja hivuttaudu lähemmäs. Kun katsot tilanteen otolliseksi, vie kasvosi lähelle hänen kasvojaan, sulje silmät ja raota vähän huuliasi. Silloin poika tietää, että haluat suudella ja toivottavasti painaa huulensa huulillesi. Vastaa suudelmaan aluksi varovasti, ja jos poika tuntuu pitävän siitä, voit vähän jo leikitellä kielelläsi hänen huulillaan ja kielellään. Näin pääsette alkuun ja odotettavissa on monia unohtumattomia hetkiä hänen kanssaan;)

      • yksinkertaiSESTIPARAS

        Lässyn lässyn joo....

        Sano sille pojalle, että suutele mua suulle pitkään ja asia on sillä selvä!


      • poitsuneuvoo
        yksinkertaiSESTIPARAS kirjoitti:

        Lässyn lässyn joo....

        Sano sille pojalle, että suutele mua suulle pitkään ja asia on sillä selvä!

        Niin ei ainakaan kannata tehdä.


      • Ggv

        Ota sitä kädestä kiinni, kato sitä silmiin ja sano et sä tykkäät siitä. Sit alkaa tapahtua


    • Anonyymi

      Suoraan vaan työnnät kielen suuhun. Ei se ainakaan pahakseen pistä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe