...kimppaan. Pitkän aikaa houkutellu päästä parin kanssa touhuamaan ensimmäistä kertaa. Heikosti vaan löytää mielenkiintoista seuraa. Olen Seinäjoelta 41v bivers.kaveri jolle käy miten päin vaan ; )
Onko tosiaan näin ettei bi kaverille ole käyttöä kimppahommissa vai etsinkö vääristä paikoista?
Olisipa kiva päästä mukavan parin kanssa....
8
524
Vastaukset
- Siis-väärä-paikka
Vähän sama kuin jos menisit raittiuskasvisruokaravintolaan tilaamaan kunnon pihviä ja ruokajuomaksi olutta.
Onko antaa vinkkiä mistä kannattaisi seuraa hakea? Nettiä on selattu mutta toivottu pari vielä löytymättä vaikka olen jättänyt miestenvälisenkin touhuamisen kriteereistä.
Vanha juttu toi löylykauha. Jotain mukavempaa olis haussa
- Siinä-sulle
No, käytä sitten puupinoa ja halkojen välejä.
Eipä ole vinkkejä seuranhakuun tullut. Mielellään olisi ottanut vastaan
- Et-antanut-osoitetta
Miten olisi tullutkaan. Ilman mitään mahdollisuutta lähettää viestiä.
- Jää-yksikses
Joo, kiitti vaan. Mutta sä mokasit mahikses. Pelleilit meitin kans. Olisit heti antanu osoitteen etä nyt ilku.
- KimppaProjekti
Me ollaan järkätty 2 mun kaveria ja vaimon x:ää naimaan vaimoa kimpassa yleensä 1N 2M kerrallaan.
Viime kesä oli kolmas kun oltiin lomalla 1viikko meidän mökillä kaikki 5 ja pidettiin vaimoa hyvänä.
Naitiin vaimoa yksin ja porukalla koko viikko, iltaisin oltiin sängyssä (patjat lattialla) kaikki 5 ja nukuttiin alasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805