sillä pimeämmällä puolella

M-i-li

Kirjoittelen tälle palstalle syystä, että on vähän enemmän tarinaa.
Olemme avopari 30-34 v. ja ihan heteroita, mieheni kuitenkin möläytti hiljakkoin, että hänen tekisi mieli kerran elämässä imeä miestä, jaha vai silleen- ja pidot vain parani, haluaisi että minä imisin puoleenväliin ja hän loput, niin ei olisi mitään urputtamista..
Pääsimme kuitenkin keskustelun alkuun, ja mitenkä se sitten tapahtuisi muka? No silleen, että mies olisi kiinni sidottuna "jigissä" olisimme kaikki alasti ja minä aloittaisin siitä vaan ja hän katselisi, miehellä tosin pitäisi olla liina silmillä, sopivassa vaiheessa vaihdettaisiin lennossa, (se jigi on takkahuoneessa pystyssä oleva X muotoinen teline, johon "kidutettava" sidotaan kiinni hihnoilla) ja hän tekisi lopun työn.
Ajatuksena tuo oli niin utopista, että alapäässäni alkoi tuntua sellaista jurppimista, mitä nyt äkillisessä kiihotuksessa tapahtuu, keskustelu jatkui asiaan, että enkö minä ole koskaan fantasioinut naisen kanssa sextaamisesta, no olenhan minä, myösin sen, en tosin siten että minulle nainen tekisi jotain, mutta jos nainen olisi sidottuna siinä meidän jigissä, niin voisin kyllä tutustua perusteellisesti toisen naisen anatomiaan ja varmaan kiihottuisin niistä nautinnoista, joita voisin hänelle suoda, tiedä sitten kävisikö puolten vaihtokin.
Asia eteni siihen, että voisihan ajatuksen toteuttaa, mutta miten, ei ainakaan kenenkään tutun kanssa, eikä tutun, tutunkaan kanssa, joten juttu jäi auki siinä mielessä, että taitaa olla vaikeaa löytää sellainen tyyppi, jonka kumpikin hyväksyisi, tai voisihan se parikin olla, mutta aina vaikeammaksi kait menisi, tämä nyt on sellainen epävirallinen tunnustelu vaan.

2

3246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin teininä maalla kesät. Vietin aikaa serkkujen kanssa. Vanhemmat tykkäsi että poika voisi olla peltotöissä kesän. Serkku poika tykkäsi minusta vähän enemmän kuin vähän. Pääsin yökalaan sen ja sen kavereiden kanssa. Pimeässä saunassa kaikki koskettelivat minua. Lopulta sain imeä heitä mennen tullen.

    • kesärenki-v55

      Minullakin on vastaavan laisia kokemuksia nuoruus ajoilta, olin myös kesät serkkujen luona maalla ja siellä sain ensi kokemukset kikkeli ja peppu leikeistä. Nyt vanhempanakin kulli kovettuu noita aikoja muistellessa. (nyky nuorilla ei ehkä ole tänäpäivänä mahdollisuutta kokea vastaavan laista maala vietettävää kesälomaa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe