Haluaisin kovasti potkaista

Potkaisen

Kynttilän jonkun sinne minne aurinko ei paista.

41

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuliruuti

      Mielestäni kynttilän voisi räjäyttää Tykkillä hoikkalan perärööriin. Ladataan isoon mörssäriin kasa kynttilöitä ja kunnon ruutiannos perään. Tykin suu peräukolle ja ruudille tulta munille.

      • homovajakin.unelmat

        Vajakilla on fantasioita


      • Anonyymi
        homovajakin.unelmat kirjoitti:

        Vajakilla on fantasioita

        Mutta silti tosi hyvä idea. Toteuttamiskelpoinen.


      • Anonyymi

        kylähullu mode on sotaisa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylähullu mode on sotaisa

        ja kannattaa aseteollisuutta


    • Majuriroivaine

      Kuulostaa toimivalta tuo tykki. Kysyn huomenna töistä saako meidän isoa 150mm tykkiä lainaan.

      • lapsi.astialla

        Mitähän se hoitotäti mahtaa vastata vajakin pyyntöön?


      • Tykkimiespera

        Onko tykillä jo ammuttu monta laukausta? Onko peräsilmä jo täynnä kynttilää?


    • NoKunEnTiedä

      Tyhmä kysymys, .mutta onko joku muu paikka jonne aurinko ei paista, kuin kuun pimeä puoli? Jos paikalliseen homppeliin vihjaat, sen perse on sen verran avoinna aina, että auringon valo ruskettaa sitä säännöllisesti

      • Väärin!! Kynttilä estää tehokkaasti auringonvalon pääsyn hänen rakkaudenaukkoonsa :D :D


      • täällä_on_mainos-
        Ikaalisten.Oma.Myllis kirjoitti:

        Väärin!! Kynttilä estää tehokkaasti auringonvalon pääsyn hänen rakkaudenaukkoonsa :D :D

        Näkyy osa mainosta blokkereista huolimatta: Valoa, ei väkivaltaa -kampanja kutsuu huomenna kynttilätapahtumaan
        Lue lisää
        RADIOPOOKI


      • Anonyymi
        Ikaalisten.Oma.Myllis kirjoitti:

        Väärin!! Kynttilä estää tehokkaasti auringonvalon pääsyn hänen rakkaudenaukkoonsa :D :D

        mode kertoo puostaan


    • Asettaja

      Kynttilä laitetaan yleensä kärkkäri potkulla takalistoon.

    • prrrjantaaai

      Mul kun riittääs vaa silkka potku. Siis kynttilää. .eiku..

    • Töitäihmisille

      Joko kaikki kynttilät on loppu? Eikö Ikaalisiin pitänyt tulla RalfCandlen kynttilätehdas?

      • Kyntääkö

        Taitaapi seipään tapit olla lyhkäsiä ja ohkasia tähän reikään. Heinäseivästä olen kokeillut mutta tikkusta touhua on.


      • heinäseipääntapit--

        Kyllä heinäseipääntappeja on käytetty menestyksellisesti anustappeina


      • RinneKal
        heinäseipääntapit-- kirjoitti:

        Kyllä heinäseipääntappeja on käytetty menestyksellisesti anustappeina

        Minulla ne ei pysy reiässä. Lörpsähtävät vain pihalle ruskean liejun kanssa. Pitää olla iso tappi isoon reikään.


      • vanhoja.muistelet

        Mikääs työmaa siellä on meneillään ?


      • vanhoja.muistelet kirjoitti:

        Mikääs työmaa siellä on meneillään ?

        Eikös siellä laiteta jotain vanerilevyä kosteusvaurioiden suojaksi.


      • Liimalla

        Kestääkö sikaflexi painetta suolenmutkassa?


      • Jarmon.Vaalisivu
        Liimalla kirjoitti:

        Kestääkö sikaflexi painetta suolenmutkassa?

        Jos sisuskalut ovat mennyttä eli suusta katsottuna maantie vain vilkkuu, painettakaan ei pääse syntymään suolenmutkaan.


      • raaka--
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Jos sisuskalut ovat mennyttä eli suusta katsottuna maantie vain vilkkuu, painettakaan ei pääse syntymään suolenmutkaan.

        Raaka salmiakkikossu kuulemma saattoi tehdä tuollaisen efektin että sisuskalut tuli ulos


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Eikös siellä laiteta jotain vanerilevyä kosteusvaurioiden suojaksi.

        Ai mäntyrinteessäkö?


      • Anonyymi
        RinneKal kirjoitti:

        Minulla ne ei pysy reiässä. Lörpsähtävät vain pihalle ruskean liejun kanssa. Pitää olla iso tappi isoon reikään.

        vajakkilässytystä piisaa modelta


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Jos sisuskalut ovat mennyttä eli suusta katsottuna maantie vain vilkkuu, painettakaan ei pääse syntymään suolenmutkaan.

        mode kertoo itsestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mode kertoo itsestään

        koska hän on niin avoin ja mukava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vajakkilässytystä piisaa modelta

        vaikka oikeasti se on todella fiksua


    • Meennukkuuöitä

      Voisitta lopettaa tällaisen. Kuvittaa lukea näitä. Olisitta rehellisiä ja keskustelisitta naamatusten.

      • Hyvää yötä.


      • menkääs.tienaaamaan
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Käki-Metelän veljesten pitää ilmottautua heti Ilta-Sanomissa
        esiteltyyn seuranhakupalveluun jossa sugar mama järjestelee
        miesseuraa sininimmareilla kirjootteleville veljeksille pientä
        korvausta vastaan.


      • menkääs.tienaaamaan kirjoitti:

        Käki-Metelän veljesten pitää ilmottautua heti Ilta-Sanomissa
        esiteltyyn seuranhakupalveluun jossa sugar mama järjestelee
        miesseuraa sininimmareilla kirjootteleville veljeksille pientä
        korvausta vastaan.

        Kuinka tasokasta seuraa olisi tarjolla?


      • Mamasuggar
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Kuinka tasokasta seuraa olisi tarjolla?

        Taso vaihtelee valtavasti. Paljon on riman alittajia, mutta yksi välttävä on myös joukossa.


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        mode sammuu


      • Anonyymi
        Mamasuggar kirjoitti:

        Taso vaihtelee valtavasti. Paljon on riman alittajia, mutta yksi välttävä on myös joukossa.

        vajakeille piisaa kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mode sammuu

        hän on paras ihminen koko maailmassa


    • Kalttone

      Joko se kynttilä on potkaistu? Jos on niin potkaistiinko sikaflexin kanssa?

      • Kyllä on. Ensin kipakka potku, sitten tiivistys sikaflexillä. Kyllä tekee nannaa.


      • tuutulaulu-
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Kyllä on. Ensin kipakka potku, sitten tiivistys sikaflexillä. Kyllä tekee nannaa.

        Ja eikö ruikku tuu


      • Anonyymi00047
        tuutulaulu- kirjoitti:

        Ja eikö ruikku tuu

        Hoikkalan jampe ei ole laskenut koskaan alleen sierrassa!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe