Tiedättekö, onks Kuopiossa ehkä halpaa, mutta kaunista taloa/rivitaloa, mitä vuokrata? Haluan mennä vaimon kanssa pois Helsingistä, siksi etsin paikkaa Kuopioon.
Haluan muuttaa Kuopioon ensi keväällä (2018)
17
415
Vastaukset
- Että_silleen
Joko taas. Monesko kerta? Onko koira tällä kertaa mukana?
- A.Alg
En tiedä, mistä puhut. Olen tässä sivulla ensimäistä kerta. Tulin Suomeen viime vuonna.
- lakg
"Että_silleen" on Kuopion kylähullu. Kommentit voi jättää omaan arvoonsa.
- Kuopionkermaa
Saarijärveltä voit löytää edullisesti mukavan ja valoisan asunnon. Talot ovat iäkkään puoleisia, mutta asukkaat ovat henkisesti Kuopion kermaa, kuten meidän perhe.
- Kckdjdncjdism
Minä en usko, että oikeasti kukaan kyselee asuntoja täällä. Yksi ainoa henkilö ensin kysyy muka hyviä asuntoja ja sen jälkeen muka on närkästynytntyyliin "joko taas... monesko kerta".
Tiedoksi vaan, ettei ole yhtään huvittavaa. - pimpelibom
Kannattaa ehdottomasti vuokrata sellainen talo jossa on saunassa piano.No melkein kaikissa taloissa on Kuopiossa mutta varmista vielä ennenkuin vuokraat.
- sfgk
Onko alko liuottanut aivosi?
- Piano_saunaan
Ei vaan:
Mistä löytäisi pianon saunaan?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14702492/mista-loytaisi-pianon-saunaan
Kuopion hyvät asuinalueet?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14312582/kuopion-hyvat-asuinalueet
- Julkula_calling
Helsingistä muka Kuopioon ??
Aloituksessa on jotain niin pahasti vialla että on pakko suositella tutustumista Julkulan alueeseen ennenkuin oikeastikin...- Kahdestajätintarjouksen
Julkulan alue ikääntynyt ja suuret remontit odottavat pian. Liian ahdasta ja ei kauniita taloja. Halvalla saa alueelta asuntoja.
- pimpelibom
Mutta onko niiden saunoissa pianot,that is the question?
- tulevaisuudenennustaja
Saaristokaupungista voi kysellä. Tulevaa nuorisojengi-aluetta jossa rokki raikaa ja mopot pärisee ES:voimalla ja ehkä jonkun muunkin.
- ldsjkfgsrjgh
Luulin että saarijärveltä löytyisi hyvä asunto, mutta jatkuva meteli ja vähän väliä poliisit käy tuossa "kääntymässä". Kysyin muilta asukkailta onko normaalia, niin kuulemma ainakin jatkunut jo pari vuotta sillä alueella. Niin se maailma muuttuu.
- Saarijärvinumerouno
Saarijärven alue on tällä hetkellä kuuminta hottia Kuopion asuinalueista. Seksikäs, mysteerinen ja silti toimiva. Edullista, mutta kuitenkin arjen luksusta.
Top top top! - Kukapoistaa
Minulla jäykkä,terävä karva terskavaossa, joka ärsyttää ja raapii nahkan puhki.
Aunuksen seutuvilla pitkä tumma karva pystyssä. - Anonyymi
Sinne Kuopioon muuttaa? Korpimaiden takahikiään?
Ei kuulema edes virus viihdy korven keskellä ja siksi pitää meidänkin perhe sinne muutella.. Voi v.. etten paremmin sano. - Anonyymi
Hei vaan Kuopio!
Olisin muuttamassa työn perässä sinne ja asuntoa nyt kuumeisesti etsin. Vuokra-asuntoa olen nyt katsellut ja Lumolla ainakin näyttää olevan vapaita asuntoja. Yksityiseltä myös asuntoja katsellut, mutta mukanani muuttaa karvakavereita ja kaikkiin ei ole lemmikit sallittuja.
Olen ajatellut muuttaa keskustaan, jossa työt ja palvelut ovat lähellä, mutta toivoisin sieltä löytyvän myös luontoa ja lenkkeilymaastoja. Löytyisikö niitä keskustan läheisyydestä? Myös Puijonlaakso, Neulamäki ja Särkiniemi vaikuttaisi kivalta seudulta. En vaan tiedä ovatko nämä asuinalueena minkälaisia. Onko kenelläkään kokemusta Lumon taloista näillä kyseisillä alueilla?
Mitä asuinaluetta suosittelisit Kuopioon muuttavalle joka haluaa rauhallisen asuinalueen ja hyvät ulkoilu mahdollisuudet luonnossa?
Oma auto tarvittaessa käytettävissä.
Kaikki neuvot ovat tervetulleita. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2524548Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551314
- 931235
- 471085
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083