Suomen_ Sarah_Palin

Masa591

En sano (vaikka haluaisin), että Laura Huhtasaari on hörhö. Hänestä pressa, niin saadaan sota ja kaikki nauravat Suomelle.

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertaaminen Paliniin on ihan hyvä. Kovin tarkasti en ole vaivautunut seuraamaan Huhtasaaren lausuntoja, mutta tietääkseni hän on ainakin esittänyt länsirajan sulkemista pakolaisilta. Tuollainen populismi vetoaa moniin. Ensinnä on kuitenkin huomattava, että tuo on EU-asia eli se ei kuulu presidentille. Esitystä voi verrata Trumpin suunnitelmaan rakentaa muuri Meksikon rajalle. Monet kuvittelevat, että niin estettäisiin maahanmuutto, vaikka tähänkin mennessä 80 prosenttia Yhdysvaltoihin tulleista meksikolaisista on tullut lentäen.

    • Pakolaisten vastaanottamisessa meitä sitovat YK:n pakolaissopimus ja Euroopan ihmisoikeussopimus. Jos ne irtisanotaan, menee paljon muutakin pesuveden mukana.

      Yleensäkin ihmettelen, kun ennen pidettiin hyvänä tapana auttaa hädässä olevia, niin mihin sellainen hieno piirre on nyt yhtäkkiä kadonnut suomalaisista?

      Ruotsissa on vastaanotettu kymmenkertainen määrä pakolaisia ja Ruotsin kansantalous on paljon paremmassa kunnossa kuin Suomen.

    • NestoriWaari

      Kerta kaikkijaan on paikallaan saada selvyys siihen, mitenkä paljon meillä Suomessa on äänestäjiä, jotka katsovat aiheelliseksi antaa tukensa Laura Huhtasaaren edustamalle ideologialle, joka voitaneen tulkita myös Jussi Halla-ahon puheenjohtaman puolueen eli nykyisen Perussuomalaisten ideologiaksi. On mahdollista, että Huhtasaaren keräämä äänimäärä muodostuu suuremmaksi kuin hänen edustamansa ideologian suhteen eri mieltä olevat arvioivat etukäteen. Jos taas presidentin vaalien ensimmäisellä kierroksella Huhtasaaren äänimäärä jää varsin vaatimattomaksi eli muutamaan prosenttiin tai vaikkapa samalle tasolle kuin Paavo Lipposen äänimäärä vajaat kuusi vuotta sitten, niin se vaalitulos puolestaan taitaisi olla pettymys Jussi Halla-ahon johtamalle puolueelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe