Antaa koirien räkyttää

Oikeistodemarin karavaani kulkee!

19

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen.karavaani

      Yksin ratsastaa Oikeistodemari ontuvalla konillaan. Ainoana matkatavaranaan tyhjä pää.

      • Voi.vittu.mikä.mouhero

        Ja vankka usko Usan oikeudenmukaisuuteen ja voimaan. OikeistotSosDem ja Huhtasaari.


      • heheheeee

        Pelkona Putin ja muutama atomipommi.


      • lieksankepuli
        heheheeee kirjoitti:

        Pelkona Putin ja muutama atomipommi.

        enempi mie pelekeen jenkirosvoja
        jotka on muailman väkivalatsempii maita
        helekutin pöhelöt ovat pyssyhesä kanssa joka paikassa


      • Lapsellista
        lieksankepuli kirjoitti:

        enempi mie pelekeen jenkirosvoja
        jotka on muailman väkivalatsempii maita
        helekutin pöhelöt ovat pyssyhesä kanssa joka paikassa

        Opettele edes murre sitten oikeen, jso sitä pitää viljellä ! Kamalaa vääntöä kun "city-vantaalainen" koittaa murretta.


      • AlberdGRBönden
        Lapsellista kirjoitti:

        Opettele edes murre sitten oikeen, jso sitä pitää viljellä ! Kamalaa vääntöä kun "city-vantaalainen" koittaa murretta.

        No mitäpä tietää selvinnäkijä ?
        Mistä tiesit, että kaveri asuu Vantaalla?
        Murteeseen en ota kantaa, en ymmärrä siitä mitään, mutta sen ymmärsin,että kaveri on oikeassa.
        Mutta saanen kysyä sinulta, " rääpäle", että onko sinun tarkoituksesi vittuilla ?
        Se on meinaan taitolaji.


      • Lapsellisempaa
        AlberdGRBönden kirjoitti:

        No mitäpä tietää selvinnäkijä ?
        Mistä tiesit, että kaveri asuu Vantaalla?
        Murteeseen en ota kantaa, en ymmärrä siitä mitään, mutta sen ymmärsin,että kaveri on oikeassa.
        Mutta saanen kysyä sinulta, " rääpäle", että onko sinun tarkoituksesi vittuilla ?
        Se on meinaan taitolaji.

        Pankkomajurilla ottaa koville. Turpiin tulee niin että pälvikalju loistaa.
        Vittuilu on taitolaji, anna siis tosiaankin olla. Teet itsesi naurettavaksi.


      • oletpelle
        Lapsellisempaa kirjoitti:

        Pankkomajurilla ottaa koville. Turpiin tulee niin että pälvikalju loistaa.
        Vittuilu on taitolaji, anna siis tosiaankin olla. Teet itsesi naurettavaksi.

        No olet sinä tavallinen pelle, nimimerkki Lapsellisempaa,
        sotket koko sukusi tähän juttuun ?
        Tunnetko kakki kirjoittajat ?


      • Temostoraali
        oletpelle kirjoitti:

        No olet sinä tavallinen pelle, nimimerkki Lapsellisempaa,
        sotket koko sukusi tähän juttuun ?
        Tunnetko kakki kirjoittajat ?

        "Kakki tutuja" pankkomajurin päästä.


    • mikäsurkimus

      Vajaamilinen Natokiima demu ei tajua tyhmyyttään.

      • Osmiumite7

        Onneksi sinä änkarassa ryssänkiimassa et tajua kuinka sanomattoman tyhmä olet. Teidän, siis kepulaisten ja muiden stalinistien oikean Isänmaa, "Maaliman johtava rauhanvaltio Neuvostoliitto, joka ei ole koskaan hyökännyt minkään muun maan kimppuun.." Venäjä on nyt yhtä imperialistinen kuin kepulaisten rakastama Rauhanvaltio, Neuvostoliitto oli.
        Mites siellä hullujn huoneella tuulee?


      • sääliciaa
        Osmiumite7 kirjoitti:

        Onneksi sinä änkarassa ryssänkiimassa et tajua kuinka sanomattoman tyhmä olet. Teidän, siis kepulaisten ja muiden stalinistien oikean Isänmaa, "Maaliman johtava rauhanvaltio Neuvostoliitto, joka ei ole koskaan hyökännyt minkään muun maan kimppuun.." Venäjä on nyt yhtä imperialistinen kuin kepulaisten rakastama Rauhanvaltio, Neuvostoliitto oli.
        Mites siellä hullujn huoneella tuulee?

        Mistä tollodemu vedit Venäjän tähän?? Pöyriikö aineilla tuhotussa päässäsi muuta, kuin venäjäkammo?


    • paskiasikepulimyös

      Mites siellä hullujen huoneella tuule?
      Mites sinä paskiasikepuli aiot viettää keskustalaisten suurinta juhlaa Uutta s?

    • asiat_kuntoon
    • nauranhihaa

      Säälin Cista! Joutunut palkkanaan tollosen demutollon Natonajomieheksi..

    • näinköonasia

      Oikeistodemari on varsinainen menttaalipöpi, joka olettaa, että hänet ottaa joku tosissaan.
      Ei täysjärkinen ihminen vaivautuisi noin alhaiseen rakkikoiranvirkaan, kuin palstapaskuriksi.
      Urakkapaskuripalkalla näkyy olevan, ei kai se muuten suoltaisi noin paljoa paskaa päivittäin.

    • naurupidentääikää

      hau,hau,hau, ja vow,vow,vow.....buahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • baltiantiltut

      Jos saa vodkapalkkansa määrän mukaan??

    • Onepli

      Tollodemu vetää nyt kaksikäsin kuppia.. Oksennuksen lomassa köhisee:natoon,Natoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe