Piiskausasento

VitsaSoi

Piiskausasento vaatii oman keskustelun tänne.

Ilmoita oletko saamassa vai antamassa piiskaa.
Sukupuoli
Ikä
Sitten lempiasentosi:
–polvien päällä poikittain
–vuoteella mahallaan
–jalkojen välissä kontallaan


Omat tietono:
Olen alle kolmekymppinen mies ja saamassa piiskaa. Vitsaa paljaalle polvien päällä poikittain ja vielä mieheltä.

95

3500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene-sinne

      Kyselyille ja gallupeille on ihan oma fooruminsa.

      • Röh1röö

        Älä nipota, mene itse sinne. Siellä on idiooteista paljon kysymyksiä


      • VarmaanViihtyisit

        Kävin katsomassa sitä sun foorumiasi, kyllä se on tarkoitettu yksin sulle. Mutta mikä on taudinkuvasi nimi?


      • Megamahti
        VarmaanViihtyisit kirjoitti:

        Kävin katsomassa sitä sun foorumiasi, kyllä se on tarkoitettu yksin sulle. Mutta mikä on taudinkuvasi nimi?

        Hienoa. Suorastaan jumalaista. Ylimaallista.

        Suomi24:ssä on siis foorumi, joka on yksin minulle. Siis vain minulle eikä kenellekään muulle kuin yksin minulle.

        Olen tämän foorumiston megamahti!


    • fantasia-mies-

      En ole saanut. Mutta fantasiana olisi saada mieheltä/miehiltä väkisin piiskaus paljaille pakaroille. Riisuttaisiin väkisin porukalla alastomaksi, ja sitten toisten kiinni pitäessä yksi läiskisi pakarat armotta punaisiksi ja kuumiksi. Mahallaan pidettäisiin jossakin kiinni, ja pakarat olisi paljaina ottamaan piiskauksen vastaan. Ajatuskin tuosta, saa seisokin aikaan.

      • Piiskafanaatikko

        Aika monella piiskafetissin omistajalla on käsitys oman fetissin syntymisen syistä. Osaako fantasia-mies- kertoa mistä hänen fetissiinsä on tullut ryhmä miehiä? Itselläni kaikki tapahtuu yhden miehen kanssa, jos toimintaan ottaisi kolmas mies osaa, niin koko asia vesittyisi. Se ei minua juuri haittaisi, jos näkemässä olisi kolmaskin henkilö, kunhan ei ole tuttu.


      • fantasia-mies-
        Piiskafanaatikko kirjoitti:

        Aika monella piiskafetissin omistajalla on käsitys oman fetissin syntymisen syistä. Osaako fantasia-mies- kertoa mistä hänen fetissiinsä on tullut ryhmä miehiä? Itselläni kaikki tapahtuu yhden miehen kanssa, jos toimintaan ottaisi kolmas mies osaa, niin koko asia vesittyisi. Se ei minua juuri haittaisi, jos näkemässä olisi kolmaskin henkilö, kunhan ei ole tuttu.

        En osaa sanoa yhtään mistä fantasiani tuli. Kaipa se tulee tiedostamatta, jota ei itse aina huomaa. Kuitenkin tuo on ollut minussa koko seksuaalisuuteni ajan. Heti nuoresta pitäen olen saanut parhaat ja nopeammat laukeamiset ajatellen miten minulle tehtäisiin tuollalailla.

        Koskaan ei ole edes annettu vitsaa kotona. Itse olen kyllä antanut itselle nuorempana jossakin metsässä vitsaa, ja siinäkin tuli aina kuviteltua kuinka minut yllätettäsiin siellä ja annettaisiin oikeasti porukalla.


    • solmunen

      Saamassa ja antamassa.
      Mies.
      63v.
      Aina sidottuna ja mieluiten sammakkoasentoon mutta muutkin käyvät.
      En pidä piiskasta kummassakaan roolissa.
      Ratsuraippa on hyvä sopivasti käytettynä mutta paras on sileä, teräksinen paistinlasta jolla sopivasti tehoa lisäten pystyy tuottamaan sietämätöntä kipua ilman muuta jälkeä kuin ohimenevä punotus.

      • Tuota paistinlastaa olisi kiinnostava kokeilla. Ankaran kurittajan polvilla poikittain, tiukassa otteessa ja niin pitkään, että itku pääsee. Saapa nähdä onnistuuko?


    • Aih.jo.sattuu

      Aikuisen kokoinen ihminen seisoo, kumartuu ja tukee käsillän polviinsa. Tietysti alaruumis paljaana navan tasalta alaspäin. Hyvänä tehosteena olisi naisten pitkät sukat ja sukkanauhat. Sitten vitsaa pyllylle, tasaisesti ja kiireettömästi, ihoa rikkomatta. Välillä voidaan keskustella käsittelyn kestoajasta. Jos mukana on katselijoita, voidaan myös heidän mielipiteensä kuulla ja huomioida

    • Mitä-teet

      Mitä teet vastauksilla?
      Runkkailetko?

      • Mitä.häh

        Mihin sitä tietoa tarvitset?


      • miksiköhön.vaivauduit
        Mitä.häh kirjoitti:

        Mihin sitä tietoa tarvitset?

        Keskustelupalstalle jos homma toimii noin paremmin
        Mikähän on keskustelupalstan tarkoitus mielestäsi
        tulitko kenties ammentamaan pahaa oloasi, vai sitä ettet itsekään tiedä laivamatkailusta esitettyyn kysymykseen sen hölösen pölöstä


    • Siinä-hyvä-läimiä

      Sidotaan nilkoista ja riiputetaan ja sitten otetaan kädensijallinen leveä lauta mihin porattu reikiä. Sillä paukutetaan pakaroita niin lujaa kuin jaksaa.

    • Silloin.perse.juomuilee

      Puistopenkille polvilleen vatsa vasten selkänojaa ja kädet selkänojan alta polvitaipeiden taakse sidottuina, perse paljaana ja sitten haetaan kimppu sormen paksuisia metrin mittaisia pajuja ja niillä isketään niin kovaa kuin voimat riittävät niin kauan, kun piiskattava ääntelee.

      • Makea.vitsa

        Kevyt vitsan käyttö päivittäin, joskus useamminkin on parempi. Tietysti paljaalle pyllylle paikasta riippumatta


      • erfgbhji
        Makea.vitsa kirjoitti:

        Kevyt vitsan käyttö päivittäin, joskus useamminkin on parempi. Tietysti paljaalle pyllylle paikasta riippumatta

        Vitsaa illoin aamuin pitää virkeänä.


      • erfgbhji kirjoitti:

        Vitsaa illoin aamuin pitää virkeänä.

        Mielellään minä haluaisin saada se!


    • nainen70v

      70v.
      Nainen
      Lempiasento on sängyllä mahallaan
      Vaikka joka päivä
      Pitää tuntua

      • Mistä sinä olet? Nainen 70v?Oletko vapaa nainen?Haluatko annaa minulle sama käsittely?Minä voin antaa sinulle piiskaa vaikka itse olen masokisti!


      • Selvää.asiaa
        strykpojke kirjoitti:

        Mistä sinä olet? Nainen 70v?Oletko vapaa nainen?Haluatko annaa minulle sama käsittely?Minä voin antaa sinulle piiskaa vaikka itse olen masokisti!

        Kynnyskysymys: Haetko itse vitsan pihalta ilman housuja? Matkaa koivutaimikkoon on n. 200m. Näkijöitä on.


      • Jos minä piilotan auton numeropellit ja ei kukaan siellä tunnet minua minä kävelen ilman housuja mutta jos kukaan kertovat että hän on kävellut ilman housuja täällä hakemaan vitsa omalle takamuksen,en osa nimi suomessa silloin minä huukkuun maan alle!


      • Sääli ettei kaltaiseesi kypsään kurinpitotaitoiseen naiseen ikinä törmää.


      • Kas.silloin
        tuhma-poju kirjoitti:

        Sääli ettei kaltaiseesi kypsään kurinpitotaitoiseen naiseen ikinä törmää.

        Vielä viisikymmentä vuotta sitten melkein jokainen äiti antoi ahkerasti vitsaa lapsilleen ja usein tämän kavereillekin. Vaikka ksverin kotona sai usein ja helposti vitsaa, ei se vähentänyt kaverin suosiota


      • Kas.silloin kirjoitti:

        Vielä viisikymmentä vuotta sitten melkein jokainen äiti antoi ahkerasti vitsaa lapsilleen ja usein tämän kavereillekin. Vaikka ksverin kotona sai usein ja helposti vitsaa, ei se vähentänyt kaverin suosiota

        Se oli silloin mutta miten on nyt. Eipä sellaiseen naiseen törmää sattumalta, eikä haunkaan kautta. Tietysti ankara isähahmokin olisi paikallaan.


      • Minäkin olen 70 v ja voin anna sinulle piiskaa jos haluat saada mutta mielummin minä haluan saada piiskaa!Joka päivä!


    • Miten.olis

      Miten olisi selällään maaten, jalat koukussa, polvet lähellä rintaa. Voi ripsaista vähän mulkkuakin

      • Mitä ripsaista on?Rispata eli?


      • Miten.olis
        strykpojke kirjoitti:

        Mitä ripsaista on?Rispata eli?

        Vitsalla ripsaistaan tai rapsaistaan. Tarkoittaa lyödään melko varovaisesti, ei kovaa


      • näin on,ei kovaa!Se on sataa kertaa herkämpi siellä!Se mitä ainoastaan kirvele pakaroissa ja reidelle otta niin kipeä siellä kuin lyösi vasaralla!Olen kokeiollut joskus!


    • KylläOnnistuuTaas

      Asento ei ole niin tärkeä, kunhan homma hoidetaan väkisin yhden miehen toimesta eikä sidota. Tyyli voi olla sitten mikä hyvänsä: polvien päällä tai piiskattavan pää pihdissä reisien välissä, kenties kontallaan jalkojen välissä, taikka mahallaan lattialla piiskaajan alla jne. Kurittaja päättää mitä tekniikkaa hän käyttä. Tärkeää on, että "poika" pysyy aloillaan ja piiska laulaa paljaalla.

      • Sillai-sopivasti

        Väkisin pitelemisestä syntyy helposti vammoja. Silloin piiskattava ei myöskään alistu. Sidotuksi tuleminen on melkoista alistamista. Väkisin piiskaamalla menee homma helposti yli.


      • rfgbhnmujk
        Sillai-sopivasti kirjoitti:

        Väkisin pitelemisestä syntyy helposti vammoja. Silloin piiskattava ei myöskään alistu. Sidotuksi tuleminen on melkoista alistamista. Väkisin piiskaamalla menee homma helposti yli.

        Itselleni ei ole väkisin piiskaamisesta syntynyt muita vammoja kuin piiskan aiheuttamia.Itse kunnioitan voimaa siten, että rimpuilu loppuu luonnostaan siinä vaiheessa, kun piiskaus alkaa. Piiskan edes alistuu kyllä kovakin kaveri ja on nöyrää poikaa taas pitkän aikaa.


      • Nöyrästi-oltava

        Pulikointia ei sallita. Jos joku haluaa pullikoida, saa mennä muualle. Minä haluan keskittyä piiskaamiseen enkä toisen pitelemiseen. Jos ei muuten, niin sitten sidotaan.


      • Nöyrästi-oltava kirjoitti:

        Pulikointia ei sallita. Jos joku haluaa pullikoida, saa mennä muualle. Minä haluan keskittyä piiskaamiseen enkä toisen pitelemiseen. Jos ei muuten, niin sitten sidotaan.

        Oletko mies eli nainen ja missä Suomessa asut?


      • Anonyymi
        rfgbhnmujk kirjoitti:

        Itselleni ei ole väkisin piiskaamisesta syntynyt muita vammoja kuin piiskan aiheuttamia.Itse kunnioitan voimaa siten, että rimpuilu loppuu luonnostaan siinä vaiheessa, kun piiskaus alkaa. Piiskan edes alistuu kyllä kovakin kaveri ja on nöyrää poikaa taas pitkän aikaa.

        Rehellisesti myönnän, että fyysisti olen melko heikko mies , jonka vähän riskimpi mies kyllä itsekseen saisi piiskattua. Samalla minä saisin merkin, että piiskaa tulee jatkossakin jollen tottele. En tiedä mitään mikä kiihottaisi minua yhtä paljon kuin joutua nalkkiin kainaloon, jossa pullistelee muhkea hauis.

        Veljet opettivat minut kunnioittamaan ja ihailemaan voimaa. He olivat muutaman vuoden vanhempia ja jos minä töpeksin, niin jouduin veljen syliin pylly paljaana saamaan piiskaa.
        Sain minä piiskaa, vaikka en aina ollut eds töpeksinyt.


      • Anonyymi
        Nöyrästi-oltava kirjoitti:

        Pulikointia ei sallita. Jos joku haluaa pullikoida, saa mennä muualle. Minä haluan keskittyä piiskaamiseen enkä toisen pitelemiseen. Jos ei muuten, niin sitten sidotaan.

        Jos sinä itseksesi sidot piiskattavan henkilön, niin se on vaikutuksetaan samaa luokkaa kuin väkisin piiskaaminen. Häpeä on kummassakin tapauksessa se ratkaiseva asia. Hirveästi nolottaa, että joku on itsekseen piiskaa antanut. Siinä vaiheessa kun vitsa ryhtyy töihin, niin minä otan kurituksen kiltisti vastaan. Puhumalla ja marisemalla voi yrittää vapautua, mutta fyysiseen vastarintaan en tohdi tuossa vaiheessa enää ryhtyä.


      • Anonyymi
        Sillai-sopivasti kirjoitti:

        Väkisin pitelemisestä syntyy helposti vammoja. Silloin piiskattava ei myöskään alistu. Sidotuksi tuleminen on melkoista alistamista. Väkisin piiskaamalla menee homma helposti yli.

        Olen pannut merkille, jos piiskaaja saa piiskattavan poikittain povileen, niin siitä ei enää hevin karata. Kurittaja istuu niin lähellä seinää, että jos piiskattava ponkii jaloiaan, niin hänen päänsä törmää seinän.

        Kun piiska ensimmäisen kerran räpsähtää pakaroille niin peli on pelattu, ainakin minä alistun ja lopetan rimpuilun. Pari vuotta vanhempi veli piiskasi minut leikkimielellä tai riitelyn yhteydessä ja onnistui siinä aina, vaikka ei paljoa minua isompi olutkaan. Lopun arvaattekin, miksi piiskaus kinnostaa.


    • Makea.vitsa

      Makeaa on, jos nainen jollakin tiedolla kiristämällä saa täyden vallan ja hänen määräyksiään on viisasta totella. Alapään paljastaminen on oleellista, samoin, että takamuksen lihakset ovat kiristyneinä, "pyllistys". Jos naisella on selkään antamis fetismi ja sadismia, syntyy nautinnollinen sessio.

    • lars525

      Vaimoni piiskaa minut sängyllä niin että olen sidottuna käsistä ja jaloista kahleilla sängyn jalkoihin.
      Perse kohotetaan ylös laittamalla isoja tyynyjä lantion alle.
      Sain tänään oikein kunnon ruoskinnan paju- ja pihlajaraipoilla. Vieläpä kahteen kertaan.
      Aikaisemmin olen saanut piiskaa esim kattokoukusta roikkuen tai sohvan selkämykseen sidottuna jalat harallaan pallit esillä. Joskus harvoin metsässä puuhun sidottuna. kädet puun ympäri.

      • Tuo kuullostaa hyvin minun mielestäni!Lars kuullostaa ruotsiksi!


      • Tuo kattokousta roikkuen kuullostaa ihanaalta olla alasti ja paljastaa koko vartalo saada piiskaa vähän joka paikka!


    • aamuhetkonen

      Paitsi piiskausasento, myös piiskausajankohta on mielenkiintoinen aihe. Olemme "löytäneet" erinomaisen ajan, eli aamulla heti herättyä. Ensimäiseksi, ennen mitään muita aamutoimia, kunnolla piiskaa takapuolelle. Kivaa, kun on kauhea kiire vessaan, mutta tuleekin raippoja. Monet lakanat kastuneet leikin seurauksena. Suosittelen!

    • Pinteessä-ollut

      Jos piiskaaja pystyy aikuisen miehen kellistämään polviensa päälle, niin kyllä siinä piiskattavan vastarinta murtuu ja häviönsä tunnustaa. Jos on tuollaisen miehen polville joutunut, niin ei siitä poiskaan halua. Jos piiskaaja vetää vastapuolen oikean käden oman reitensä ali tarttuu vasemmalla kouralla kaverin ranteesta, niin ei polvelta mitenkään pois pääse, koska rannettaan ei hevillä vapaaksi saa. Sellaisessa otteessa voi piiskata vaikka puoli tuntia. Mitä siitä seuraa: "poika" saa kunnolla piiskaa ja kurittaja saa ihailua ja vahvan miehen maineen. Seuraavalla kerralla homma onnistuu paljon vähemmin ponnisteluin.

    • Kyllä nainen olis vaikea pidä minua polvenpäällä kun minä olen 180 cm pitkä ja 80 kg paras olis pari kolme tyynyä keskellä sängyllä ja minä mahallan sen päällä!

    • Kun-ei-kokenut

      Mentalisti hekumoi asennoilla ja muulla epäolennaisella

      • Anonyymi

        Että lopussa kiitos seisoisi täytyy kaiken edetä kuin oikeassa piiskaamisessa. Jos summassa mätkitään, niin se on minusta pahoinpitelyä.


    • Nakupoika

      Mies komentaa POIKA HETI TÄNNE. Ja minä menen muna kovana kun tiedän mitä on mulle tulossa nyt. Se riisuu mut alaste ja kourii minun muniani. Paikalla helvetin poika kun minä kiemurtelen sen käsissä. Me menemme pihalle vitsan hakuun ja mies pissattaa alastoman pojan samalla. Jos ei tule kusta se runkkaa mut kun porukka katselee meitä. Sitten se menee johonkin mihin se laittaa mut korokkeen päälle ja rupee poikaa tanssittamaan. Kun olen parkunut sille riittävästi tulee se kohta mikä on hänelle tärkeä tässä meidän jutussamme. Eli poika nelin kontin ja se runkkaa poikaa sekä samalla piiskaa sen takapuolta, Kun poika lähestyy maalia sitä piiskataan lujempaa. Ja kun poika laukeaa se saa todella lujaa vitsaa sen peräpäähän. Sitten pojalle pieni tauko ja uusinta sille.

    • Ei-aina-voita

      Pojan pää otetaan tiukasti kainaloon ja sitten kuljetetaan piiskauspaikalle. Silloin saa kuvan piiskaajan voimista. Kyllä piiskan saannissa on olennaista, että siinä kohtaa vahvempansa. En aivan hirveästä kivusta pidä, mutta jälkeenpäin on mukava muistella mitä tapahtui ja miltä tuntui. Varsinkin, jos piiskaaja pystyy puheilla ja teoilla nujertamaan täysin. Oikeus melkoiseen vitsankäyttöön on olemassa, jos siihen pystyy ilman sitomisia, minusta se on reilu reilu matsi, jos häviän niin saan selkääni.

    • piiskaaruoskaa

      voimakkaan kundin polvilla poikittain
      ratsupiiska tai sitten vyö
      paistinlasta ei oo eroottinen laite
      välillä dildoa

      sitten törkeet halventamiset
      dildo bebasta suuhun
      koiranremmissä taluutaminen

      sessio alkaa about 20
      vaimo pääsee töistä 22
      malttaako Masa lähteä vai jäädäänkö kiinni

      vaimoa hiukan ihmetyttää kun sen broidi käy meillä niin usein

    • Ei-rantarosvo

      Olin jotain 15 v, kun hölmöilin ja jouduin tuntemattoman miehen piiskattavaksi. Sillä miehellä oli tyyliä ja sitä olen myöhemmin monesti miettinyt kuinka se oikein meni.

      Se mies oli jotakin 40-50 ikäinen, n.180 pitkä ja painoi varmaan yli sata kiloa. Se oli pulska mies, mutta ei mahakas, käsivarsikin oli yhtä paksu kuin minun reiteni. Minä olin sen kesämökillä kurkistelemassa, en missään tapauksessa aikonut varastaa. Ukko tuli pihaan. En tiedä, kauanko se oli minua tarkkaillut, mutta minä pompposin kirjaimellisesti ilmaan, kun huomasin hänet. Tajusin silloin, että olin tekemässä jotakin luvatonta.

      Mies tervehti minua kuin vanhaa tuttua ja käveli kohti. Vierelle päästyään se tarrasi minua käsivarresta kiinni ja puristi niin, että vedet kihosi silmiini. Seuraavana sain kuulla, että olin varkaissa ja paikkoja sotkemassa. Siinä ei selittelyt auttaneet, hän talutti minut liiterin nurkalle ja taittoi sieltä sopivan vitsan nuoresta koivusta. Seuraavana mentiin mökiin sisälle ja ukko selitti matkalla rauhalliseen tahtiin, kuinka hän kaivaa minusta totuuden ulos.

      En voinut oikein rimpuilla enkä jarrutella, sillä ote käsivarressa tiukkeni heti ja kipu sen mukana. Ajattelin, että karkaan heti kun hän irrottaa otteensa. Hän käski minua laskemaan housuni. Olin kuitenkin niin miestä, että sellaiseen en suostunut. Ei siinä kauaa mennyt kun hän silpaisi pöksyni nilkkoihin. Minulle alkoi olla selvää, että minun käy tässä huonosti. En keksinyt enää muuta konstia kuin ruveta itkemään, no sellaiseen en kuitenkaan kehdannut ruveta, vaikka pala olikin jo kurkussa.

      Hän jäsähti jakkaralle istumaan kokko massansa voimalla ja nykäisi minut mahalleen syliinsä. Kurkistelin hänen vasemmasta kainalostaan kuin pöllön poika pesästään. Niin minä ainakin olen kuvitellut jälkeenpäin. Oikean jalkansa hän nosti minu koipieni päälle niin, että pakarani tulivat hyvin esille. Minulla ei ollut pienintäkään mahdollisuutta karata siitä ja soitto alkoi. Muutaman iskun jälkeen hän kysyi kuka minä olen. Sillä tavalla se jatkui soittelu ja kuulustelu. Kaikkea mitä minä sanoin, en kehtaa edes kertoa, eikä minun sanomisistani ollut mitään apua. Itkien minä lopulta kaiken tunnustin paitsi en varkautta, enkä särkemisiäni. Mies uskoi minua ja laski minut vapaaksi todeten:
      – Sinä et ollut varkaissa, enkä minä ole varasta piiskannut. On viisainta, ettet kerro tästä kenellekään!
      Se sopi minulle oikein hyvin.
      Törmäsin siihen mieheen pari kertaa myöhemmin kyläkaupalla ja se hymyili minulle, muttei sanonut mitään.

      Tästä tapauksesta minä olen sen asennon laatinut:

      Piiskaajana oikea junttura mies, jonka hauis on vähintään 40 cm, paljaat käsivarret ja asiallinen koivupiiska. Poika makaa hänen sylissään ja kurkistelee vasemmasta kainalosta. Mukavasti miehen lihakset pullistelevat ja värähtelevät, kun hän käyttää piiskaa.

    • VälineetOnHki

      Kyllähän jos piiskattava halustaan kertoisi, voisimme sopia,koska saavun kylään,tarjoaisi kahvit,ja niiden jälkeen,halustansa riippuen joko vaatteet päällä tai riisuen komentaisin sohvalla istuen eteeni,ja kiinnittäisin ensin rannekahleet,sitten nilkkakahleet,ja komento makkarin suuntaan... sängylle ensin selälleen,kiinnittäisin ranteet nilkkoihin,sitten komento kääntyä siitä kontilleen,ja perse jää hyvin pystyyn... repusta remmi,ja sillä sitten paksroille etukäteistoiveiden mukaisesti...
      Jos nakuna,ja sovittu,voisin vielä surittaa lypsyn jalkovälistä ; )

      • Anonyymi

        Eli vaan haaveilijoita täällä,kun ei tähänkään yhtään kommenttia...

        -Runkkarit!


    • Vastaus vitsa soi!Pääasia olis löytä joku joka halua anna minulle piiskaa!

    • Anonyymi

      Sängyssä mahallaan kasa tyynyjä takapuolen kohdalla. Ja sitten etukäteen on päätettävä montako piiskaniskua annetaan ja sitten ne annetaan välittämättä piiskattavan valituksesta. Valitusta alkaa kuulua jo heti ensimmäisestä eli sessio loppuisi jo ennen kuin se edes kunnolla alkaa, jos ulinan antaisi vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Kun hentomielinen piiskaaja lopettaa silloin kun pitää vielä jatkaa, on parasta sitoa piiskattava, ettei "pääse karkuun". Tiedän omasta kokemuksesta, että kun tarpeeksi valitan, piiskaaja lopettaa. MUTTA kun etukäteen päätetään esimerkiksi 80 piiskaniskusta ja piiskattava on kiinni, ne piiskaniskut toteutuu. Muuten ne saattaisivat jäädä jonnekin 40 -50 tienoille. Ne viimeiset kymmenen ovat ne kaikkein parhaat.
        muuten olen sitä mieltä, että sm-asiat ei välttämättä ole oikeassa paikassa seksisivuilla


    • Anonyymi

      Jos oikeasti saa piiskaa, niin siinähän käy niin, että koko keho jäykistyy kivusta, eikä sanottavaa vastarintaa enää synny. Sitä jää piiskaajan armoille ja piiskaaja käyttää haluamaansa menetelmää.

      Omasta nuoruudestani muistan, että piiskaaja oli aina pirun riski, jos se sai kiinni niin sai olla varma, että peli oli menetetty.

      Olen saanut leikkimielisesti piiskaa myös parilta kaverilta, niissä väännettiin kyllä tosissaa ja kummankin matsin täpärästi hävisin. Tiesin kyllä ennakolta, että kumpikin oli jonkin verran minua voimakkaampia vaikka oltiin saman ikäisiä.

    • Anonyymi

      Meillä minä olen meillä piiskattava osapuoli ja asentona kontallaan. Meillä on doggy style teline jossa kiinnitetään kädet ja jalat sekä kaulasta kaulapannalla. Siitä on mahdotonta päästä irti omin voimin, sillä minut on monesti jätetty siihen miettimään jos en ole ollut tarpeeksi tottelevainen ja silloin olen tosissani yrittänyt irroittautua / karata telineestä.

      On kyllä kiihottavaa kun pakotetaan pukeutumaan lateksiin tai catsuiteen ja kiinnitetään telineeseen suupallo suussa odottamaan rangaistuksen täytäntöönpanoa. Ekat sivallukset saavat minut kostumaan mutta jos "tuomio" on esim. viisi kertaa 10 iskua viiden minuutin erä tauoilla niin kyllä kolmannen setin kohdalla alkaa jo itkettämään. Loppuhuipennuksena on kyllä sitten vibraus ja takaapäin pano tai pakkosuihinotto.

      • Anonyymi

        Olet onnenpoika. Haluaisin, etta lihava mies pyytaa minua riisuutumaan ja otaa ratsupiiskan kateen ja ottaa syliin polvien paalle ja anttaa paukkua niin etta varmasti tuntuuu ja yli. Sitten nyyhkyttaessa han pyytaisi menemaan etteensa plvilleen ja avaamaan vet ketjun ja ottamaan suihin kunnes koko malli on tullut suuhuni ja nielen sen. Varmuuden vuoksi han kaataa suuhini viela vissypullon, etta kaikki on nielty.


    • Anonyymi

      Jos on käytössä pidempi piiska, polvelta ei rangaistuksen antaminen onnistu, vaan joutuu olemaan melkein piiskan päässä rangaistavasta. Yksi toimiva tapa on laittaa piiskattava vatsalleen sängylle tai matolle, kädet selän taakse käsiraudoilla ja jalkoihin levitystanko. Tangon takia piiskattava ei pääse kääntymään vaan pysyy vatsallaan, vaikka iskun jälkeen vääntelehtiikin kivusta. Jos on vaara, että naapurit kuulevat, suupallo on on myös tarpeen.

      • Anonyymi

        Jos käyttää ruoskaa, on oltava tilaa ja ruoskittavan on pidettävä kädet pois tieltä eikä saa josta pakoon. TS. kädet sidottava ranteista ja laitettava johonkin kiinni. Makuuhuoneen seinässä on tukeva koukku sitä varten. Jotkut on kyselleet siitä ja on sanottu, että kuntoiluvälineitä varten.


      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta jos haluaa piiskata selänkin kädet eivät voi olla selän takana käsiraudoissa. Yksi mitä mietin on laittaa piiskattava katosta roikkumaan niin että varpaat koskettavat lattiaa. Nilkat sidotaan vielä yhteen niin siinä loppujen lopuksi paha rimpuilla hirveästi kun voimat menevät varpailla seisomiseen. Sitten antaa vain ruoskan laulaa ja paras olisi tietysti että piiskattava saisi huutaa aivan vapaasti.


    • Anonyymi

      Laitoin tänne linkin pätkään, missä dominattaret pistivät miehen kuriin.

      Tietenkin sensuroitu.

    • Anonyymi

      Tuossa aiemmassa kommentissa mainittiin huutaminen. Muistan, kun pahankurisena pojankoltiaisena joutui joskus piiskattavaksi, niin kunnia-asia oli, että ääntäkään ei päästetty. Siinä sai äitimuori vispata ranteensa helläksi eikä sittenkään ääntä tullut. Ja piiskauksen jälkeen paras konsti oli, että ei välittänyt koko asiasta yhtään mitään. Kipu kesti hetken vain ja se siitä. Nyt aikuisena olen huomannut, että kun piiskattava kiljuu niin kovaa kuin haluaa ja vähän liiottelee, on vaikutus huomattavasti tehokkaampi. Siis silloin, kun piiskattava on vapaaehtoisesti ja omasta halustaan piiskattavana nauttiakseen siitä.

      • Anonyymi

        Joissakin videoissa on sellaisia henkilöitä, jotka eivät juuri reakoi mitenkään piiskaukseen. Jotenkin sen teho laskee, kun ei edes yritä kiemurrella tai pistää kättä esteeksi. Toiset taas tuntuu kiljuvan kuin viimeistäpäivää, vaikka on vain vähän hipaistu.

        En sitten tiedä kumpi tapaus on aidompi, vai onko ne molemmat, henkilöstä riippuen.

        Oikeasti jos annettaisiin mitään kyselemättä väkisin/pakolla piiskaajan mieltymysten mukaan, niin kai siinä aitouskin tulisi esiin. Mutta sellaisihan ei saa kai kuvata, ja näyttää netissä. Pitää kai olla suostumus nähtävissä, niin on laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin videoissa on sellaisia henkilöitä, jotka eivät juuri reakoi mitenkään piiskaukseen. Jotenkin sen teho laskee, kun ei edes yritä kiemurrella tai pistää kättä esteeksi. Toiset taas tuntuu kiljuvan kuin viimeistäpäivää, vaikka on vain vähän hipaistu.

        En sitten tiedä kumpi tapaus on aidompi, vai onko ne molemmat, henkilöstä riippuen.

        Oikeasti jos annettaisiin mitään kyselemättä väkisin/pakolla piiskaajan mieltymysten mukaan, niin kai siinä aitouskin tulisi esiin. Mutta sellaisihan ei saa kai kuvata, ja näyttää netissä. Pitää kai olla suostumus nähtävissä, niin on laillista.

        Jos puhutaan aidosta piiskaamisesta, jota tapahtui ennen vanhaan, niin muistan vain yhden kerran, jolloin piiskattava sidottiin kiinni. En tiedä oliko se edes totta, mutta sellaista puhuttiin. Minusta aidossa piiskauksessa ei sidota kiinni. Vanhan kaavan mukaan moni pisti tosissaan vastaan, mutta selkäsaunan sai kuitenkin. Tuntuu aika erikoiselta, että jopa 16-vuotiaat pojat saattoivat saada piiskaa, johtuiko tuo siitä, että tilanteen jännittävyys söi heiltä voimat, tai syyllisyys nakersi ne. Salaisuus saattoi myös piillä piiskaajassa, hän oli hyvissä voimissa tai tiesi tarkkaan millä tekniikalla homma onnistuu. Omasta kokemuksesta tiedän, että ensin vähän aikaa tuntui, että eihän tässä kuinkaan käy, mutta huonostihan siinä lopulta kävi. Ihan kuin huoltaja ei olisi edes huomannut, että minä yritin jonkinlaista vastarintaa.

        Sitten piiskaleikeistä. Olisi kiva, jos ne olisi melkoisen aidon tuntuisia eli väkisin ilman sitomista. Tuskin kestäisin katsoa surkeasti parkuvaa henkilöä ja sitominen häiritsee intiimiä tunnelmaa. Piiskaajan karisma syö piiskattavan voimat, ja vakuuttavat puheet pistaa pojan polvet setsuuriksi.

        Piiskafilmejä katsellessa löytyy tehokkaita tarinoita, joista voi oppia hallitsemaan vähän isompaakin kaveria. Jotkut piiskaajat ovat sitä mieltä, että he eivät rupea harteitaan halkaisemaan sen takia, että joku ei ole vapaaehtoinen. Jotenkin sitä kuvittelee, että olisi nautinto piiskaajalle, kun pystyy hallitsemaan sekä ruumiin että psyyken voimin. Koko näytelmän kohokohta on kuitenkin se, kun piiskattava on alisteettuna pylly paljaana ja alkaa piiskaus, josta oli kyllä varoitettu...

        Kunnon piiskaaja tietää missä kulkee kurituksen raja ja saamapuoli ymmärtää miten pitkälle vastarinta voi mennä. Päämäärä heillä kummallakin on kuitenkin sama.


    • Olen kokenut piiskaaja. Eri asentoja on paljon.
      Jollei sidota, niin nostan naisen jalat kainalooni, kun hän on selällään sängyn tai sohvan päällä. Siinä on koko peppu ja takareidet paljaana ja pimpsakin vilkkuu reisien välissä. Tämä asento käy hyvin,kun käytössä on lyhyehkö melko jäykkä väline , esim. ratsupiiska.
      Toinen vaihtoehto on pyllistys "doggystyle" . Siinä piiskattava usein kiemurtelee karkuun ellei sidota kiinni. Eli sidontaa tarvitaan joko tuolia tai sohvaa (puistonpenkkikin käy) apuna käyttäen.
      Hyvä tapa sitoa on myös kiinnittää kädet rannelenkeillä piiskattavan omien jalkojen taakse.
      Myös pylvässängyn neljään pylvääseen voi sitoa jokaisesta raajasta kiinni. Etuna on täysi avoimuus - eli täydellinen suojattomuus kunhan alapää on kokonaan paljaana ja tietenkin posliiniksi ajeltuna.

    • Anonyymi

      Juuri olin jakkaralla perse pystyssä, pää ja jalat roikkumassa niin, etti voinut tehdä mitään vastarintaa. Rottinkia tuli ja voimallisesti, perse sinipunavalkoisia juomuja täynnä. Huusin ja valitin. En muuten, mutta sattui niin s...sti

    • Olen yrittänyt unohda minun piiskausintressejä mutta en jaksa enää vastustaa minun kaipu saada piiskaa,siis oletko joku uusi nainen tullut tänne joka halua piiskata 60 v mies ja asua minun kansani?

    • Anonyymi

      Sukupuoli: nainen
      Ikä: 25
      Sitten lempiasentosi:
      –polvien päällä poikittain
      –vuoteella mahallaan
      –jalkojen välissä kontallaan

      Näistä valitsisin mieluusti vuoteella mahallaan. Toki tuo kontallaankin käy.Kaikista mieluisin kuitenkin on nelinkontin sängyllä. Ottavana osapuolena.

      • Minä toivoisin että olisi ollut 25 v lisää!


    • Vuoeteella mahallaan!

      • Anonyymi

        Asennot ja otteet sellaisia, että piiskattava saa tuntea piiskaajan voiman. Eli kuritettavan pää tiukasti kurittajan kainaloon ja kuljetus piiskauspaikalle alkaa. Vintiön pään voi ottaa myös piiskaajan reisien väliin, siitä ei karkuun lähdetä.

        Kurituksen tarkoitus on tuottaa häpeää ia piiskan saaminen toiselta mieheltä on maksimi tehokasta. Itse nautin ruuresti, kun vahvempi kurittaa minua vitsalla.


    • Kyllä se on mukava seisoa ison peilin edessä,silloin näe hän joka piiskaa minua kuinka kyrpäni heiluu piiskaan tahdissa!

    • Anonyymi

      Mies (poika) 36 v
      Saamapuolella

      Kämmentä tai hiusharjaa polvien päällä maaten
      Vitsaa, rottinkia, remmiä tai hapsupiiskaa sängyllä maaten, 4-5;tyynyä lantion alla, niin että peppu on kunnolla koholla.
      Ja yksi tyyny kasvojen alla "itkutyynynä" varmuuden vuoksi. Saan piiskaa paljaalle pyllylle tosi kovaa ja paljon. Armoa ei tule.

      Piiskauksen jälkeen nurkkaan häpeämään pylly paljaana tai keskelle huonetta tuolille seisomaan häpeäasuun, mustaan pitsibodyyn pukeutuneena. Siinä ollaan 1-2 tuntia

      Häpeämisen jälkeen pitää polvistua kurittajan eteen ja kiittää rangaistuksista.

      • Anonyymi

        Vaimo löysi täältä aiemmin tuon piikkimatolla päällystetyn jakkaran, sitä on nyt kokeiltu ja todettu jopa liiankin tehokkaaksi. Nyt hän innostui tuohon tuolilla seisottamiseen. Sitä kuulemma kokeillaan kun hän vain ensin keksii minulle mahdollisimman nöyryyttävän häpeäasun. Veikkaan että hän päätyy laittamaan minulle pitkän muovisen esiliinan, sukkahousut ja kumisaappaat. Sitten tuolille seisomaan, kädet kiinni selän taakse ja nilkat sidotaan myös yhteen etten pääse astumaan tuolilta alas. Kaksi tuntia on kuulemma minimi, voi olla että tarvitaan muitakin varusteita jos vaikka pissahätä yllättää.


      • Anonyymi

        Kirvelevä pylly, sekä nöyryytys ja häpeän tunne tekee hyvää tuhmille "pojille" ja auttaa ja muistuttaa käyttäytymään paremmin.
        Meillä asiaan kuuluu myös rangaistuksen pyytäminen.
        Tuhma poika polvistuu eteeni, ojentaa välineen jonka on itse hakenut ja sanoo: " olen ollut tuhma, antaisiko arvon rouva minulle piiskaa paljaalle pyllylle."
        Ja sitten koltiainen asettuu määräämäni asentoon.
        Polvien päällä poikittain on suosikkini. Tiedän, että siinä piiskattava tuntee itsensä todella pikkukakaraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirvelevä pylly, sekä nöyryytys ja häpeän tunne tekee hyvää tuhmille "pojille" ja auttaa ja muistuttaa käyttäytymään paremmin.
        Meillä asiaan kuuluu myös rangaistuksen pyytäminen.
        Tuhma poika polvistuu eteeni, ojentaa välineen jonka on itse hakenut ja sanoo: " olen ollut tuhma, antaisiko arvon rouva minulle piiskaa paljaalle pyllylle."
        Ja sitten koltiainen asettuu määräämäni asentoon.
        Polvien päällä poikittain on suosikkini. Tiedän, että siinä piiskattava tuntee itsensä todella pikkukakaraksi.

        Takapuolen kirvelyä voi lisätä suihkepullolla jossa on suolavettä, toimii taatusti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirvelevä pylly, sekä nöyryytys ja häpeän tunne tekee hyvää tuhmille "pojille" ja auttaa ja muistuttaa käyttäytymään paremmin.
        Meillä asiaan kuuluu myös rangaistuksen pyytäminen.
        Tuhma poika polvistuu eteeni, ojentaa välineen jonka on itse hakenut ja sanoo: " olen ollut tuhma, antaisiko arvon rouva minulle piiskaa paljaalle pyllylle."
        Ja sitten koltiainen asettuu määräämäni asentoon.
        Polvien päällä poikittain on suosikkini. Tiedän, että siinä piiskattava tuntee itsensä todella pikkukakaraksi.

        Tuo poika minä haluan olla ja piiskaan jälkeen pitä seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistusta ja lupaa olla tottelevainen tulevaisuudessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirvelevä pylly, sekä nöyryytys ja häpeän tunne tekee hyvää tuhmille "pojille" ja auttaa ja muistuttaa käyttäytymään paremmin.
        Meillä asiaan kuuluu myös rangaistuksen pyytäminen.
        Tuhma poika polvistuu eteeni, ojentaa välineen jonka on itse hakenut ja sanoo: " olen ollut tuhma, antaisiko arvon rouva minulle piiskaa paljaalle pyllylle."
        Ja sitten koltiainen asettuu määräämäni asentoon.
        Polvien päällä poikittain on suosikkini. Tiedän, että siinä piiskattava tuntee itsensä todella pikkukakaraksi.

        D/s vai kotikurisuhde? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Onko muita rangaistuksia kuin piiskaaminen? Muita asentoja kuin polvien päällä poikittain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D/s vai kotikurisuhde? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Onko muita rangaistuksia kuin piiskaaminen? Muita asentoja kuin polvien päällä poikittain?

        Elementtejä löytyy molemmista. Tämä on eräänlainen yhdistelmä noista kahdesta.
        Miehelläni, jota nimitän tuhmaksi pojaksi tai koltiaiseksi on tietyt säännöt, joita pitää noudattaa ja joiden rikkomisesta seuraa rangaistus. Niitä ovat meillä piiskaus, nurkassa seisominen, häpeäasuun (pitsibody, sisäkön asu)pukeutuminen, suun peseminen saippualla, tukkapölly, kotiaresti.
        Aamupala tai ruokapöydässä hänen on tarjoiltava minulle, jonka jälkeen jää asentoon seisomaan pöydän viereen, eikä istu ennen kuin saa luvan.
        Muutaman kerran olen laittanut hänet juomaan aamukahvinsa seisten.
        Kotona ollessamme ja tiettyjen perhetuttujen läsnäollessa, hänen tulee puhutella minua arvon rouvaksi. Ja em. ystävättäriäni rouviksi.
        Viime viikonloppuna ystävättäreni olivat kylässä meillä. Koltiainen hoiti tarjoilun. Voin sanoa, että hän näytti oikein söpöltä sisäkön asussa. Ja näytti myös silloin, kun seisoi nurkassa ko. asu yllään.
        On muitakin asentoja kuin polvien päällä. Se on hankala asento esim. vitsaa, remmiä tai rottinkia annettaessa. Kun nuo välineet ovat käytössä hän makaa sängyllä vatsallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirvelevä pylly, sekä nöyryytys ja häpeän tunne tekee hyvää tuhmille "pojille" ja auttaa ja muistuttaa käyttäytymään paremmin.
        Meillä asiaan kuuluu myös rangaistuksen pyytäminen.
        Tuhma poika polvistuu eteeni, ojentaa välineen jonka on itse hakenut ja sanoo: " olen ollut tuhma, antaisiko arvon rouva minulle piiskaa paljaalle pyllylle."
        Ja sitten koltiainen asettuu määräämäni asentoon.
        Polvien päällä poikittain on suosikkini. Tiedän, että siinä piiskattava tuntee itsensä todella pikkukakaraksi.

        Jos sekäsaunan sain, niin halusin sen ehdottomasti piiskaajan sylissä mahallani. Puskin vastaan ja rimpuilin niin kauan, että en enää jaksanut kamppailla, vaan suorastaan vaivuin hänen syliinsä. Enkä enää päässyt karkuun, vaan sain todella tulisesti vitsaa. Sitä sain vielä teini-iässä. Illalla ullakkokamarissa tuuletin kipeitä pakaroita ja runkkasin ajatellen kuinka kaikki oli tapahtunut.

        Yläasteella ollessa tunsin itseni niin hyvin, että ymmärsin kiihottuvani vain piiska-asioista. Ja ymmärsin, että isä ei minua aina ole piiskaamassa, vaan minun pitää löytää pystyvä mies hoitamaan sellaiset hommat. Helppoa se ei ollut, mutta onneksi lehtiä aiheesta löytyi ja nykyään on netti.


    • Anonyymi

      Nainen polville poikittain. Vanha hyvä asento ja toimii loistavasti

    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla tarkemmin sinun piiskaamisesta. Onko tuttu piiskaaja? Onko iso sinuun verrattuna? Käytetäänkö turvasanaa. Onko piiskaamiseen jokin syy? Oletko saanut aikaisemmin piiskaa, kerro tarkemmin. Jne.

      Minä olen saanut piiskaa muutamia kertoja, muta vielä tarvisisin lisää.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti otat mieluummin piiskat mieheltä.

    • Anonyymi

      Jos vastaatte / kommentoitte johonkinn tiettyyn viestiin, niin käyttäkää sitä "kommentoi" toimintoa.

    • Anonyymi

      Lyhyt vartinen ratsupiiska, jossa leveä nahkapää. Ennen piiskaamista lämmitä nahkaläpykkä lämpimässä vedessä, että tulee hiukan pehmeäksi.
      Käyttänyt vävyn kanssa jo vuosia, tykkää siitä kun saa läiskiä pakaroitani.
      Seison alasti ison peilin edessä kasvot peiliin ja välillä makaan vatsallani pöydällä jalat lattialla.

      Anoppi 74v

    • Olen transsu bi
      Minua lyödään vyöllä sekä pepulle että etupuolelle ja silloin mekko tai hame yllä. Sopivan kovat lyönnit kiihottavat jopa orgasmiin varsinkin jos kasvoihin kämmenellä.

      • Anonyymi

        Löisin kunnes et enää pysyisi pystyssä. Polvillaan saisit haluamiasi kasvoläimäyksiä kunnes spermaisit hameesi. Sitten on vuoroni ottaa sinut.


    • Anonyymi

      En osaa sanoa mistä olen tällaisen fetissin saanut, tosin minua on piiskattu monet kerrat joko tosissaan tai lekillään. Piiskaaminen on tapahtunut aina yhden henkilön toimesta vahvemman oikeudella.

      Arvailla voi, miten se mahdollisesti on syntynt. Joku mies on väkisin piiskannut paljaat pakarani, polvillaan pidellen ja koivuvitsaa käyttäen. Näillä lähtöarvola löytyy ainakin viisi miestä tai kaveria joita voitaisiin syyttää minun "opettamisesta tavoille". Mutta kuka heistä on lopullinen syyllinen?

    • Anonyymi

      olen 60v mies vaimoni käsittelee persettäni miten haluaa ihaninta suuri vibra pepussa ja pientä piiskausta voi kestää kauankin joskus useita orkkuja

    • Anonyymi

      kontillaan vaimon edessä piiskaa hellästi mutta helvetin suuri 32cm strapon pepussa ei tarvi kauan leikkiä tai sitten uusiks

    • Anonyymi

      Jos piiskattava on isokokoisempi kuin piiskaaja, polvien päällä poikittain on hieman hankala asento. Jos koko ero on huomattava, niin oikeastaan mahdoton. Silloin pitää keksiä muuta.

      • Anonyymi

        Minusta ratkaisevinta on voima ja taito, itse hankin selkäsaunan 15 cm lyhyemmältä kaverilta. Kaveri oli harrastanut painia ja painonnostoa, oli niin rautaisessa kunnossa, että hänen ei tarvinnut otteitaan korjailla. Olin polvillani lattialla hänen reisiensä välissä. Käteni hän lukitsi vasenpaan kouraansa. Eikä siitä mihinkään päässyt kesken toimituksen.

        Nimimerkki: Toinen leikillään ja toinen tosissaan...


    • Anonyymi

      Nainen 39v
      Lempiasento on polvien päällä poikittain, vastaan otan siis itse. Olen alistuva. Hiuksista kiinni tarpeen mukaan. Kädellä tykkään saada. Sitten kokeilla miten kostun ja kiihotun piiskaamisesta.

    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe