Joskus olen jäänyt kuuntelemaan, mitä nuo yhteydenottajat medioihin ja korteista ennustajiin etsivät, ja voivatko he olla tosissaan ja uskoa saamiinsa vastauksiin?
Se että maksusta saa vakituisen TV kanavan jollekin ohjelmalleen ei ihmetytä, enemmänkin mitä tarvetta kanssaihmisissä palvelee, tuo meedioiden ja selvänäkijöiden kaarti?
Eikö ongelman antaminen korttien ym. varaan, estä oman ajattelukyvyn käyttämistä, solmutilanteiden selvittämisessä,...vai voiko joillakin henkimaailman asiat olla peräti tupla umpisolmussa?
Astraali tv tarpeellinenko
11
241
Vastaukset
- hum_puukia
Eikös ne ole vaan aamuisin ennen ohjelmien alkua. Joskus minäkin jääny katsomaan kun niitähän on monen alan asiantuntijaa. Sekavia on ollut ne soittajat jotkut kuin humalassa minusta.
- henk.väkivalta
Kuunteli joku minua kerrankin, ja niin pitkään kuin itse halusin. Auttoi sekin siinä vaiheessa kun tarvitsin kaiken tuen mikä vaan löytyi. En siihen voinut silloin lapsiani hyväksi käyttää itkua kun oli niin etten voinut edes puhua kun kurkkua kuristi. En saanut aikoja mieleterveyden hoitajaltakaan vasta viikkojen jälkeen, jolloin ei ollut akuutti tarve purkautua enää. Minua ainakin auttoi ,olkoon humpuukkia jonkun mielestä , on heissäkin varmaan erilaisia herkkiä kuuntelijoina.
- Ramoona_
Varmaankin on joukossa herkällä korvalla kuuntelevia ja empaattisia ihmisiä , ja jos kokee avun saaneensa sekä rahoilleen vastinetta, eihän siinä liene mitään tuomittavaa. Aina ei perheenjäseniä eikä ystäviäkään halua kuormittaa omilla murheillaan, vaan haluaa ulkopuolisen mielipiteen. Minulla ei ole käsitystä, onko se keskusteluapu lähinnä kuuntelua, vai tyrkytetäänkö joitain henkimaailmaan kuuluvia ratkaisuja.
Tuohon bisnekseen näyttää kuuluvan monenlaista muutakin kuin pelkkää keskustelua. Enpä luottaisi tarot-kortteihin, reikihoitoon tai enkelihoitoon. Näistä toiminnoista järjestetään maksullisia nettikurssejakin. Uskomuslääketiede voi olla vaarallistakin, jos jättää samaan aikaan vaikka elintärkeät lääkkeet ottamatta tai hakeumatta lääkärin vastaanotolle sairaustapauksissa.Totta tuo onkin, mikäli luottaa henkimaailman apuun lääkkeiden sijaan. Silloin täytenee olla jo vakavammasta mielehäiriöstä kysymys.
Ihan ei voi poissulkea ihmisten erilaisuutta, olisko joku niin kipeästi kuuntelijan ja noissa "svääreissä" liikkumisen tarpeessa, että se auttaa häntä arjen realismissä?
Onhan todettu uskon voima, --- taikakalut, määrätyt rituaalit voimaannuttavina, joille ehkä voi realisti naurahtaa, mutta hyvä jos apua herkkäuskoisille löytyy.
Itse katselin melko kriittisesti pöydän kortti "arsenaalia", joskin sulavasti vie astraalihenkilö, korttiensa avulla asiakkaansa yleispätevin ohjein istunnon päätökseen.
Rahahan virtaa tuostakin, puhelinmogulille ja mediallekin, joopa joo
- rikosluontoista
Konstit on monet bisneksen tekoon ja höynäytettäviä löytyy.
- oma.valinta
Kyllä nuo luontaislääkkeetkin on rikollista rahastusta. Julkimot ihan omalla naamallaan mainostaa jotain kallista vitaeproota, joka tekee joka kampurasta vetreän. Omalla vastuulla noihin maksullisille linjoille soittaa. Kyllä näitä laillisiakin huijareita on alkaen pankin palvelumaksuista.
- mikä.ettei
Niinpä, mut joillakin noista astraali tv: n rahastaja tyypeistä on ihanan rentouttava ääni. En ny muista nimiä muita ku Kalevin. Se lapin noita taas näyttää jotenki huippu hermostuneelta, mut rummutus kuulostaa niin kivalta, et tekis mieli ostaa tommonen lapin rumpu.
Jos lupporahaa olis nii voisin jotain noista kokeillakin. - Eiollutpovariksi
Kysymyksessä on täysin ammattimainen toiminta. Kuka tahansa voi hakea tällaiseksi ennustajaksi ja tarkoituksena on vain rahastus. Aikaisemmin ennustaminen oli puhelimen varassa. Lehdissä on ilmoituksia edelleen, mutta nyt tv on tuottavampi aivan ilmeisesti. Tällaista on tehty maailman sivu. Romanit ovat sen taidon taitaneet eli rahanteon herkkäuskoisilta käärimällä karun bisneksen mystiikan kaapuun ja muut perässä.
Olen joskus soittanut tällaiseen työhönottoon ja olisin päässytkin huijaamana ihmisiä, mutta luontoni ei kestänyt. On ihmisiä, jotka maanisesti soittelevat ja hakevat ennustajia ja jopa uskovat näihin juttuihin. Tunnen tällaisia eikä järkipuhe tee heihin mitään vaikutusta. Ilmaista ennustelut eivät ole, niihin saattaa tämän alan uskovilta kulua paljon ja vastineeksi he siis saavat satuja. Koska minäkin, tavallinen tapaus, olisin kelvannut hyvin ennustelemaan (hyvä ääni ja vakuuttava esiintyminen olivat vaatimukset) tv:ssa esiintyvät naiset tuskin ovat missään kutsumustyössä. Se on aika raakaa peliä.
Sikäli kun olen muutaman kerran kuunnellut, mitä ihmiset lähetyksessä puhuvat, vanhemmat naiset tuntuvat usein olevan asialla. Vakavat sairaudet, elämän kovuus, menetykset voivat tietysti saada elämän tuntumaan siltä, että hakee apua sen kestämiseen mistä tahansa, kunhan vain joku lupaa jotakin hyvää. Ehkäpä se terapeuttinen lahja onkin juuri tämän hyvän lupaaminen, sairauksien helpottaminen, tukalan elämäntilanteen selviäminen, tukossa oleva romanssi - toivo, mistä maksetaan vaikka niiden toteutumisesta ei ole takeita. Toisaalta kysymys on yksinäisyydestä - jälleen kerran. Ystävällinen ääni, mukava juttutuokio, ehkä ainoa sinä päivänä, se ehkä kannattelee elämää tavallaan. Ja onhan siinä se mystiikka osuus - entä jos? Ihmisluonto jää melkeinmihin tahansa koukuun ja soitoista päätellen moni on jo koukussa lupauksiin. - kyllä.tietävät
Täällä palstoillahan ne parhaat selvännäkijät ovat.
Kun kirjoittaa tänne rekkaamattomalla nikillä, on heti tietäjä kertomassa kuka se on!
Tuntevat parista lauseesta ja osaavat kertoa koko menneisyyden, tulevaisuudenkin ennustaa.
täällä kun kysyy, kyllä tietäjät vasta.
Osaavat ennustaa ja kertvat kaiken ilmaiseksi.
Onneksi täällä ei ole tarpeen tuntea edes itseään, kun joku sen kuitenkin sinulle kertoo ja tietää jopa perhetaustasikin.
Siksi kerron että en maksa ennustajille, mutta suosittelen tämän palstan ennustajia liittymään Astraalin ennustajaporukkaan, saatte maksunkin tiedoistanne, eikähän täälläkään tiedetä, täälläkin puhutaan mitä mieleen tulee .
Yksi ero Astraalin ja tämän palstan välillä.
Siellä ei koskaan nimitellä kysyjää hulluksi, hyypiöksi, aasiksi, tuhatnikiksi, tyhmäksi, hulluksi tms. Siellä vastataan kohteliaasti ja toivotetaan hyvää elämää.
Että silleen eroavat ennustajat täällä ja tuolla.
Joka maksaa, tekee sen omilla varoillaan, ei se minulle kuulu! - Ukkojakin
Ahkerin on tähän mennessä ollutkin ennustajaUKKO , jokaisessa näki vihollisen. Haudankaivaja, muumio , vaippoihin paskoja tutin imijä. ja mitä kaikkea. Hovinarri oli yksi.Tosi lennokas ja karmaiseva mielikuvitus kuten kirjailijalla pitää ollakkin. Ne möröt vaan on omassa päässä, niistä ei eroon pääse muita huitomalla. Millähän nikillä nyt liikkuu ?
Kortit kertoo kohtalomme? No senhän meille kertoo iskelmä!
Minä en enää korteista ennusta,kerran tein sen läheiselleni: käteni alkoivat vapista ja selkäpiitä karmaisi,kun näin sen ennusteen,kysyinkin:käytätkö huumeita?
Hän ei käyttänyt,vaan hänen kaverinsa.
Jätä se kaveri välittömästi.Niin kävikin,siitä on parikymmentä vuotta aikaa.
Sen jälkeen olen pelannut vain pasiansseja netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584