Onpa jutun aiheet vähissaä - tällä palstalla melskaavilta - piti ottaa omat , siis aasien baarijakkarat puheeksi . Pysykääs pojat Pattaya palstalla , siellä ne on aasien keskustelut kuumina käynnissä.
Kaikella ystävyydellä.
Luinko oikein , siis AASIEN baarijakkarat...
18
192
Vastaukset
- MansikkaaLumpulle
Pattayalla avataan Maijalaaksoon eläintarha, jossa on BUFFALOILLE baarijakkarat.
Maija on jo lyönyt tonnin tiskiin, niin hänellä on nimikkojakkara itselleen ja lumpulleen.- varmaatietoaLerpalta
Tämä on persläven varmaa tietoa, itse Lek Fain persläpilerppakirjoittanut.
- BuffelMaija
varmaatietoaLerpalta kirjoitti:
Tämä on persläven varmaa tietoa, itse Lek Fain persläpilerppakirjoittanut.
Maijaperseläpi sen sijaan senkun paukuttaa vain tarkistettua totuustietoa.
- 020304708231
OHO , minusta nuo edelliset "jankuttajat " eivät ansaitse edes AASI nimitystä, sanoisin paljon tyhmempiä eläinlajin edustajia , mistä tuollaisia tunkiorottia riittää- MATKAILUPALSTALLE ?
Saako jotain tyydytystä tuollaisesta kielenkäytöstä , onko kyseessä pikkupenskat jotka juuri opettelee rohkeasti rumia sanoja.....- Matkailupalsta
Hyvin kommentoitu arvoisa numeronimimerkkiherrasmies !
Mistä tunkiorottia riittää matkailupalstalle, minäpä kerron Teille, koska kysytte.
Ensinnäkin tämä pääeläin, eli Maija saa runsasta tyydytystä kielenkäytöstään ja hän kaipaa päivittäistä tyydytystä, jonka johdosta myös päivittäin kyseisen kaltainen kielenkäyttö.
Ei ole kyseessä pikkupenska, vaan kaikelle liikkuvalle katkeroitunut henkilö. - persläpilerppapapilaa
Matkailupalsta kirjoitti:
Hyvin kommentoitu arvoisa numeronimimerkkiherrasmies !
Mistä tunkiorottia riittää matkailupalstalle, minäpä kerron Teille, koska kysytte.
Ensinnäkin tämä pääeläin, eli Maija saa runsasta tyydytystä kielenkäytöstään ja hän kaipaa päivittäistä tyydytystä, jonka johdosta myös päivittäin kyseisen kaltainen kielenkäyttö.
Ei ole kyseessä pikkupenska, vaan kaikelle liikkuvalle katkeroitunut henkilö.Tämäkin persläpilerpan aivoituksia, joka itse on pilannut palstat...
- LerppaKunniaan
persläpilerppapapilaa kirjoitti:
Tämäkin persläpilerpan aivoituksia, joka itse on pilannut palstat...
JOO AIVAN YKSIN TUO LERPPA PILANNUT PALSTAT,
ON SE AIKA EPELI.
- rumasana
PILATTU on , palsta siitä voimme kaikki olla yhtämieltä. Perustakaas te " LERPPA "porukka " oma palsta , nimeksi sopisi YKSINKERTAISET LERPAT , palsta johon ne
jotka eivät ole koskaan kotikylän kaljabaaria kauemmaksi päässeet matkustamaan., rumat sanat
sopisi sellaiselle palstalle paremmin.- KaunisSananen
Suosittelen MAIJAT.
- parasnimikäyttöön
KaunisSananen kirjoitti:
Suosittelen MAIJAT.
Lerppalan Herrasväen suositus on PersläpilerppojenKöyhät ja Yksinkertaiset Hua Hinin ystävät.
- SamaaMieltäEhdottomasti
parasnimikäyttöön kirjoitti:
Lerppalan Herrasväen suositus on PersläpilerppojenKöyhät ja Yksinkertaiset Hua Hinin ystävät.
Joo paras nimi käyttöön:
MaijaPeppunappinenOmanNapansaKanssaEläväHuoriaKierrättäväMijonääri.
- tyhmätyhmempityhmin
HERÄTYS YLLÄPITO ! Olisi aihetta puuttua " peliin " , poistaa nämä häirkikö-hörhelöitten jutut !
- slerppainaction
Relaa lerppa ja pysyttele täällä "koti"palstallasi ja jätä Pattaya rauhaan, niin varmaan tuo sinun vainoajasikin lopettaa täällä.
- 0005555555
" SE koira älähtää - johon kalikka kalahtaa " . Kiitos hyvästä kirjoituksesta nimimerkki "tyhmätyhmempityhmin " . Täysin samaa mieltä kanssasi. Typerät jutut jostain " vainoojista " voisi lopettaa, kuten nimitykset , ei sovi aikuisten ihmisten keskustelupalstalle !
- UutisiaHuasta
Oli taas Huassa iso pedoviiliratsia ja veivät viisi suomiukkoa mennessään. Osalla oli erektio vielä putkassakin kun olivat syöneet Niagara pillereita kouratolkulla.
- HuaHininYstävät
Väheksyen, hieman, mutta osin sopiva nimi persläpilerppa, tuolle palstahäirikölle, me kyllä henkilökohtaisesti olisimme kannattaneet vielä paljon pahempaa, tuohan on vasta vastaava, kuin persläpilerpan toisista käyttäjistä käyttämä resuperse, joten aivan liian lievä, mutta menköön nyt.
- PattisPennuilleJaffaa
Sopiva nimi itse kullekin:
MaijaPeppunappinenOmanNapansaKanssaEläväHuoriaKierrättäväMijonääri. - HuaHininYstävät
PattisPennuilleJaffaa kirjoitti:
Sopiva nimi itse kullekin:
MaijaPeppunappinenOmanNapansaKanssaEläväHuoriaKierrättäväMijonääri.Älykääpiö persläpilerpan uusia oivalluksia. Me HuaHininYstävät emme ole Maija ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875