Minkälaiset tahot niin haluavat ja miksi ?
Minkä vuoksi valkoinen halutaan hävittää ?
14
340
Vastaukset
- mitä.väliä
Ei haluta hävittää eikä säilyttääkään. Mitä väliä minkä värisiä ihmiset ovat?
- y334yy3
Kyse on kulttuurieroista ja siitä, että meidän maailmamme on parempi kaikille ihmisille.
- väritystä-puheissa-
Jo Ylen luonto-ohjelmassa väitettiin totuutena, että se valkoinenkarhu väistää aina mustaakarhua. Vaikka siinä yhden kerran niin kävikin, niin ei se aina voi pitää paikkaansa, jos on riittävän suuri valkoinenkarhu vastassa.
- opekohtaeläkkeellä
On sanottu että viimeinen etninen suomalainen syntyy 2050. Mitä mieltä olette tästä? Tästä ei vissiin saisi olla huolissaan...
- varmaansiksi
Tyhmää kansaa on helppo ohjailla viisasta taas ei ja raha ratkaisee.
En ymmärrä kysymystä. Mihinkä se valkoinen katoaa? Selkeästi joillain ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys että, että jos "valkoinen" lisääntyy tummaihoisen kanssa, niin lapsista tulee "mustia". Tumma iho, tumman ruskeat silmät ja tummat hiukset ovat dominoivia geenejä, mutta se ei silti muuta sitä, että lapsi on puoliksi "valkoinen". Antaa ihmisten rakastaa ketä rakastaa.
- t34io34t
EIKÄ ANNA, sillä kotimaatamme EI MAMUTETA!
Ihmisten pitää päättää mitä rakastaa Suomea vaiko islamia ja poistua sinne, missä voi toteuttaa itseään parhaiten muita häiritsemättä ja yhteiskuntaa rapauttamatta! - maallevaikaupunkii
t34io34t kirjoitti:
EIKÄ ANNA, sillä kotimaatamme EI MAMUTETA!
Ihmisten pitää päättää mitä rakastaa Suomea vaiko islamia ja poistua sinne, missä voi toteuttaa itseään parhaiten muita häiritsemättä ja yhteiskuntaa rapauttamatta!Sano se päättäjille! Ne tässä kaiken jarruna ovat! Poistuisin sinne missä voisin katsoa uuden elämän, mutta tällä hetkellä ei rahavarat anna myöten. Toisekseen en tiedä sopeutuisinko sinne enää.
- y6th565545454
Parempia orjia tilalle, kaikki valkoiset ei voi olla johtajia ja se on se ongelma.
Kaiken takana on siis valkoiset, ne ketkä on vallassa ja hyvin häikäilemättömiä.
Ei tämä ole mitään höpöjuttua.
Kattokaapa miten eri tahot todella haluaa maahanmuuttoa, siksi että se tulee myös suoraan
pnakkitilille myös eli rahaa. Yksityinen terveydenhoito, rakennusala ja näitä on vaikka kuinka joka suurin osa kuitenkin pitää rahoittaa yhteiskunnan varoilla koska maahanmuuttajalla ei ole rahaa, ei kielitaitoa, ei koulutusta, osalla kulttuuri vastustaa sitä sun tätä ja taas tarvitaan kulttuuri rahaa.. - Hhbcbn
Juuri näin, tumma on dominoiva geeni ja siksi tumman ja vaalean lapsi on aina enempi sen tummemman osapuolen värinen. Tämä on biologinen fakta, ei mielipide.
- WhiteAndProudOfIt
Kehitys on degeneroiva - ajattelivatpa tekijät sitä itse tai eivät. Ikävä kyllä monet muslimit haluavat islamin valloittavan koko maailman ja ajavat itse meitä kohti suurta sotaa. Vaihtoehtoina on inhimillinen sivistys tai "Apinaplaneetta".
https://www.youtube.com/watch?v=2zMzeKBEvaQ
Olen valkoinen ja ylpeä siitä! - OnLössähtänyt
No, siks kun se on nykyään antamassa periksi, niin totta kai muut ovat kärkkymässä tyhjenevää paikkaa. 1900-luvun sodat kai söivät kaiken voiman. Parhaat miehet kuolivat vähiin eikä tappelussa tolkkua ollut sen enempää kuin Irakin-Iranin sodassa.
- KiljusenHerrasväet
Siksi Suomi onkin pidettävä sisusti erossa muun maailman ongelmista. Ongelmat kulkevat ihmisten mukana ja siksi maahanmuutto Suomeen on pysäytettävä ja kaikki tänne jo tulleet maahanmuuttajat palautettava, mikäli he eivät osaa kieltä ja noudata muutenkin tapojamme ja lakejamme. Suomen ja suomalaisuuden rapauttamista ei tule enää sallia! Vain siten voimme parhaiten auttaa itsemme ja vasta toissijaisesti muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752