Muutimme miehen kanssa yhteen melkein vuoden seurustelun jälkeen. En tiedä, oliko muutto sittenkin virhe sillä mies on täysin muuttunut sen jälkeen. Vetäytyy paljon olemaan yksin, viettää aikaansa paljon enemmän kännykän (oletettavasti facebookin) parissa kuin että viettäisi aikaansa minun kanssa. Tiedän että hällä on eksät kavereina siellä Facebookissa ja pitää edelleen heihin yhteyttä, on tullut mieleen että taitaa kaivata edelleen eksäänsä sillä talosta löytyy paljon hänen tavaroitaan vaikka erosta on aikaa. Kaipaako hän eksäänsä takaisin vai miksi on niin vaikeaa mennä eteenpäin? Tunteistaan minua kohtaan hän ei puhu, hyvä jos välillä puhuu yhtään mitään koko päivänä. Viestit on todella arkipäiväisiä, ei enää pusu hymiöitä saati sydämiä. Eihän tämän näin pitänyt mennä... Tämänhän pitäisi olla onnellista aikaa mutta tuntuu että ollaan vain kämppiksiä ilman suurempia tunteita.
Omat ajatukset on ihan sekaisin, teinkö sittenkin virheen kun muutin hänen luokseen. Tätäkö tämä tulee olemaan tästä eteenpäin... Tuskin ainakaan parempaan suuntaan muuttuu kun hän ei edes puhu mitään jos kysyy mikä vaivaa :( Miten saa sen alku kipinän taas takaisin vai onko kaikki jo menetetty?
Yhteenmuutto, sittenkin virhe?
1
216
Vastaukset
- Naisenajatuksia
"Eihän tämän näin pitänyt mennä... Tämänhän pitäisi olla onnellista aikaa mutta tuntuu että ollaan vain kämppiksiä ilman suurempia tunteita. " Tuo lauseesi kertoo sen oleellisen, ettei yhteenmuuttonne nostanutkaan sun fiiliksiä, vaan tapahtuikin päinvastoin. Kumppanisi ajatuksia ei voi tietää, mutta jossain mättää, jos hän ei puhu ja vetäytyy omiin oloihinsa. Pitääkö hän sua jotenkin itsestäänselvyytenä nyt, kun sai sut ja olettaa, että saman katon alla oleminen riittää eikä olekaan enää tarvetta panostaa enempään vai ajatteleeko hänkin, että yhteenmuutto oli virhe. Sen sijaan, että tulit pähkäilemaan ongelmaanne tänne, sun kannattaa kertoa rehellisesti omista fiiliksistä kumppanillesi ja tehdä päätös omien fiilisten ja hänen vastausten tai vastaamattomuuden perusteella. Älä sinä jätä puhumatta, jos hän jättää, suhteenne ei tule toimimaan enää mitenkään, jos puhumattomuus vaivaa jo nyt ja toinen osapuoli vetäytyy omiin oloihinsa. Joskus se yhteenmuutto vasta kertoo suhteen todellisen tilan ja toisen ihmisen oppii tuntemaan vasta sitten perin pohjin, eikä hän sitten ollutkaan sitä mitä itse yhden vuoden seurustelun perusteella odotit ja oletit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145