Montako kertaa runkkaatte päivässä tänään vasta toinen kerta eilen tuli vedeltyä neljä kertaa
montako kertaa?
6
342
Vastaukset
Ryypyjen jälkeinen päivä 2 , 3kertaa
- mies60v
Aina murkkuiästä asti ollut kova runkkaamaan. Nuorena miehenä tuli vedettyä vähintään lasti päivässä, ja jos oli ostanut uuden jallun tai kallen, niin parhaalle kuvalle useampi satsi päivän aikana.
Alle kolmikymppisenä kullikin räki kunnolla, muistan joskus mitanneeni yli 2,5m roiskeita.
Nykyään runkkaan vieläkin päivittäin, yleensä näin aamuisin tunnin verran, tuntuu edelleen hyältä. Erona on vain että en päästä lastia ulos kuin kerran tai pari viikossa, mutta runkkaan silti.
Kulli seisoo vielä hyvin, mutta sperma vain valuu ulos tullessaan. - skaterdude
Yleensä kerran päivässä mut joskus kyl joutunu esim koulussa käymään kädellä.
- M19v
Mulla on kaverilla kiimainen tyttöystävä. Pannaan häntä joka ilta muutaman kerran niin ei jaksa runkata.
- eetu-M
Mihin tämä maailma on menossa , kun kollit ei jaksa enää mitään, ei edes runkata.
Kysy jos äiti jaksaisi hoitaa senkin asian.
On tämä pullamössö sukupolvi laiskaa porukkaa, hah.
- jrunkkaus
Huomenna varmaan teen sitä useammin kun pesen pyykkiä mökillä pulsaattorikonella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823460
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)763149Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683022On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle672687Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442192- 621764
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251717- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628