Sanoma - Suomen sisäinen tilanne muuttuu

OlettekoValmiina

Erään Kristuksen Jeesuksen palvelijan 18.5.2017 saama sanoma

Suomen sisäinen tilanne muuttuu. Tulee suuria tapahtumia ympäri maata. Tätä maata ravistellaan hereille. Suuryritykset tekevät voittoa köyhien kustannuksella ja alhaisilla palkoilla, pakkokeinottelulla, jossa Suomen hallitus on mukana. Tästä tulee loppu. Ne jotka ovat lähteneet mukaan tähän vääryyteen, joutuvat menettämään kaiken minkä ovat hankkineet, menee sekin minkä ovat tehneet ennen petosta. Suomesta on tullut yksi harhaanjohdetuista maista, kansallisomaisuutta on annettu pois vääryyden kautta.

Suomi. Päättäjät ovat johtaneet toisten käskystä tätä maata harhaan säilyttäen oman rahavaransa ja omaisuutensa pois omista vääryyksistänsä. Aika on lähellä, jolloin tuodaan kaikki julki. Siksi on pääministeri estämässä omia asioitaan tuomasta julki. Suomen kansa, pakkohuutokaupat ovat edessä. Ilm. 16:11.
(J.Piho)

24

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • violaluna17

      Olisitpas kerrankin oikeassa!

    • Jobinpostia

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti

        Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        KANNATTAA LUKEA HIEMAN TARKEMMIN - lue aloituksen lopusta (sulkeissa)


      • Infoaaaa

        Ei täällä omilla nimillä kirjoitella. Lue säännöt tarkasti.
        Profetioiden koetteleminen tapahtuu raamatun avulla. Ei ihmisten nimien.


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        Infoaaaa kirjoitti:

        Ei täällä omilla nimillä kirjoitella. Lue säännöt tarkasti.
        Profetioiden koetteleminen tapahtuu raamatun avulla. Ei ihmisten nimien.

        Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        KANNATTAA LUKEA HIEMAN TARKEMMIN - lue aloituksen lopusta (sulkeissa)

        vastaus TYHMÄLLE - (J.Piho)


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti kirjoitti:

        Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        KANNATTAA LUKEA HIEMAN TARKEMMIN - lue aloituksen lopusta (sulkeissa)

        vastaus TYHMÄLLE - (J.Piho)

        JEREMIA 23

        9. Profeettoja vastaan. Minun sydämeni on murtunut rinnassani, kaikki luuni raukeavat. Minä olen kuin juopunut mies, kuin sankari, jonka viini on voittanut, Herran edessä ja hänen pyhien sanojensa edessä.
        10. "Sillä maa on täynnä avionrikkojia, maa murehtii kirouksen tähden, erämaan laitumet kuivuvat; he rientävät pahuuteen, ja heidän väkevyytensä on väärä meno.
        11. Sillä he ovat jumalattomia, niin profeetta kuin pappikin; omasta huoneestanikin minä olen tavannut heidän pahuutensa, sanoo Herra.
        12. Sentähden heidän tiensä on oleva heille kuin liukas polku pimeässä, he suistuvat sillä ja kaatuvat; sillä minä tuotan heille onnettomuuden heidän rangaistusvuotenansa, sanoo Herra.

        15. Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot profeetoista: Katso, minä syötän heille koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä; sillä Jerusalemin profeetoista on jumalattomuus levinnyt koko maahan.
        16. Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti

        ...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

        ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

        SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE ...

        JEREMIA 23

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.


      • Herran rauhaa ja armoa !

        JEREMIA 23

        18. Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
        19. Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä.
        20. Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.
        21. "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
        22. Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
        23. Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
        24. Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
        25. Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
        26. Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
        27. Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
        28. Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
        29. Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?


    • Aploredas

      En usko, että Jumala on kiinnostunut niinkään jumalattomien tekemisistä. Suomen siionissa on vaan niin vähän niitä, jotka seisovat omalla paikallaan. Kristityt ovat ahkeria takin kääntäjiä. Muokataan Jumala minulle sopivaksi. Tai muistutetaan tarpeen vaatiessa kuinka rakastava ja armollinen on Herra. Jumala on kuitenkin säätänyt meille pilkun tarkat rajat. Ongelma on se, että puolustellaan syntiä, kun se pitäisi tunnustaa ja hyljätä. Yritetään haalia kaikki edut maailmasta ja otetaan Jumalalta se mikä on kivaa. Uskokaa tämä: ei tule enää sellaista herätystä, jossa on suurta pelastuksen juhlahumua, vaan tulee valtava synnintunto, joka kääntää ihmisten katseet Jeesusta kohti. Ensin uskovien ja sitten jumalattomat perässä. Tulee valtava hätä ja kauhistus, joka saa aikaan herätyksen. Jumala on puhunut minulle jo vuosia, että tämä kansa tulee kokemaan suuren järkytyksen jota seuraa nälänhätä kaikkine lieveilmiöineen. Jotka oppivat huolehtimaan lähimmäisistään ja opettelevat vaatimattomaan elämään Herran edessä hartaalla kuuliaisuudella Hänen edessään, saavat erityisen huolenpidon ahdistuksen aikana. Se valinta pitää kuitenkin rauhan aikana. Ihminen tosin herää vasta kun on hätä, kuten vanha testamentti osoittaa. Jumala on sama tänään kuin oli erämaassa Mooseksen aikana, Lootin aikana ja Nooan aikana. Kansa nai ja kekkuloi viimeiseen asti, niin tänäänkin. Jokainen haluaa olla suuri profeetta ja julistaja, mutta kuka elää todeksi sen minkä puhuu. Elämme sellaista aikaa, ettei illalla voi tietää tuleeko minulle aamu. Sen tiedän, että jonain aamuna kun heräämme, elämä Suomessa on muuttunut pysyvästi. Herran omat kääntyvät Hänen puoleensa ja pahat muuttuvat vielä pahemmiksi. Kansa jakautuu toisiaan vastaan. Vielä on kuitenkin rauha maassa ja aikaa katsoa Häneen, joka sovitti meidän syntimme ja sairautemme Golgatan ristillä verta vuotaen, mutta täynnä armoa ja rakkautta. Amen.

      • bdfgfg

        Tästä on poistettu ateismin vastainen viesti.


      • >Jotka oppivat huolehtimaan lähimmäisistään ja opettelevat vaatimattomaan elämään Herran edessä hartaalla kuuliaisuudella Hänen edessään, saavat erityisen huolenpidon ahdistuksen aikana.

        Jaa-a, eivät kyllä kahdessa aiemmassa suurnälänhädässämme saaneet, vaikka vaatimatonta elämää oli harjoiteltu 24/7 ihan ensi kirkaisusta saakka. Sen sijaan rikkailla riitti leipää ja pullaa – olisiko se (lähes aina peritty) rikkaus sitten ollut juuri sitä erityistä huolenpitoa?


      • Nohuhhuhuuu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jotka oppivat huolehtimaan lähimmäisistään ja opettelevat vaatimattomaan elämään Herran edessä hartaalla kuuliaisuudella Hänen edessään, saavat erityisen huolenpidon ahdistuksen aikana.

        Jaa-a, eivät kyllä kahdessa aiemmassa suurnälänhädässämme saaneet, vaikka vaatimatonta elämää oli harjoiteltu 24/7 ihan ensi kirkaisusta saakka. Sen sijaan rikkailla riitti leipää ja pullaa – olisiko se (lähes aina peritty) rikkaus sitten ollut juuri sitä erityistä huolenpitoa?

        Voi onnetonta. Et siis todellakaan ole ymmärryksessä kristillisyydestä. Mitä ihmeen tasapäistämisopppia sinä saarnaat. Tasapuolista on elämä vasta iäisyydessä. Silloin erotellaan jyvät akanoista ja ihan tasapuolisesti toiset menee Herran iloon ja toiset.... tasapuolisesti, mutta minne ?


      • Nohuhhuhuuu kirjoitti:

        Voi onnetonta. Et siis todellakaan ole ymmärryksessä kristillisyydestä. Mitä ihmeen tasapäistämisopppia sinä saarnaat. Tasapuolista on elämä vasta iäisyydessä. Silloin erotellaan jyvät akanoista ja ihan tasapuolisesti toiset menee Herran iloon ja toiset.... tasapuolisesti, mutta minne ?

        Lukutaidossasi tuntuu olevan vakavia puutteita.


    • tyry

      Tästä on poistettu ateismin vastainen

      • dfgfdhfh

        samoin tästä.


      • gtrgt

        Ja tästä myös.


      • ethg

        Samoin tästä.


    • klpo

      Messiaaniset aikakaudet alkavat juutalaisen rabin mukaan 2017, Aikakauden ensimäiset vuodet ovat 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, jolloin suunittelevat lähtop Marsiin.
      eesus käskijulistaa Evankeliumia naailman loppuun asti

      • klpo

        Messiaaniset aikakaudet alkavat juutalaisen rabin mukaan 2017, Aikakauden ensimäiset vuodet ovat 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, jolloin suunittelevat lähtop Marsiin.
        Jeesus käski´julistaa Evankeliumia naailman loppuun asti


      • vsvsfv

        Tästä on ateismin vastainen


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2827
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1696
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe