Tässä ravaeihin vinkkejä.
-Tutki hevosen viimeisiä sijotuksia ja aikoja. Eli mieti voittavia hevosia aikojen ja viimeisien sijotusten perusteella.
-Huomoi lähtöpaikat. Hyvälläkin hevosella voi olla vaikeuksia voittaa takaa nro 16. Takaa toki joskus voitetaan, mutta hyvälläkin hevosella sieltä on vaikeampaa ja epätodenäköisempää voittaa kuin edestä. Kun taas huonollakin hevosella voidaan voittaa numerolla 1. Numerolla 16 on kuitenkin justavana pidempi matka kuin numerolla 1.
-Mieti mikä hevonen voisi saada lähdössä keuluat. Aina sitä ei saa numero 1 vaan jopa nrot 4 tai 6. voi sen saada.
-Panosta laukka hevoseen varovaisemmin jos lähtölistassa lukee hpl tai hll.
Huomioi tauot, Jos hyväkin hevonen on ollut pitkään tauolla sillä voi olla vaikeampaa voittaa kuin aikaisemmin.
_Jos pelataat v4 v5 76 yms pelejä tutki prosentteja paljon hevosia on pelattu. Älä pelaa liian varmaa riviä sillä et saa mitään vaan pyri löytämään myös yllätyksiä eli sellaisia jotka voisi voittaa pelattuja prosentteja tondennäköisemmin.
_Jos taas pelaat voitajaa tai kaksaria kasto myös kertoimet mitä niistä saat. Ei ole järkeä pelata suosikki hevosta jos kerroin onkin vaan 1,1 tai 1,2
-Huoimoi peli vaihdot. Tavallisissa kajaani raveissa voittaja peliä pelataan vaan jollain 2000€ tällöin kerroin putoaa aika pinestäkin panoklsesta. tähän ei siis ole järkeä panostaa 3000€ huikeaan ylikertoimeen. Tuon panoksen jälkeen se ei ole enää ylikerroin. Näissä raveissa kannattaakin hekea vaan kaksaria ja trokkia. Isomissa kuninkuus raveissa pelataan paljon enemmän joten näissä voit panostaa voittajaankin vähän enemmän ilman riskiä kerroin pudotuksesta,.
Aloittelijan vinkkejä raveihin.
2
331
Vastaukset
- jas_57
Hauska homma! Luulin olevani kovakin totopelaaja ja lueskelin kaikkia vihjesivustoja. Turpaan tuli koko ajan.
Kaveri vinkkasi liittymään yhteen peliporukkaan. Ja heti on napsunut mukavasti. En tiedä pääseekö siihen vielä mukaan, mutta ketä kiinnostaa niin tuolta voi saa lisävinkkejä:https://sites.google.com/view/totoclub- Totopeluri
Mä olen ollut tuossa mukana kanssa! se löytyy myös tuolta Totovihjeet.fi kautta ottavat ainakin hakemuksen vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974