Kalu jolla on kokoa 22/14,7 keksiikö naiset tuollaiselle erilaisia käyttötapoja ja kuten , suuhun pilluun/peppuun.
Mitä tällä tekisitte.
15
879
Vastaukset
- Hyih
Naulakkona voi ihan kätevä olla jos pysyy pystyssä.
- namnamia
Pätkäisisin päästä ylimääräiset 5 cm pois ja lisäisin vähän paksuutta. Sen jälkeen olisi oikein oiva peli minulle.
- oulunpuolirysä
Kysy eräältä muurarilta. Se tietää, sillä on yli keskimitan.
- Jaettikyrpae
Jollet itse keksi sille käyttöä, vaan joudut täällä kyselemään tyhmiä, suosittelen kastraatiota.
- Tuskin-opit
Suosittelen opettelemaan mittaamaan oikein.
- Nalkki-
Jos tuo olisi minun mulkku, niin rasvaisin sen ja menisin kerrostalon rappuun ja työntäisin tuon mulkun jonkun postiluukusta sisään.
- häxy
Työntäisin persesilmään.
Minulle kelpaisi kokeilla miltä iso tuntuu.
- M0L0
Täällä 19,5/16.3 joutilaana. Satu meni saunaan kietoi molon kaulaan.
- Anonyymi
hakkaisin nauloja seinään,tarvitsijoille,tai sit vaan ihan ovenpieleenkin voit paukuttaa
- Anonyymi
Peppuun...
8/10 naisesta toi sun sinkos ei mee yhteenkään noita kolmesta mitä luettelit. Kivempi olla sopivampi, ni on sutinaakin enempi! =D No onneks kaikilla on kädet.....
- Anonyymi
Yleensä suosituin käyttötapa moiselle hepille on esiintyä somessa isomunaisena. Kai sillä on jotain terapeuttista tehoa?
- Anonyymi
Onhan Lotharillakin sinua isompi Asko.
- Anonyymi
Mistähän te noita mittoja pilkun jälkeen oikein saatte??? 14,7. Terska kai se paksuin normaalissa pelissä, mutta kun se antaa periksi, mittaatpa halkaisijan tai ympärysmitan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944