Kalu jolla on kokoa 22/14,7 keksiikö naiset tuollaiselle erilaisia käyttötapoja ja kuten , suuhun pilluun/peppuun.
Vastaukset 15
- Hyih
Naulakkona voi ihan kätevä olla jos pysyy pystyssä.
- namnamia
Pätkäisisin päästä ylimääräiset 5 cm pois ja lisäisin vähän paksuutta. Sen jälkeen olisi oikein oiva peli minulle.
- oulunpuolirysä
Kysy eräältä muurarilta. Se tietää, sillä on yli keskimitan.
- Jaettikyrpae
Jollet itse keksi sille käyttöä, vaan joudut täällä kyselemään tyhmiä, suosittelen kastraatiota.
- Tuskin-opit
Suosittelen opettelemaan mittaamaan oikein.
- Nalkki-
Jos tuo olisi minun mulkku, niin rasvaisin sen ja menisin kerrostalon rappuun ja työntäisin tuon mulkun jonkun postiluukusta sisään.
- häxy
Työntäisin persesilmään.
Minulle kelpaisi kokeilla miltä iso tuntuu.
- M0L0
Täällä 19,5/16.3 joutilaana. Satu meni saunaan kietoi molon kaulaan.
- Anonyymi
hakkaisin nauloja seinään,tarvitsijoille,tai sit vaan ihan ovenpieleenkin voit paukuttaa
- Anonyymi
Peppuun...
8/10 naisesta toi sun sinkos ei mee yhteenkään noita kolmesta mitä luettelit. Kivempi olla sopivampi, ni on sutinaakin enempi! =D No onneks kaikilla on kädet.....
- Anonyymi
Yleensä suosituin käyttötapa moiselle hepille on esiintyä somessa isomunaisena. Kai sillä on jotain terapeuttista tehoa?
- Anonyymi
Onhan Lotharillakin sinua isompi Asko.
- Anonyymi
Mistähän te noita mittoja pilkun jälkeen oikein saatte??? 14,7. Terska kai se paksuin normaalissa pelissä, mutta kun se antaa periksi, mittaatpa halkaisijan tai ympärysmitan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427