Kalu jolla on kokoa 22/14,7 keksiikö naiset tuollaiselle erilaisia käyttötapoja ja kuten , suuhun pilluun/peppuun.
Mitä tällä tekisitte.
15
1037
Vastaukset
- Hyih
Naulakkona voi ihan kätevä olla jos pysyy pystyssä.
- namnamia
Pätkäisisin päästä ylimääräiset 5 cm pois ja lisäisin vähän paksuutta. Sen jälkeen olisi oikein oiva peli minulle.
- oulunpuolirysä
Kysy eräältä muurarilta. Se tietää, sillä on yli keskimitan.
- Jaettikyrpae
Jollet itse keksi sille käyttöä, vaan joudut täällä kyselemään tyhmiä, suosittelen kastraatiota.
- Tuskin-opit
Suosittelen opettelemaan mittaamaan oikein.
- Nalkki-
Jos tuo olisi minun mulkku, niin rasvaisin sen ja menisin kerrostalon rappuun ja työntäisin tuon mulkun jonkun postiluukusta sisään.
- häxy
Työntäisin persesilmään.
Minulle kelpaisi kokeilla miltä iso tuntuu.
- M0L0
Täällä 19,5/16.3 joutilaana. Satu meni saunaan kietoi molon kaulaan.
- Anonyymi
hakkaisin nauloja seinään,tarvitsijoille,tai sit vaan ihan ovenpieleenkin voit paukuttaa
- Anonyymi
Peppuun...
8/10 naisesta toi sun sinkos ei mee yhteenkään noita kolmesta mitä luettelit. Kivempi olla sopivampi, ni on sutinaakin enempi! =D No onneks kaikilla on kädet.....
- Anonyymi
Yleensä suosituin käyttötapa moiselle hepille on esiintyä somessa isomunaisena. Kai sillä on jotain terapeuttista tehoa?
- Anonyymi
Onhan Lotharillakin sinua isompi Asko.
- Anonyymi
Mistähän te noita mittoja pilkun jälkeen oikein saatte??? 14,7. Terska kai se paksuin normaalissa pelissä, mutta kun se antaa periksi, mittaatpa halkaisijan tai ympärysmitan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411511Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86762
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55548
- 38524
- 55486