Kalu jolla on kokoa 22/14,7 keksiikö naiset tuollaiselle erilaisia käyttötapoja ja kuten , suuhun pilluun/peppuun.
Mitä tällä tekisitte.
15
951
Vastaukset
- Hyih
Naulakkona voi ihan kätevä olla jos pysyy pystyssä.
- namnamia
Pätkäisisin päästä ylimääräiset 5 cm pois ja lisäisin vähän paksuutta. Sen jälkeen olisi oikein oiva peli minulle.
- oulunpuolirysä
Kysy eräältä muurarilta. Se tietää, sillä on yli keskimitan.
- Jaettikyrpae
Jollet itse keksi sille käyttöä, vaan joudut täällä kyselemään tyhmiä, suosittelen kastraatiota.
- Tuskin-opit
Suosittelen opettelemaan mittaamaan oikein.
- Nalkki-
Jos tuo olisi minun mulkku, niin rasvaisin sen ja menisin kerrostalon rappuun ja työntäisin tuon mulkun jonkun postiluukusta sisään.
- häxy
Työntäisin persesilmään.
Minulle kelpaisi kokeilla miltä iso tuntuu.
- M0L0
Täällä 19,5/16.3 joutilaana. Satu meni saunaan kietoi molon kaulaan.
- Anonyymi
hakkaisin nauloja seinään,tarvitsijoille,tai sit vaan ihan ovenpieleenkin voit paukuttaa
- Anonyymi
Peppuun...
8/10 naisesta toi sun sinkos ei mee yhteenkään noita kolmesta mitä luettelit. Kivempi olla sopivampi, ni on sutinaakin enempi! =D No onneks kaikilla on kädet.....
- Anonyymi
Yleensä suosituin käyttötapa moiselle hepille on esiintyä somessa isomunaisena. Kai sillä on jotain terapeuttista tehoa?
- Anonyymi
Onhan Lotharillakin sinua isompi Asko.
- Anonyymi
Mistähän te noita mittoja pilkun jälkeen oikein saatte??? 14,7. Terska kai se paksuin normaalissa pelissä, mutta kun se antaa periksi, mittaatpa halkaisijan tai ympärysmitan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722749Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282497Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville422201Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.132016Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111507- 1671363
- 521042
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa28994IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16808Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois99791