Kalu jolla on kokoa 22/14,7 keksiikö naiset tuollaiselle erilaisia käyttötapoja ja kuten , suuhun pilluun/peppuun.
Mitä tällä tekisitte.
15
898
Vastaukset
- Hyih
Naulakkona voi ihan kätevä olla jos pysyy pystyssä.
- namnamia
Pätkäisisin päästä ylimääräiset 5 cm pois ja lisäisin vähän paksuutta. Sen jälkeen olisi oikein oiva peli minulle.
- oulunpuolirysä
Kysy eräältä muurarilta. Se tietää, sillä on yli keskimitan.
- Jaettikyrpae
Jollet itse keksi sille käyttöä, vaan joudut täällä kyselemään tyhmiä, suosittelen kastraatiota.
- Tuskin-opit
Suosittelen opettelemaan mittaamaan oikein.
- Nalkki-
Jos tuo olisi minun mulkku, niin rasvaisin sen ja menisin kerrostalon rappuun ja työntäisin tuon mulkun jonkun postiluukusta sisään.
- häxy
Työntäisin persesilmään.
Minulle kelpaisi kokeilla miltä iso tuntuu.
- M0L0
Täällä 19,5/16.3 joutilaana. Satu meni saunaan kietoi molon kaulaan.
- Anonyymi
hakkaisin nauloja seinään,tarvitsijoille,tai sit vaan ihan ovenpieleenkin voit paukuttaa
- Anonyymi
Peppuun...
8/10 naisesta toi sun sinkos ei mee yhteenkään noita kolmesta mitä luettelit. Kivempi olla sopivampi, ni on sutinaakin enempi! =D No onneks kaikilla on kädet.....
- Anonyymi
Yleensä suosituin käyttötapa moiselle hepille on esiintyä somessa isomunaisena. Kai sillä on jotain terapeuttista tehoa?
- Anonyymi
Onhan Lotharillakin sinua isompi Asko.
- Anonyymi
Mistähän te noita mittoja pilkun jälkeen oikein saatte??? 14,7. Terska kai se paksuin normaalissa pelissä, mutta kun se antaa periksi, mittaatpa halkaisijan tai ympärysmitan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638