Utelisin nyt täältäkin että kuinka kauan menee aikaa synnyttykseen limatulpan irtoamisesta? Mulla se irtosi ilmeisesti lauantaina tai siis silloin tuli runsaasti veristä vuotoa ja menin sairaalaan jossa makasin maanantaihin asti. Maanantaina lääkäri totesi että kohdunsuu oli kahdelle sormelle auki. En kyllä tiiä mitä se tarkoitti, enkä jaksanut kyselläkkään kun en koko sairaalassa olo aikana saanut nukuttua.
Supistuksia mulla ei ole ollut ainakaan viellä yhtään kivuliasta paitsi lauantaina oli yksi jonka jälkeen alkoi se verinen vuoto.
Kiittelen vastauksista jo etukäteen! En meinaan löytänyt mistään sellaista vastausta jossa olisi aika kauan menee synnytyykseean aikaa suunnilleen irtoamisesta.
Heidi ja Höttiäinen rv 36 4 (ois kiva jos toinen vois viel pari viikkoakin kasvaa)
Limatulpasta????
1
387
Vastaukset
- Milla.M
...tai sitten ei, joillakin synnytys alkaa vuorokauden kuluessa liamtulpan irtoamisesta, joillakin voi mennä jopa pari-kolme viikkoa. Hyvinhän sulla on jo paikatkin auki, mutta sekään ei sano vielä mitään, niin on olleet minullakin jo pitkän aikaa ja vielä ollaan yhtenä kappaleena (rv39). Tylsää on tämä odottelu jo tässä vaiheessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565051- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia502977Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat412321- 1461977
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319